AndroidHealthClinic

Relax you just need to workout!!!

Aas telt ook niet. Toch staat die aan top van de kaartenbundel. 5 dolla and a dime.

Ow je bent er zo eentje...

Als ik jou was zou ik juist wat test in je donder knallen:

5) Ik heb nogal wat stress gehad in mijn tienerjaren, jongevolwassenjaren en probeer nu wat te compenseren met lichte testboosters,... ik neem aan nadat mijn potjes op zijn dat het wat beter gaat gaan met me. Voel me al een pak beter sinds ik testboosters neem mentaal, emotioneel en fysiek dus ik hoop hiermee een patroon te maken in me psyche dat die factoren natuurlijk zal overnemen. Omdat men lichaam de bijhorende mentale voorstellingen heeft leren kennen en ervaren. Mijn testo huishouding heeft nooit erg goed gezeten, ook via bloedonderzoek zo bewezen, waardan schommelde laag aan. Dus ik heb nu een andere kant van me leren kennen, werkelijk omdat ik werkelijk erachter sta dat test. niveaus een jonge mens en ook volwassenen maakt of kraakt. Mijn waarden waren zo laag dat ik me alles behalve goed in men vel voelde, alsof er iets miste en dat was ook zo... slechte hormonen balans, zoals je dat ook bij vrouwen kan waarnemen kan dat ook bij mannen bestaan maar die krijgen geen pil op 13 jarige leeftijd.
6) Doe nu een testboost 'kuurtje' natuurlijke producten en daarna doe ik een periode van gaba in combi met l-argi, daarna stop ik ermee. En ga ik na 2 maanden stoppen nogs langs de dokter

• Topic Starter Topic Starter
Ow je bent er zo eentje... Als ik jou was zou ik juist wat test in je donder knallen: 5) Ik heb nogal wat stress gehad in mijn tienerjaren, jongevolwassenjaren en probeer nu wat te compenseren met lichte testboosters,... ik neem aan nadat mijn potjes op zijn dat het wat beter gaat gaan met me. Voel me al een pak beter sinds ik testboosters neem mentaal, emotioneel en fysiek dus ik hoop hiermee een patroon te maken in me psyche dat die factoren natuurlijk zal overnemen. Omdat men lichaam de bijhorende mentale voorstellingen heeft leren kennen en ervaren. Mijn testo huishouding heeft nooit erg goed gezeten, ook via bloedonderzoek zo bewezen, waardan schommelde laag aan. Dus ik heb nu een andere kant van me leren kennen, werkelijk omdat ik werkelijk erachter sta dat test. niveaus een jonge mens en ook volwassenen maakt of kraakt. Mijn waarden waren zo laag dat ik me alles behalve goed in men vel voelde, alsof er iets miste en dat was ook zo... slechte hormonen balans, zoals je dat ook bij vrouwen kan waarnemen kan dat ook bij mannen bestaan maar die krijgen geen pil op 13 jarige leeftijd. 6) Doe nu een testboost 'kuurtje' natuurlijke producten en daarna doe ik een periode van gaba in combi met l-argi, daarna stop ik ermee. En ga ik na 2 maanden stoppen nogs langs de dokter
Dus ? Wat heeft dat te maken met je eerste post ? En wat is de bijdrage daarvan buiten mij afkraken in mijn eigen log ?

Dus ? Wat heeft dat te maken met je eerste post ? En wat is de bijdrage daarvan buiten mij afkraken in mijn eigen log ?

Wat heeft AAS te maken met spotreps? Jij zegt a, ik zeg b. Jij vat het weer op als afkraken, ik zie het eerder als advies. Serieus, een beetje test zou jou goed doen.. ;)

Omdat jij niet B zei maar A. Daaaag.

2hwl6oh.jpg

Wat? Het is toch? Ik ken in ieder geval geen een persoon die kracht gericht traint en 15 of 20+ reps als opwarming doet in 1 set.

Ik doe het zelf ook. ik denk dat het wel goed is ,helemaal als je wat ouder bent en al wat nodig blessureleed gehad hebt. Voor mij is het beter om de spieren even een minuut of 2 goed warm te hebben dan om een peesontsteking in de schouder of distaal bicepspeesletsel of ander gezeur voor maanden er na. Blessure heb je zo te pakken in deze tak van sport.

Ik doe het zelf ook. ik denk dat het wel goed is ,helemaal als je wat ouder bent en al wat nodig blessureleed gehad hebt. Voor mij is het beter om de spieren even een minuut of 2 goed warm te hebben dan om een peesontsteking in de schouder of distaal bicepspeesletsel of ander gezeur voor maanden er na. Blessure heb je zo te pakken in deze tak van sport.

Ja, vooral als je 15-20 reps in 1 setje propt als opwarming, dit een aantal sets doet en dan nog verwacht van je lichaam om zwaar te gaan.

Ja, vooral als je 15-20 reps in 1 setje propt als opwarming, dit een aantal sets doet en dan nog verwacht van je lichaam om zwaar te gaan.
Ja want het gaat blijkbaar... je keuze is blijkbaar gemaakt... goed de mijne ook. ;)

---------- Toegevoegd om 12:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:28 ----------

edit: Questions ?

Ik beperk het ook maar tot 1 set, en dat is met relatief laag gewicht. Als ik 20 reps maak kan ik er makkelijk het dubbele uitpersen. Bij bankdrukken pas ik dit vaak toe, ik heb juist het idee dat dit mij bij de werksetjes helpt. Ik begin altijd met 50 kg, en maak hier meestal 15 reps mee. Vervolgens maak ik 5/7 reps met 70kg. 1-3 met 90 kg en dan begin ik aan mijn werksetjes die meestal op 110 zitten.

Maar goed, dit werkt voor mij.. hoeft niet voor een ander te werken. Opwarmen is ook een beetje aanvoelen denk ik. Ik ben het verder wel met je eens dat je niet 3/4 sets 20 reppers gaat maken en elke set ook nog eens verhoogd, dat zal zeker ten koste gaan van zware werksets (als daar de prioriteit ligt)

---------- Toegevoegd om 13:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:13 ----------

Sluit ik me bij aan. In het verleden heb ik ook met minder reps opgewarmd, iets in de zin van 8-10/5/3 en vervolgens werksetjes maken met 5x5 of 10x3 iets in die richting, elke x kreeg ik op den duur gezeik met mijn schouder. Daar heb ik nu geen last meer van.

Gisteren training gestart en toen ik de walking lunges wou gaan doen helemaal erdoor geraakt... geen energie en helemaal er niet bij door de preworkout blast... veel te veel caffeine... en geen energie in men lichaam door het dieeten. Die avond zwaar gegeten bij men ouders en terug opgeladen. Heb denk ik 400-500 gram konijnenvlees binnen en heel wat aardappelpuree en daarna een stevig ijsje.

Vandaag dan maar upperbody gedaan en ging bere goed, terug roid rage vele beter sup vind ik.

BP:
warmup
40*5
50*5
60*3
werksets:
70*7
70*5
70*5.5
75*5

pulldown wide grip:
50*8
55*8
55*8
60*5
60*5

military press:
40*12
40*10
40*8
40*7 followed up by 20*5

narrow row machine:
80*10
90*10
95*8

shruggs:
18*15
18*12
18*12

dips:
bw*7/5/5/4
paar rope overhead triceps extentions gedaan

Biceps curl:
dropset
14*12
10*10
8*8
6*8
4*12

ff rust en dan dropset

8*12
6*12
4*12

rating: :hitit::hitit::hitit::hitit:

Lekkere cardio gedaan... lekker zwaar ook na de training van gisteren...

Eerst paar core oefeningen en dan wat benen gestreched. Landmine abb ex geprobeerd... is toch wel iets speciaals...

30 min gejogged op loopband tussen de 9 en 10.5 km / uur... meeste van de tijd 10.5. Op het laatste 2x 2.5 min 12,5km/uur.

Dan nog 15 min gefietst... het fietsen was erg moeilijk omdat ik vrij leeg was. Dadelijk voor het eerst eten.
1909kcal 186E 141K 64V

Morgen opnieuw 40 min rustig spinnen.

Lekkere cardio gedaan... lekker zwaar ook na de training van gisteren... Eerst paar core oefeningen en dan wat benen gestreched. Landmine abb ex geprobeerd... is toch wel iets speciaals... 30 min gejogged op loopband tussen de 9 en 10.5 km / uur... meeste van de tijd 10.5. Op het laatste 2x 2.5 min 12,5km/uur. Dan nog 15 min gefietst... het fietsen was erg moeilijk omdat ik vrij leeg was. Dadelijk voor het eerst eten. 1909kcal 186E 141K 64V Morgen opnieuw 40 min rustig spinnen.

Gaat lekker, Vp% accuraat bij avatar ?

Gaat lekker, Vp% accuraat bij avatar ?
nou mijn fitnesszaak meet geen vp met caliper zeggen ze... dus werd met zo'n machientje gedaan

eerste keer dat ik daar mat was het 22.7 en nu 2 dagen geleden 18.7...

Dus ik veronderstel dat het nu 19.5 % is tegenover dat ik begonnen ben. Die 21 % is van tijdje terug. Strx stats van upperbody workout.

---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

Knaller van een training:

Bp:
30*5
40*5
50*3
60*3
werksets
70*5
70*5
75*5
80*4

chinups:
bw*10
bw*7
bw*6
bw*5

incline dumbell press:
24*12
24*10
24*7
26*4

wide grip machine rows:
80*10
80*10
90*7
100*3

dumbell lateral raise:
12*10
12*10
dropset
12*10
10*6
8*4
6*6
4*6

triceps rope extensions
20*12
20*15
25*12

2 sets pushdowns 2 de set dropset
25*10
25*10
20*8
15*6
10*6

biceps curl:
2 dropsets
14*10
12*6
10*6
8*6
6*6
4*6

16*5
14*4
12*4
10*4
8*4
6*6
4*6

En dan nog 2 keer 666's

met 8 kg en met 6 kg

rating: :army::army::army::army::army:

I blame it on the mexican bbq van gisteren en de 2 dagen rust.

warmup squat:
20*12
40*5
60*5
werkset
70*7
70*6
80*5 belt

dl:
60*10
70*10
80*6 belt
90*4 belt

leggpress:
160*12
180*12
200*9

leggcurl
40*15
40*15
45*12

calfraise oefeningen
een hele hoop tot burn

hanging leggraises: 15/10/8/6 followed up by lying raises: 15/15/12/12

planking:
40 s
30 s

rating: :slap::slap::slap:

Begint er op te lijken 18,7.
Goede training vandaag.

Maar waarom die cafeïne (of boosters, weet niet precies hoe dat spul heet) ?
Persoonlijk denk ik dat het alles met mindset te maken heeft, ik heb bijna altijd genoeg energie.
Zonder iets.

Het zou me niet verbazen als ik jou een placebo zou geven dat je dan net zo hard kunt :)

Begint er op te lijken 18,7. Goede training vandaag. Maar waarom die cafeïne (of boosters, weet niet precies hoe dat spul heet) ? Persoonlijk denk ik dat het alles met mindset te maken heeft, ik heb bijna altijd genoeg energie. Zonder iets. Het zou me niet verbazen als ik jou een placebo zou geven dat je dan net zo hard kunt :)
Kan best hoor...

Ik vind de pre-workout me meer focus geven en ook pomp... mss heeft het mee werking als placebo... simply don't care. Ik kan doen wat ik moet doen en het gaat voorruit en dat is het belangrijkste dat ik verder naar het doel dat ik wil behalen mentaal en fysiek.

Kan best hoor... Ik vind de pre-workout me meer focus geven en ook pomp... mss heeft het mee werking als placebo... simply don't care. Ik kan doen wat ik moet doen en het gaat voorruit en dat is het belangrijkste dat ik verder naar het doel dat ik wil behalen mentaal en fysiek.

True, ieder zijn eigen weg ;)

Terug
Naar boven