MuscleMeat

Recomp op Sustanon|Masteron|Primobolan|GH

Plate loaded lat pulldown
20x80
12x120
10x160
08x200
08x200
15x120 MMC jwz
t*ring..wat voor apparaat is dat dan! 200kg:eek!:

Tweede inject gezet, voel me vandaag overigens ontzettend beroerd. Hele ochtend moeten niesen, dikke vette loopneus. Low blood sugar omdat ik te laat wat ben gaan eten, verder een beetje misselijk en algeheel gaar. Gisteravond wel wat vrienden over gehad voor een hapje en een drankje. Overigens maar 1 biertje en 2x whiskey cola op. Dus het lijkt me sterk dat ik me daar zo gaar van voel. Oh ja ook pijn in mijn pens :o

Misschien moet ik gewoon ongesteld worden..

Anyway vandaag en morgen in Zeeland en Rotterdam. Zijn er nog tips voor mooie grote Basic Fits tussen Nijmegen en pak hem beet Zierikzee? Dan pakken we morgen nog even een training mee ergens :cool:
Klinkt niet heel fijn..denk dat je ongesteld moet worden! Pak maar twee reepjes choco, dan komt alles goed!

• Like
Waarderingen: Vonk
  • Topic Starter Topic Starter
Goed fysiek zeg kerel, damn. Qua stats doe ik niet veel voor je onder maar fysiek kom ik niet in je buurt.

• Like
nice bro ik volg. Jij hebt niet stil gezeten sinds de laatste keer dat ik je zag!

• Like
Gewoon een Matrix apparaat, hij kan tot 240 dus ik heb wat speelruimte :engel:
Deze? En gewichten is het totaal..of per kant?

Lat-Pulldown-G3-PL33.png

Deze? En gewichten is het totaal..of per kant?

Lat-Pulldown-G3-PL33.png

Klopt dat is hem. 200kg totaal natuurlijk :D op de pure strength plate loaded lat pulldown van technogym kom ik niet verder dan 160kg in vergelijking tot de 200kg met deze van matrix.

Heb ik ook in mijn gym, mooi ding. Matrix heeft sowieso mooi apparatuur.

Hij kan inderdaad relatief zwaar.

Klopt, vooral de ROM is heel fijn van deze vind ik!

1 van de weinige fijne Matrix apparaten imo.

Ik vind Matrix ook echt heel hard zuigen. Liever Hammer Strength.

Uiteindelijk liever Eleiko en als goede 2e Rogue.

Dacht dat ik de enige was die dat apparaat van matrix haatte

Klopt dat is hem. 200kg totaal natuurlijk :D op de pure strength plate loaded lat pulldown van technogym kom ik niet verder dan 160kg in vergelijking tot de 200kg met deze van matrix.
Alsnog netjes! Ik gebruik die ook en kom niet verder dan 120kg ofzo..

Of ik moet flink gaan smijten:o

Alsnog netjes! Ik gebruik die ook en kom niet verder dan 120kg ofzo..

Of ik moet flink gaan smijten:o

Dit apparaat is heerlijk voor een goeie tut en MMC :)

Smijten doe ik eigenlijk maar zelden, soms met db lat raises omdat ik het leuk vind, maar controle over wat je doet is in mijn ogen essentieel om zoveel mogelijk blessurevrij te blijven.

Verder is elk lichaam anders gebouwd, dus de een haat een bepaald apparaat en de ander houdt ervan :p

Zo vind ik de lying plate loaded chest press ook heerlijk :heart: van Matrix

Die liggende plate loaded is idd een heel goeie, onlangs pas voor het eerst gedaan en m'n borst nog nooit zo goed bij een press gevoeld

• Like
Leuke log ben in.

Ik heb een vraag ter interesse als je het niet erg vindt. Ben je niet bang dat de primo (en mast ook wel een beetje) laag zijn in verhouding met de test?

• Like
Leuke log ben in.

Ik heb een vraag ter interesse als je het niet erg vindt. Ben je niet bang dat de primo (en mast ook wel een beetje) laag zijn in verhouding met de test?

Balans tussen A:E is persoonlijk en had er vorig jaar zelfs een aardige dosering HCG bij nodig omdat androgeen veruit de overhand nam. Vooralsnog voel ik me hormonaal gezien prima, alleen fysiek gezien moet ik erg wennen aan de huidige doseringen. Erg moe en absoluut niet fit, maar kan evengoed toeval zijn en een virusje te pakken hebben. Altijd lastig deze tijd van het jaar :o

Dit apparaat is heerlijk voor een goeie tut en MMC :)

Smijten doe ik eigenlijk maar zelden, soms met db lat raises omdat ik het leuk vind, maar controle over wat je doet is in mijn ogen essentieel om zoveel mogelijk blessurevrij te blijven.

Verder is elk lichaam anders gebouwd, dus de een haat een bepaald apparaat en de ander houdt ervan :p

Zo vind ik de lying plate loaded chest press ook heerlijk :heart: van Matrix
Kan me hier 100% in vinden.

Die liggende press is inderdaad top! Zeker op de smalle greep!:thumbs:

Terug
Naar boven