XXL Nutrition

REUS "Jeffrey Latour" Road to the Arnold Classic Europe Madrid 2013

Hele jaar door in shape blijven? :D
Nice man

Waar is zijn blog dan?

• Topic Starter Topic Starter

Body en Fit zijn bezig mbt vernieuwingen aan de site. Daarop zal ik dus ook een blog krijgen wat erg gaaf is lijkt me.

Vandaag van Sibil te horen gekregen dat mn shape heel goed is maar wel voller had moeten zijn. Ff schakelen voor mijzelf qua dat maar goed. Voeding wordt verhoogd. Dat wil zeggen dat de kh maaltijden verhoogd worden per direct van 100gr rijst (ongekookt gewogen) naar 150 gr rijst (ongekookt gewogen). Dat is een flink verschil en zeker wanneer dit 4 maaltijden per dag betreffen. Kijken vanaf hier hoe dat zal gaan! Start gewicht 130kg heden...

Laatst bewerkt:
Ik heb sinds afgelopen maandag een nieuwe stack:

Muscle protect...Creatine ultra...Beta-Alanine pure

12,5gr 3gr 3gr

Dit gooi ik bij elkaar en neem ik op de nuchtere maag in. De beta werkt al snel (tintelen etc) meestal binnen een kwartier. De beta neem ik 2 x per dag, de 2e keer met muscle protect voor de training. Maandag merkte ik niets behalve het tintelen maar vanaf dinsdag avond tijdens de benen training wel daadwerkelijk. Het gewicht waar ik met 12 herh op eindigde normaliter deed ik nu max 18 herh. De rest van de training ook meer herh dan wat ik gewend was. Gisteren borst en biceps idem dito. Nu meteen overgeschakeld naar minder herh en dus meer gewicht. Bizar hoe dit goedje werkt. Of het nu de samenstelling is van de 3 samen of wat dan ook....dit blijf ik volhouden tot de potjes leeg zijn iig. De verzuring wordt gewoon uitgesteld dat is een feit en het zwaarder trainen ook. Het is het proberen waard!

12,5gr 3gr 3gr

Dit gooi ik bij elkaar en neem ik op de nuchtere maag in. De beta werkt al snel (tintelen etc) meestal binnen een kwartier. De beta neem ik 2 x per dag, de 2e keer met muscle protect voor de training. Maandag merkte ik niets behalve het tintelen maar vanaf dinsdag avond tijdens de benen training wel daadwerkelijk. Het gewicht waar ik met 12 herh op eindigde normaliter deed ik nu max 18 herh. De rest van de training ook meer herh dan wat ik gewend was. Gisteren borst en biceps idem dito. Nu meteen overgeschakeld naar minder herh en dus meer gewicht. Bizar hoe dit goedje werkt. Of het nu de samenstelling is van de 3 samen of wat dan ook....dit blijf ik volhouden tot de potjes leeg zijn iig. De verzuring wordt gewoon uitgesteld dat is een feit en het zwaarder trainen ook. Het is het proberen waard!

bodyenfit zal blij zijn met deze post;)

Dik 200gram rijst erbij dus?

Wat eet/ drink je voor het slapen gaan Jeffrey? heb je ook een nachtmoment dat je een leangainershake neemt ?

Idd, for real?

Denk dat het met jouw bazenfysiek snel te merken is of iets wel of niet aanslaat. :)

Ik ben verbaasd wat dit idd te weeg brengt. Kijken wat het op de lange termijn doet. Thanks.

Dik 200gram rijst erbij dus?

Ja idd dus zo'n 700kcal erbij per dag. Das een hele hoop per week. Ben benieuwd!!

Wat eet/ drink je voor het slapen gaan Jeffrey? heb je ook een nachtmoment dat je een leangainershake neemt ?

50gr Micellar cassein. Verder geen nacht moment. Direct bcaa's bij ontwaken.

Ok pipo! Geluk ermee he? You know best;)

hoeveel kcal nam/neem je per dag?

12,5gr 3gr 3gr

200g rijst extra doet wonderen? :rolleyes:

Leuk thread.
Thx kerel

Ik volg je uiteraard ook :P

hoeveel kcal nam/neem je per dag?

5800+ kcal

Ik zat dus op 5100kcal na de NK van april. Hier bleef ik goed van in shape...heb daarmee ook mooi wat kunnen opbouwen en voelde me er ook goed onder (geen geprop etc). Nu na de GP bleek dit dus te weinig te zijn. Had wat sneller honger en was minder vol, hierop ben ik gewezen door Sibil en daarom hebben we het aangepast en 700kcal omhoog geschroefd. Dit is nu de 2e week dat ik ermee bezig ben. De eerste dag was flink wennen qua hoeveelheid maar de 2e dag werd al makkelijker en nu ben ik er al geheel aan gewend en begint de trek kort van te voren weer te komen wanneer mijn volgende maaltijd er aan staat te komen. Dus tot zo ver ben ik qua dat positief. Ook mn shape is er niet minder op geworden zoals het er nu voor staat. Deze week eens wegen en kijken wat dit doet qua verschil. Ben wel wat voller geworden allround en dat is het belangrijkste zonder grote verliezen op boven geschrevene.

Laatst bewerkt:
Nieuwe foto van heden gewenst,

Mostmuscular is prima :D

Terug
Naar boven