XXL Nutrition

Recomp op Sustanon|Masteron|Primobolan|GH

Hoe ziet je plan er nu uit? Recompen tot doel bereikt of ga je nog dieper cutten (als dat nodig is). Hoe bevalt het recompen eigenlijk, had je dit eerder gedaan of niet.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe ziet je plan er nu uit? Recompen tot doel bereikt of ga je nog dieper cutten (als dat nodig is). Hoe bevalt het recompen eigenlijk, had je dit eerder gedaan of niet.

Ik blijf inderdaad nog even recompen, tot nu toe gaat het gestaag en dat is zoals het hoort bij recompen. Mocht ik over 5-6 weken nog niet droog genoeg zijn, dan ga ik nog een weekje of wat dieper om tot de 8% te komen.

Ja ik heb vaker een recomp gedaan, bevalt mij goed, omdat ik meer variatie in kcal over een langere periode kan toepassen.

• Like
Waarderingen: Vonk
Ikzelf niet maar een maatje van mij wel. Een deze weken komen de resultaten op papier. Van wat ik me kan herinneren is dat hij zei dat orals en serms eigenlijk altijd kloppen. Mast bijna altijd tren is, tren eigenlijk altijd tren is, sust bijna altijd E + P is en dat echte ug deca eigenlijk niet voor komt.

Kan het moeilijk geloven maar als het getest is door het (RIVM?) zal het wel zo zijn. Maar het is wachten totdat het onderzoek helemaal afgerond is I guess.

3 letter merk uit uk ;)

Idd sust is E 3 lettermerk Med-Tech Solutions SUS Lab Test Results - Anabolic Lab

:mad:

Better late, than never...IN! Mag ik een beetje van jouw schouders? Je hebt genoeg...Please, please, pretty please.... :eek:

• Like
Dat ligt eraan hoeveel gram je over wil nemen :roflol:

Dat beslis ik over een maandje ongeveer...Dan stopt mijn kleine bulk en ben ik benieuwd wat ik heb aangezet :D Als het tegenvalt, kom ik weer op de lijn! :hahaha: Tegen die tijd heb jij zelfs nog extra over :flexgrin:

punjab hoe reageer je op primo ?

Man man ik ga voorlopig de BF in Kerkenbos maar ff mijden.........stel dat ik jou tegenkom, zelfbeeld meteen voor de rest van mijn leven verneukt......:(

• Like
Man man ik ga voorlopig de BF in Kerkenbos maar ff mijden.........stel dat ik jou tegenkom, zelfbeeld meteen voor de rest van mijn leven verneukt......:(

Valt toch wel mee :D Er lopen overigens wel een aantal buffels rond daar, dus je zou niet alleen mij moeten mijden :p

Vanmiddag zijn we er weer trouwens, rond een uurtje of 17/1730 afhankelijk van de files :o

Terug
Naar boven