XXL Nutrition

Recomp op Sustanon|Masteron|Primobolan|GH

Dit wil ik ook wel volgen !
Steeds benieuwd naar ervaringen :thumb:

• Like
Waarderingen: Vonk
In! Hoe pak je die recomp precies aan qua voeding? Rond onderhoud blijven dan?

• Like
Wat ben je nou kwijt voor zo een cycle'tje vraag ik me af :o

Edit: Weet niet of t mag zo ernaar vragen, kan ook antwoorden in PM als je dat liever hebt.

Laatst bewerkt:
  • Like
In!

• Like
  • Topic Starter Topic Starter
Wat ben je nou kwijt voor zo een cycle'tje vraag ik me af :o

Edit: Weet niet of t mag zo ernaar vragen, kan ook antwoorden in PM als je dat liever hebt.

Inclusief of exclusief voeding? :roflol:

Mag idd niet vragen naar prijzen, het scheelt in elk geval dat ik verder geen OTC supplementen gebruik :p

Ik ga deze ook eens volgen :p ben benieuwd naar de primo.

Goed om te horen dat je klachten verdwenen zijn na het staken van de T3.

• Like
Inclusief of exclusief voeding? :roflol:

Mag idd niet vragen naar prijzen, het scheelt in elk geval dat ik verder geen OTC supplementen gebruik :p

inclusief voeding zou k niet eens aan beginnen te bereken haha. heb zelf al ff een grove berekening gemaakt van wat zo een cycle kan kosten door de totale hoeveelheden te delen door de dosering per ml/iu en dan maal de prijs per vial. (ik wilde gwn weten of ik een beetje in de buurt zat :p)

• Like
Gisteren was het tijd voor training #2 na lange tijd stil te hebben gezeten. Focus op chest en wat benenwerk. Omdat we later dan normaal waren, ook wat minder tijd. Maakt gelukkig niet uit, want dat voorkomt dat ik meteen weer losga en tot zondag spierpijn heb :p

Wat ik wel altijd balen vind is dat kracht na 3 weken niet gymmen toch wel redelijk terugzakt waar het fysiek (dankzij alle middelen, laten we wel eerlijk blijven) gewoon redelijk op peil blijft.Deze eerste trainingen push ik overigens bewust niet het gewicht tot de max, omdat ik daarmee mezelf alleen maar heb de eerste weken. Rustig opbouwen is het meest effectief gebleken in het verleden dus dat doe ik hier ook weer.

Lying Plate Loaded Chest Press
25x40
12x80
10x120
10x120

30 Degrees DB Chest Press
12x28
10x32
10x36
08x40

Cable Fly
15x23
12x28
10x28
10x23

Smith Machine Shoulder Press
15x40
12x60
12x60
12x60

Lying Leg Curl
25x42
12x54
12x54
12x54

45 Degrees Plate Loaded Leg Press
25x150
15x190
15x190
20x150

Plate Loaded Shrug Machine
20x55
10x95
10x95
10x95

Vanmorgen op nuchtere maag gewogen op 107,8kg. En vooruit dan ook meteen maar foto erbij.

Image-1.jpg

Wat vinden jullie van mijn mooie BH? :o

Overigens ook een klein beetje last van PIP cijfer 4/10 vooralsnog. Meestal kan het dan twee kanten op vanaf dag 2, of het wordt erger, of het wordt minder. Laten we hopen op het laatste :p

Lekker ding hoor.
Je had 3 weken niet getraind om je lichaam rust te geven of gewoon geen tijd?

• Like
Dat is best wel buff :p

Lekker ding hoor.
Je had 3 weken niet getraind om je lichaam rust te geven of gewoon geen tijd?

Saai verhaal over rechtszaak:
Eigenlijk sinds december 2017 niet meer deftig getraind. Kwam door een zakelijk dispuut met een medewerker waar een rechtszaak uit voort gekomen is uiteindelijk medio februari dit jaar. Dit heeft me zo'n beetje 2 maanden bezig gehouden met digitale recherchebureaus, advocaten etc. Mijn hoofd stond dus absoluut niet naar trainen, al hebben we zo nu en dan wel 1-2x per week getraind in deze periode. Laatste 3 weken was 0x, even mentaal bijkomen. Verder waren er in de familie ook genoeg zaken die de aandacht behoefden (Oudtante van @HillR overleden en mijn moeder gedotterd).

Anyway nog een weekje tot de uitspraak van de kantonrechter. (voor eenieder met vraagtekens, ik kan er verder zoals je begrijpt niet op ingaan, het betreft hier niet mijzelf maar een ex-medewerker van mijn werkgever).

Desalniettemin weer gas vooruit en het allergrootste voordeel is dat de twee maanden van het jaar waar ik de meeste hekel aan heb, voorbij zijn gevlogen :heart:

:kiss:

Holy shit wat een shape al!!

Hnnggg lekkerding! :ds::ds::ds::ds:

Ben erg benieuwd wat deze cycle voor je fysiek verder gaat doen. Je kunt al goed merken dat de dosis geupped is, lekker energiek, recht voor z'n raap.. En het is vooral weer een pretje in de auto samen :heart:

Hnnggg lekkerding! :ds::ds::ds::ds:

Ben erg benieuwd wat deze cycle voor je fysiek verder gaat doen. Je kunt al goed merken dat de dosis geupped is, lekker energiek, recht voor z'n raap.. En het is vooral weer een pretje in de auto samen :heart:

:$ :$

En dan hou ik nog wel rekening met je hoofdpijn en de volumeknop :D

Ja geduld in het verkeer daalt weer beneden vriespunt inderdaad :roflol: :heart:

:$ :$

En dan hou ik nog wel rekening met je hoofdpijn en de volumeknop :D

Ja geduld in het verkeer daalt weer beneden vriespunt inderdaad :roflol: :heart:

Haha, dat is wel een dingetje he.. :roflol:

Ik vind het niet erg hoor :heart: I love you just the way you are (and all your other seventeen personality's)

Wow a-sociaal vette shape man :eek:

• Like
Geweldig hoe je veranderd door die zooi. Hill heeft vast een hoop geduld en jij ook, waardoor het zo goed loopt:D

• Like
Terug
Naar boven