- Waardering
- 0
Thx, misschien ga ik je wel inhalen>

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Goed bezig kerel, nice PR's op de grote 3, gaat goed vooruit
De BOR zou ik volgende keer toch nog een keer op de 85 kg doen en dan strikt uitvoeren en als dat lukt de week daarop 90 proberen...
Daar ga ik over nadenken.
Verder zou ik de EZ curl vervangen door een gewone halter curl (rechte stang) want ik neem aan dat het je doel is om de biceps te stimuleren en niet de brachialis (correct me if i'm wrong)
Haha, dat heb je zeker van Mike Mentzer.
Bij 0.25 min.
http://nl.youtube.com/watch?v=7xSvX4-SMJc
Succes verder met je trainingen, ik ga deze log zeker volgen! Volg je de methode nauwkeurig of wijk je er hier en daar ook nog wel eens van af?
Ik volg 'm niet meer zoals het hoort, maar heb het naar eigen gevoel ingedeeld, zodat ik elke training ongeveer even lang bezig ben.
Goed bezig kerel, nice PR's op de grote 3, gaat goed vooruit
De BOR zou ik volgende keer toch nog een keer op de 85 kg doen en dan strikt uitvoeren en als dat lukt de week daarop 90 proberen...
Verder zou ik de EZ curl vervangen door een gewone halter curl (rechte stang) want ik neem aan dat het je doel is om de biceps te stimuleren en niet de brachialis (correct me if i'm wrong)
Succes verder met je trainingen, ik ga deze log zeker volgen! Volg je de methode nauwkeurig of wijk je er hier en daar ook nog wel eens van af?
Mooi PR, maar is squatten in een smitch machine niet slecht voor de rug?