XXL Nutrition

Sticky Religie & Spiritualiteit

Klopt. Daarom worden extremisten die dat denken en aan anderen leren gewoon ontslagen van onderwijs posities.
Niet in moslimlanden.
Dat is hier zo omdat onze wetgeving er een stokje voor steekt. In moslimlanden waar ze zich moeten houden aan de sharia krijg je oa de doodstraf.

kan het mis hebben, maar volgens mij is Hell weer terug.

Niet in moslimlanden.
Dat is hier zo omdat onze wetgeving er een stokje voor steekt. In moslimlanden waar ze zich moeten houden aan de sharia krijg je de doodstraf.

Ja, de doodstraf.
Is dat dan gedaan door gekke Henkie? Of door de terrorist in Parijs? Of door de rechtbank in de landen waar Sharia geldt?

Ja, de doodstraf.
Is dat dan gedaan door gekke Henkie? Of door de terrorist in Parijs? Of door de rechtbank in de landen waar Sharia geldt?
Je moet henkie er niet continu bijhalen.
Ik ben er gewoon verbaasd over hoe je zo'n zaken wilt blijven verdedigen. Onschuldige mensen vermoorden is blijkbaar oké wanneer dit door jouw geloof zo bepaald wordt.
Als de rechtbank in Afghanistan bepaalt dat alle niet-gelovige toeristen in hun land mogen vermoord worden is dit oké want het is opgedragen door een rechtbank waar de sharia van kracht is? :o Nou, oké dan. Bijzonder.

Ja, ik heb de oplossing. Alle moslims het land uit.

'boekje' :roflol: hahaha
Hahahahahahahaha
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA

Je weet niet waar je het over hebt of wel? :o

Je geeft weer een domme oplossing: nogmaals, waar kan ik die simpele zielen die aanslagen plegen vinden? Denk dat die geleerden ze graag de gepaste straf willen geven dmv de rechtbank en de doodstraf geven :)
Jij weet het zo goed, vertel; waar kunnen we ze vinden?
Als alle terroristische moslims elkaar kunnen vinden kunnen de goede ze toch ook vinden? Of staat dat niet zo hoog op het to-do lijstje van de moslim van tegenwoordig? Of is het misschien toch ergens stiekem wel een klein beetje zo dat een groot deel het allemaal wel prima vindt en een wereld waar alles moslims leven wel zien zitten?

Nee het gaat hier over Islam. Islam keurt geweld goed, zeggen ze. Islam roept op tot geweld, zeggen ze.
Beide niet waar.

Allah is Arabisch voor De God.
Ook christelijke mensen die Arabische taal spreken zeggen dus Allah.
Met het grote verschil dat er weinig bomexplosies plaatsvinden in naam van de Christelijke allah.

Je moet henkie er niet continu bijhalen.
Ik ben er gewoon verbaasd over hoe je zo'n zaken wilt blijven verdedigen. Onschuldige mensen vermoorden is blijkbaar oké wanneer dit door jouw geloof zo bepaald wordt.
Als de rechtbank in Afghanistan bepaalt dat alle niet-gelovige toeristen in hun land mogen vermoord worden is dit oké want het is opgedragen door een rechtbank waar de sharia van kracht is? :o Nou, oké dan. Bijzonder.

Lees je niet?
Onschuldige mensen vermoorden MAG NIET in Islam en ik praat dit helemaal niet goed.
Jullie bepalen dat ISLAM tot geweld oproept (nav de laatste terroristische aanslag) en DIT IS NIET ZO.

Je kunt wel zeggen en denken dat Islam het goedkeurd wat die gestoorde gast deed, maar dat is gewoon niet zo. Nogmaals, hij zou de doodstraf krijgen daarvoor.
Waarom geef je niet de échte dader de schuld??

Als alle terroristische moslims elkaar kunnen vinden kunnen de goede ze toch ook vinden? Of staat dat niet zo hoog op het to-do lijstje van de moslim van tegenwoordig? Of is het misschien toch ergens stiekem wel een klein beetje zo dat een groot deel het allemaal wel prima vindt en een wereld waar alles moslims leven wel zien zitten?

Ik heb geen idee waar ze uithangen, het staat niet hoog op mijn lijstje nee want de gemiddelde IS aanhanger vermoord ook Moslims dus nee bedankt :)

Lees je niet?
Onschuldige mensen vermoorden MAG NIET in Islam en ik praat dit helemaal niet goed.
Jullie bepalen dat ISLAM tot geweld oproept (nav de laatste terroristische aanslag) en DIT IS NIET ZO.

Je kunt wel zeggen en denken dat Islam het goedkeurd wat die gestoorde gast deed, maar dat is gewoon niet zo. Nogmaals, hij zou de doodstraf krijgen daarvoor.
Waarom geef je niet de échte dader de schuld??
Ik heb 't helemaal niet over de aanslag in Parijs dus opnieuw; je hoeft dat er niet hele tijd bij te halen.
We dwalen af, tot zover nog geen Surah en Ayah gezien waarin staat dat wij geweld mogen plegen nu.

Oh wait.. that's right.. DAT MOGEN WE NIET.

Bedankt.
Ik heb het onder andere over deze claims die je doet.

Iemand die homo is is misschien niet onschuldig in jouw ogen ofwat?

@Hell93 draag jij ook een hoofddoek

Ik heb 't helemaal niet over de aanslag in Parijs dus opnieuw; je hoeft dat er niet hele tijd bij te halen.

Ik heb het onder andere over deze claims die je doet.

Iemand die homo is is misschien niet onschuldig in jouw ogen ofwat?

Homoseksuelen kunnen schuldig zijn van misdaden. An sich zijn ze niet schuldig nee, homo zijn is toegestaan (je wordt namelijk zo geboren).

Er werd een claim gedaan dat Islam toestaan of oproept tot geweldpleging waardoor oa deze terroristische aanslag wordt goedgepraat door Islam. DAAR ging het over en DAAR (bewijs ervan) wacht ik nog op (en ik kan lang wachten want dat is er niet).

Probeer je als moslim maar eens te uiten als homo. Succes

Dus jij vindt het (ook) een misdaad wanneer twee vrouwen of twee mannen seks hebben met elkaar?

Zolang het consensueel is, nee.

Nogmaals:

En waarom denk je dat die incidenten ontstaan zijn doordat de religie het opgeroepen heeft?

Maw; waar roept de religie dit geweld op?
Noem eens de specifieke Surah en Ayah, anders komen we nog nergens.
Waar staat de uitleg van de religie zelf waar aangegeven staat dat we geweld moeten plegen?
Dat Islam werkelijk hun aanzet tot geweld; niet mee eens en ik wacht nog op een vers die mij het tegendeel laat zien.
Ik vraag waar ISLAM, niet een persoon die nu leeft, oproept tot geweldpleging nu.
Ik wacht.

Probeer je als moslim maar eens te uiten als homo. Succes

Niet zo lang geleden hadden we nog iemand die homoseksueel is en zich bekeerde tot Islam en welkom was in de Moskee hier.. geen probleem hoor.

Homoseksuelen kunnen schuldig zijn van misdaden. An sich zijn ze niet schuldig nee, homo zijn is toegestaan (je wordt namelijk zo geboren).

Er werd een claim gedaan dat Islam toestaan of oproept tot geweldpleging waardoor oa deze terroristische aanslag wordt goedgepraat door Islam. DAAR ging het over en DAAR (bewijs ervan) wacht ik nog op (en ik kan lang wachten want dat is er niet).
Bron?

Komt omdat je er een hele flauwe discussie van maakt waarbij je elke keer zegt dat 'ISLAM geen geweld toestaat of oproept' waarbij vervolgens door anderen wordt beargumenteerd dat alle uitingen van dit geloof dat wel doen of op zijn minst zo te interpreteren zijn dat ze het wel doen en dat dit ook gebeurt. Dan is je argument weer 'maar ISLAM doet het niet' Dus wat is 'ISLAM' dan? 'Religie', is jouw antwoord. Oke, wat is 'religie' dan? Waar bestaat dat uit? Uit één of meer heilige boeken met daarin verhalen over heiligen en profeten, uit vertegenwoordigers van deze religie (imams, ayatollahs en dergelijke), uit mensen die de religie bestuderen, uit mensen die de religie belijden, uit verhalen, mythes en de historie van de religie, uit culturele uitingen van deze religie, et cetera. In al die aspecten van ISLAM is geweld in meer of mindere mate door de hele geschiedenis heen vertegenwoordigd, goedgepraat, toegestaan en opgeroepen.

Terug
Naar boven