Uncle Outlaw
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 66
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 20%
Ja gewoon cardio morgen dus.In het schema van Dyno zit al core verwerkt, op dag 1 en dag 3.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja gewoon cardio morgen dus.In het schema van Dyno zit al core verwerkt, op dag 1 en dag 3.
Goed bezig, je zakt in gewicht (geen andere opties).![]()

Dynobet schema zegt dit te doen. Kijk blz. 3 voor het schema.1100 kcal onder onderhoud, #hardkoor. Waarom doe je zoveel reps als opwarming en zo weinig reps (gezien je bodybuilding gericht traint) als werkset?

Waarom zo zwaar onder je onderhoud? Op trainingsdagen kan je wel wat meer eten 2200-2400. Heb je evengoed een deficit maar hierdoor zal je wel wat beter herstellen. Dan dmv je deficit op rustdagen laat je het wekelijkse totaal uitkomen op -3500. Je zou het bijvoorbeeld zo kunnen berekenen. Onderhoud per week is 7*2600=18200 (ga ervanuit dat je dat goed hebt berekend) 18200-3500 = 14700 14700 - (4* 2200)= 5900 5900/3= 1966 Op trainingsdagen eet je dan 2200 kcal en op rustdagen 1966. Dieper dan dit hoeft echt niet. Want dan kom je waarschijnlijk richting je bmr en daar wil je niet onder gaan zitten. But hey, this is all just advice. Do whatever the f**k you want.![]()
Altijd leuk om eetavonturen te zien.
Zowel cut als 'kuch' bulk....Dynobet schema zegt dit te doen. Kijk blz. 3 voor het schema.
Ja massa is mijn doel uiteindelijk dus mss na dit schema binnen 6 weken iets anders? Doe eens een voorstel? Ik vind UB/LB wel lekker trainen.
En ja die 1100 kcal is zwaar maar ik merk niet echt spierverlies, ik blijf staan hoe ik sta en merk lichte krachtverbetering zelfs in deficit. Ik neem wel goed BCAA'S als ik opsta en genoeg sups glutamine, taurine, arginine, BCAA's dan, vit C en multivit, omega 3 en D3, ...
---------- Toegevoegd om 11:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:20 ----------
Ill do whatever the ... w8 die andere gast wants.
Mijn kop zegt me nu ff zo te doen omdat ik binnenkort wel wat dagen goed ga eten. 1ste dag ga ik het matig houden, 2 de dag ga ik echt schranzen... all you can eat mexican bbq... yolo... dat kan ik niet laten na zoveel dagen echt zwaar cutten. En dan op hotel... ja weet je ga poeder meenemen maar toch die maaltijden zijn daar heel anders he... ontbijtbuffet enzo... kga proberen niet teveel en proeven van alles.
Na die dagen op hotel ga ik terug 2200 kcal en 1950 kcal zoals je menig hier aanraad. Wat ik ook best begrijp hoor. Het is gewoon ff knokken. Weer een accomplishment. (heb vertaler gebruikt van firefox, zo toon ik mijn zwakheden niet zodat men ze niet weer kan misbruiken... w8, wie doet nu zoiets eigenlijk?)
Anyway.![]()
Bedankt voor de tips skip. Erg leuk dat je eens komt kijken. En morgen ga ik ff de weegschaal op en nogs een vetmeting (met zo'n vasthoud machine, niet doeltreffend maja vorige keer zei het 22.3 dus zien we wat nu) laten doen.
Laat het jullie zeker weten en laat ook hier achter hoe het na die 3 dagen is qua gewicht enzo.Altijd leuk om eetavonturen te zien.
Zowel cut als 'kuch' bulk....
Weer een accomplishment. (heb vertaler gebruikt van firefox, zo toon ik mijn zwakheden niet zodat men ze niet weer kan misbruiken... w8, wie doet nu zoiets eigenlijk?)
Nou, dat grapje hell, doet wat wind waaien. Zalige bries...Als dynonogwat zegt van een brug af te springen, doe je dat dan ook zonder zelf na te denken waarom? Warming up met minder reps doen waardoor je je werksets met meer reps kan doen eventueel en sowieso zwaarder kan. Na zoveel warm up reps en sets ben je kapot voor je aan het zwaardere gewicht begint. Hier wilde ik eigenlijk karma voor geven, maar ik heb je perongeluk een report gegeven. Oepsie.
Nou, dat grapje hell, doet wat wind waaien. Zalige bries...
Die warm up reps... nou... je stelt dus voor 2 opwarming sets? En welk gewicht dan?
En nee ik heb erover nagedacht en ik stond er eerst skeptisch tegenover, tegen dat schema maar naderhand gekeken werkt het wel wat. Dus voorlopig dit. Er zijn misschien betere ideeën... hey ik ben nog altijd rijk en heb nog altijd nood aan goeie trainers. Ik ben mss wat geld kwijt door lekken mijn afvoer van de douche enzo maar er blijft genoeg over want zo'n dingen fix ik met lijm en goedkope brolmateriaal. Ga ik niet om liegen. My harshness is a strenght.
Proberen waard. Ik deed hiervoor eigenlijk nooit warmupsets... dus ik begrijp niet goed wat ze ermee bedoelden. Ik dacht persoonlijk dat dit was om alles op te warmen, daarom de vele reps en dat je hier licht in gewicht moest gaan... dus ik weet niet waarom ik jouw voorbeelden dan wel zou moeten volgen? Warmup kan je mss ook bereiken met 60*5 Idonno...Nee, ik zeg niet 2 opwarmsets, maar gewoon geen full r*tard 15 reps. Opwarmsets met 3-5 reps zijn voldoende imo. Bijvoorbeeld begin je met deadlift met 20 kg, verander dat eens naar dit: 60*5 70*3 80*3 90*3 (belt) 100*4 (belt) 100*4 (belt) Je werkset gewicht gaat dan waarschijnlijk makkelijker en kan je dus misschien wel zwaarder.
Proberen waard. Ik deed hiervoor eigenlijk nooit warmupsets... dus ik begrijp niet goed wat ze ermee bedoelden. Ik dacht persoonlijk dat dit was om alles op te warmen, daarom de vele reps en dat je hier licht in gewicht moest gaan... dus ik weet niet waarom ik jouw voorbeelden dan wel zou moeten volgen? Warmup kan je mss ook bereiken met 60*5 Idonno...
Proberen waard en zien hoe het voelt I guess.