Ow je bent er zo eentje... Als ik jou was zou ik juist wat test in je donder knallen: 5) Ik heb nogal wat stress gehad in mijn tienerjaren, jongevolwassenjaren en probeer nu wat te compenseren met lichte testboosters,... ik neem aan nadat mijn potjes op zijn dat het wat beter gaat gaan met me. Voel me al een pak beter sinds ik testboosters neem mentaal, emotioneel en fysiek dus ik hoop hiermee een patroon te maken in me psyche dat die factoren natuurlijk zal overnemen. Omdat men lichaam de bijhorende mentale voorstellingen heeft leren kennen en ervaren. Mijn testo huishouding heeft nooit erg goed gezeten, ook via bloedonderzoek zo bewezen, waardan schommelde laag aan. Dus ik heb nu een andere kant van me leren kennen, werkelijk omdat ik werkelijk erachter sta dat test. niveaus een jonge mens en ook volwassenen maakt of kraakt. Mijn waarden waren zo laag dat ik me alles behalve goed in men vel voelde, alsof er iets miste en dat was ook zo... slechte hormonen balans, zoals je dat ook bij vrouwen kan waarnemen kan dat ook bij mannen bestaan maar die krijgen geen pil op 13 jarige leeftijd. 6) Doe nu een testboost 'kuurtje' natuurlijke producten en daarna doe ik een periode van gaba in combi met l-argi, daarna stop ik ermee. En ga ik na 2 maanden stoppen nogs langs de dokter