AndroidHealthClinic

Recomp op Sustanon|Masteron|Primobolan|GH

• Topic Starter Topic Starter
:wave:

Ik leef nog hoor, wat een interesse, het is overweldigend :D

Deze week lekker veel gedaan in de tuin, dus druk genoeg en weinig tijd om mijn trainingen te loggen. Maar om de drukte hier in mijn log een beetje te dempen, wel een maandagmorgen shape update. Het gaat lekker, ik eet doordeweeks echt goed on point en in de weekenden compenseer ik door minder te eten en bier te drinken. If it works it works, don't change a winning team blablabla.

Op de weegschaal 106,8kg en dat ziet er dan zo uit, incluis Ragnar Lothbrok King of Kings (de kat links) En onze ouwe baas Spits (de kat rechts in het hoekje) :p

y0owkmtcrpirf.jpg

Abs komen steeds zichtbaarder door en definitie in de benen begint ook al aardig te worden :flexgrin: Dus we gaan voorlopig lekker op dezelfde voet verder.

Vandaag pas ik me aan @HillR en ga ik Rug, Triceps, Delts & Abs doen.

Tot zover weer :kiss:

Ziet er goed uit man, duidelijk een stukkie leaner.
Abs incoming :p

• Like
Waarderingen: Vonk
Mmmmmmmmmmmmmmm :heart:

Wat fijn dat je de training met me mee doet :kiss: Doen we woensdag benen (lekker in de hitte :roflol: )

Ja het komt mij eerlijk gezegd ook beter uit :$ Aangezien we donderdag ook gaan :kiss:

Beter regelen ze wel de airco goed in vanaf dinsdag :eek:

Holy shit..die quad outsweep ook echt:eek!:

Canonball delts, alles!:woot: Maarre..vanwaar de shitty foto kwaliteit..???

Goeie shape man! :bow2:
Vandaag trainen in Nijmegen? Of laten jullie dat afhangen van de files?

Hahaha, zo werkt het inderdaad! Ik heb er ook nooit een probleem mee als ze naar mijn meissie kijken. Beter zo dan dat ze er niet naar omkijken......toch?

@HillR is mijn grote kleine trots :heart: Als men naar haar kijkt is dat alleen maar een compliment :cool: Zodra ze vervelend gaan doen komen wel de biceps tevoorschijn natuurlijk :D

Holy shit..die quad outsweep ook echt:eek!:

Canonball delts, alles!:woot: Maarre..vanwaar de shitty foto kwaliteit..???

En de spiegel moet schoon :shrug:

Nice dan denk ik dat mijn keuze gemaakt is en ik ook in Kerkenbos ga trainen. Kan ik je shape irl bewonderen........(of stiekem kijken naar @HillR :roflol::roflol::roflol:).......

:roflol:

@HillR is mijn grote kleine trots :heart: Als men naar haar kijkt is dat alleen maar een compliment :cool: Zodra ze vervelend gaan doen komen wel de biceps tevoorschijn natuurlijk :D

:heart: :heart:

Al moet ik eerlijk bekennen dat de meeste, zowel vrouwen als mannen, vrijwel altijd naar pun kijken in de gym :roflol:

Al moet ik eerlijk bekennen dat de meeste, zowel vrouwen als mannen, vrijwel altijd naar pun kijken in de gym :roflol:

Dat is omdat de mannen dan inschatten of ze hem kunnen hebben, voordat ze naar jou beginnen te staren..........voor de meesten houdt het daar dus op :lol::lol::lol:

Ach ik ben hartstikke vredelievend, naar vrouwen :D

Zo train zit er weer op, was lekker warm dus dat beloofd wat voor de komende dagen :o

Plate loaded lat pulldown
20x40
12x80
10x120
08x160
08x200
08x200

Face Pull
15x36
15x43
15x55
15x63

Seated Row
15x50
12x60
10x70
10x80
10x100

Y-Bar triceps pushdown
20x50
06x80 auw kut nog steeds last van ontsteking achtig iets rechts.. Dus dan maar wat anders

Overhead Y-Bar Triceps Deze ging wel goed dus maar meteen een hoop setjes :D
10x40
10x50
10x60
10x70
10x80
10x90

Seated DB lateral raise
12x12
12x14
12x16
12x18
12x20

Rope Cable Curl
10x40
10x50
10x60
10x70

DB Shrug
12x34
10x38
10x38
10x38

Cable Rope Crunch
15x40
10x50
10x60
10x70

Aaaaand done, aangezien het teringdruk was en ik geen zin had om weer ergens op te moeten wachten vond ik het wel weer prima zo. Volume is prima en vorige training was chest/back, dus ook geen overkill op deze manier.

Woensdag weer benen vermoorden :D

En dit is waar we het voor doen, eindelijk weer strepen terug op mijn delts :engel:

8ow8et5qsba8x.png

@Koppie leuk je weer even gezien te hebben maat, je cut gaat goed zo te zien :thumbs:

Terug
Naar boven