- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks! Gaat goedkomen, gewoon weer lekker knallen.Zo, je hebt wel een goeie stap terug moeten doen. Welkom terug, en rustig weer opbouwen!

Ik hoop dat je gelijk hebtMet spiergeheugen moet dat zeker goedkomen.
Maar hoe snel je dat terug hebt zal je ook verbazen
In ieder geval weer succes
-->
.Nice, welkom. Ik ben niet echt een actieve logger, heb enkel tijdens de contest vorig jaar actief gelogd (niet in deze log).Hedde gij gewoon een log!
Paar pagina's gelezen, interessant. In![]()
Euh... vast wel. Maar ik maak nu liever geen foto, ben echt mega skinny / ecto.Heb je nog een foto genomen (al was het alleen maar voor jezelf) om het proces van weer opbouwen vast te leggen?
Thanks! Dat is geen understatement.

zo jammer als mensen niet goed lezenEuh... vast wel. Maar ik maak nu liever geen foto, ben echt mega skinny / ecto.

smakelijk!Zit pas op 1200 kcal vandaag, dus ga zo een lekkere pasta maken met rundergehakt (geen magere variant, maar de 'normale'), saus en kaas. Heb nog genoeg kcal over.![]()

Ik heb het 3x gelezen, maar snap niet wat ik gemist zou moeten hebben. Sorry man.
Ik heb jouw antwoord nu ook 3x gelezen, en begrijp eruit dat je later -ook voor jezelf- niet meer wilt weten van waar naar waar je bent gekomen in deze herstelfase.Ik heb het 3x gelezen, maar snap niet wat ik gemist zou moeten hebben. Sorry man.
Ik reageerde misschien wat kortaf, maar daar kwam het inderdaad op neer. Ik heb na de operatie wel de nodige foto's gemaakt, maar voornamelijk van mijn gezicht. Het zou goed kunnen dat mijn bovenlichaam hierop wel zichtbaar is, maar ik heb dat niet bewust gefotografeerd. Ik had na de operatie, zeker aangezien ik niet echt kon trainen, ook geen zin om foto's te maken en wil er liever niet aan herinnerd wordenIk heb jouw antwoord nu ook 3x gelezen, en begrijp eruit dat je later -ook voor jezelf- niet meer wilt weten van waar naar waar je bent gekomen in deze herstelfase.
. Achteraf zou het inderdaad wel goed zijn om de progressie te zien, maar als ik ga bulken word ik toch ook weer fluffy en bloated. Eigenlijk maak ik alleen maar regelmatig foto's als ik (bewust) aan het cutten ben.Ik heb op dit moment geen enkele frustratie en er is niets dat aan mij knaagt. Ik ben blij dat ik weer kan trainen en zie de operatie als een positief iets (en dat was het ook). Nu ben ik de weg omhoog weer ingeslagen, dus zal ik alleen maar weer progressie boeken en zal het steeds beter gaan.ondanks dat ik je frustratie goed begrijp , proberen los te laten . Uiteraard succes toegewenst

ik zou er nog ff mee wachten met de spuit , is waar ik ook wat vroeg mee wasIk heb op dit moment geen enkele frustratie en er is niets dat aan mij knaagt. Ik ben blij dat ik weer kan trainen en zie de operatie als een positief iets (en dat was het ook). Nu ben ik de weg omhoog weer ingeslagen, dus zal ik alleen maar weer progressie boeken en zal het steeds beter gaan.
Zo niet, spuit er in.
OK, ik begrijp je. Al zou ik het zelf wel willen documenteren.Ik reageerde misschien wat kortaf, maar daar kwam het inderdaad op neer. Ik heb na de operatie wel de nodige foto's gemaakt, maar voornamelijk van mijn gezicht. Het zou goed kunnen dat mijn bovenlichaam hierop wel zichtbaar is, maar ik heb dat niet bewust gefotografeerd. Ik had na de operatie, zeker aangezien ik niet echt kon trainen, ook geen zin om foto's te maken en wil er liever niet aan herinnerd worden. Achteraf zou het inderdaad wel goed zijn om de progressie te zien, maar als ik ga bulken word ik toch ook weer fluffy en bloated. Eigenlijk maak ik alleen maar regelmatig foto's als ik (bewust) aan het cutten ben.

Thanks en thanks!

Thanks, ja we doen ons best! Wel irritant dat ik buiten de 3 maaltijden niet echt kan eten, of ik moet constant elastieken wisselen (maar de ortho wil dat ik ze zoveel mogelijk 24/7 inhoud m.u.v. maaltijden en tandenpoetsen).Fijn dat je je log weer hebt gevonden
Succes! Aankomen moet te doen zijn deze maanden.
Nice, welkom!
Ik ben het op dit moment ook niet van plan, daar ik nog niet op mijn oude niveau zit. Zoals je misschien elders al had vernomen heb ik het besluiten al een aantal maanden geleden genomen. Ik ben sowieso al niet vroeg, want train al meerdere jaren serieus en boek op veel oefeningen al een jaar geen progressie meer. Ik heb heel leuk een wedstrijd gedaan (MAP), maar als ik serieus verder wil komen zal ik het toch op een andere toer moeten gooien.ik zou er nog ff mee wachten met de spuit , is waar ik ook wat vroeg mee was
):
)
Dat geeft al aan dat het niet zwaarder moet, voordat je glute medius en omgeving wat sterker zijn....6 x 65 kg (de laatste twee gingen m'n knieën weer naar binnen, grrr)
Mijn zwakke punt, heb ik altijd als ik richting max ga. Voor de operatie kon ik een stuk zwaarder gaan, m.n. op gewone squats, bench en OHP veel ingeleverd (30% ofzo).Dat geeft al aan dat het niet zwaarder moet, voordat je glute medius en omgeving wat sterker zijn....

).

je moet ook een beetje aankomen he?
Nice, welkom.

Je hebt gelijk. Ik heb een soort van stoornis dat ik bang ben om vet aan te zetten. Ik weet dat het nergens op slaat.nette train Bert.
je moet ook een beetje aankomen he?