AndroidHealthClinic

Remko's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Beetje weinig tijd gehad om achter de computer te zitten, dus hier m'n training van afgelopen maandag.

Ma 18-08-08:

Smith squat
1x100
1x110 PR
0x115

BOR
5x5x85
Niet helemaal netjes, maar wel gelukt. Volgende week 90!

MP
3x5x45

E/Z curl
3x5x40

Calfs V-squat
3x6x155

Calfs seated leg press
3x10x125

Mooi PR :thumb:

Wo 20-08-08:

Bench press
1x90 PR
0x95
Eindelijk na een hele tijd weer vooruitgang met m'n bench press.
90 ging vrij gemakkelijk, dus daarom ook 95 geprobeerd, maar dat werd alleen maar een negatief.:D

Smith squat
5x5x90 PR
90 ging ook easy, geen idee hoe dat ineens komt, gewoon een goeie dag of zo!
Squat is geen full meer, maar nog wel parallel.

Pull-up
3x5xBW

E/Z scull-crusher
3x5x40

Static-hold
4 x 48 x ~5-10sec.

Goed bezig kerel, nice PR's op de grote 3, gaat goed vooruit :D
De BOR zou ik volgende keer toch nog een keer op de 85 kg doen en dan strikt uitvoeren en als dat lukt de week daarop 90 proberen...

Verder zou ik de EZ curl vervangen door een gewone halter curl (rechte stang) want ik neem aan dat het je doel is om de biceps te stimuleren en niet de brachialis (correct me if i'm wrong)

Succes verder met je trainingen, ik ga deze log zeker volgen! Volg je de methode nauwkeurig of wijk je er hier en daar ook nog wel eens van af?

nice training remko en mooie pr's!

De BOR zou ik volgende keer toch nog een keer op de 85 kg doen en dan strikt uitvoeren en als dat lukt de week daarop 90 proberen...

Daar ga ik over nadenken.;)

Verder zou ik de EZ curl vervangen door een gewone halter curl (rechte stang) want ik neem aan dat het je doel is om de biceps te stimuleren en niet de brachialis (correct me if i'm wrong)

Haha, dat heb je zeker van Mike Mentzer.:rolleyes:
Bij 0.25 min.

http://nl.youtube.com/watch?v=7xSvX4-SMJc

Succes verder met je trainingen, ik ga deze log zeker volgen! Volg je de methode nauwkeurig of wijk je er hier en daar ook nog wel eens van af?

Ik volg 'm niet meer zoals het hoort, maar heb het naar eigen gevoel ingedeeld, zodat ik elke training ongeveer even lang bezig ben.

Thx.

You're wrong, sorry.

Training ging goed, ondanks een dip op m'n werk na de lunch die tot ~17.30 duurde.

Vr 22-08-08:

Deadlift
2x130 PR
2x130 PR
Ik ben blij!:cool:

Incline DB press
5x7x30 PR

Zercher squat
3x5x65 PR

Machine crunch
2x15x50
1x13x50
1x10x50

Lying leg raise
3x15xBW

ik zou ook blij zijn met zo'n pr's !

Weer tijd voor iets nieuws ivm lichte blessures en omdat ik weer eens wat anders wil.
Ik heb besloten om 'de grote 3' erin te laten om zo mijn kracht te vergroten, die worden dus zo zwaar mogelijk uitgevoerd.
Voor de rest van de training pak ik zo'n 5 oefeningen met HIT-style, dwz 1-2 opwarmsetjes gevolgd door 1 werkset tot spierfalen (5-10hh), met een bewegingssnelheid van 4/4.
Hier de training van vandaag: (door die langzame bewegingen ben ik wel de tel kwijtgeraakt)

Ma 25-08-08:

Smith squat
1x110
1x115 PR

HIT-style:
Pull-down
~6x60

MP
~6x35

E/Z curl
~6x30

Calfs seated leg press
~9x145

mooie pr!

Mooi PR, maar is squatten in een smitch machine niet slecht voor de rug?

Mooi PR, maar is squatten in een smitch machine niet slecht voor de rug?

Ik denk het ook als je meer hh maakt (setjes van rond de 10 oid). Met weinig hh kun je je techniek goed in de gaten houden imo. Ik had ook liever los gesquat, maarja die mogelijkheid heb ik niet en in de smith komt toch het meest in de buurt.

Wo 27-08-08:

Bench press
1x90

HIT-style:
Seated leg press
7x145

Cable row small
6x60

E/Z scull-crusher
6x30

Forearms