XXL Nutrition

Gesloten Recompositioning Punn - Slow 'n Steady

  • Topic starter Vonk
  • Startdatum
  • Reacties 1K
  • Weergaven 54K
  • Volgers 87

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Hij zit weer in het verkeerde topic
1zzgc34.jpg
ik sprak laatst een scharreltje van hem , schijnbaar vergist hij zich niet alleen in topics maar ook gaatjes :P
 
Ik mocht altijd wel graag naar Thermen Holiday Schiedam gaan , Todat een jonge man werkzaam voor defensie avances begon te maken , toen ik weigerde dreigde hij mij te outen als homo op dbb .
Vond het wel sympathiek dat hij me in zijn post een aantal jaar jonger schatte . Geloof niet dat het een slechte jongen is , wel lichtelijk verward :P
 
Ik mocht altijd wel graag naar Thermen Holiday Schiedam gaan , Todat een jonge man werkzaam voor defensie avances begon te maken , toen ik weigerde dreigde hij mij te outen als homo op dbb .
Vond het wel sympathiek dat hij me in zijn post een aantal jaar jonger schatte . Geloof niet dat het een slechte jongen is , wel lichtelijk verward :P
Verdomme :roflol:. Heb dit topic even gemist, maar ik volg weer. Lekkere binnenkomer hierboven. :P:haha:
 
Snap niet waarom jullie je zo druk maken om Col_inc zijn kuurtjes/trainingen/voeding laat de beste man toch lekker z'n ding doen. :rolleyes:
 
Back On-Topic Hoe is het met je Vonk :p?
 
Dammit, week te laat :duh:
Col_inc je vrouwtje vind het prima dat je hier foto's van haar dropt en erbij vermeld dat je haar kapot neukt?

##FRIDAYYY
 
.
 
Laatst bewerkt:
Haha bro geloof me als je me whatsapp berichten leest, ik lieg niet en waarom is toch alleen maar positief dat ik haar durf te laten zien? Hier nog 1 voor jou

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar wat vindt ze daar zelf van?

Je kan toch zomaar niet in haar plaats beslissen zulke berichten te posten?
 
Haha bro geloof me als je me whatsapp berichten leest, ik lieg niet en waarom is toch alleen maar positief dat ik haar durf te laten zien? Hier nog 1 voor jou

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Iets zegt mij dat deze relatie abrupt tot een einde gaat komen.
 
Huh ik praat nou eenmaal zo? Wat is daar mis mee dat weet iedereen hier in de buurt
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven