Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Opm.:
Ik had bij deze training een maatje, dus zaten er rustpauzes tussen de oefeningen. Normaal gesproken ga ik zo snel mogelijk van de ene oefening naar de andere, wat ook onder HIT valt.
Ook het aantal hh is moeilijk bij te houden als je zo langzaam beweegt en je verstand op nul staat om die laatste hh te kunnen maken. Vandaar dat er een 'ongeveer'-teken (~) bij de meeste oefeningen staat.
Vanaf maandag is m'n training weer anders. Ik krijg al een tijdje symptonen van overtraining en merk dat 48 uur rust tussen de trainingen niet genoeg is. Omdat ik toch 3 x per week wil trainen heb ik besloten om te splitten en wel UB/LB. Ik weet dat dat volgens de grondlegger van HIT niet wordt aanbevolen, maar ik heb geen zin om minder naar de sportschool te gaan (is toch al zo duur). Misschien werkt het niet, maar als je het niet probeert weet je ook niet zeker. Maandag begin ik met UB en had per training 5 oefeningen in gedachten.
Nee, ik niet gelukkig. De computer wel. Eerst een virus waardoor 'ie elke keer vast liep en toen kon hij niet meer opstarten, omdat de harde schijf gecrasht was.
Maar nu doetie het weer sinds een week, dus ik kan weer posten.
De trainingen zijn gewoon door gegaan en ik heb het maar opgeschreven, dus zodoende kan ik nog heel wat posten.
HIT-style: Seated leg press
7x145 leg extension
5x80 calfs seated leg press
7x155 leg curl
9x65 cable row small
7x60 incline DB press
6x28 Palms up pull-down
4x60 dip machine
4x75 crunch
10xBW+10 side raise
3x10/3x4
seated leg press