XXL Nutrition

REUS "Jeffrey Latour" Road to the Arnold Classic Europe Madrid 2013

• Topic Starter Topic Starter

Dank je Daan. Mensen willen het vaak niet aannemen dat vieding het aller belangrijkste is in deze sport. Jij een fijne vakantie gewenst!!!;)

Vanavond foto's gestuurd naar Sibil. 200gr rijst maakt idd vers hil. Zo houden zegt ze...voller is het geworden. Zal.zo 2 foto's plaatsen.

Vreetzak :p

Update 23-01-2013

IMG_20130123_081041.jpg

IMG_20130123_081237.jpg

Monster Jeff :thumb:

...

IMG_20130123_081207.jpg

Beest! nog even en je moet panorama foto`s maken van je rug :P

Gaat goed jeff!shape blijft top zo,lekker verder bouwen.

Big boy

Damn wat een shape ben benieuwd hoe het er over een paar maanden uitziet!!! good luck Reus

Ziek man!

Dank je Daan. Mensen willen het vaak niet aannemen dat vieding het aller belangrijkste is in deze sport. Jij een fijne vakantie gewenst!!!;)

Vanavond foto's gestuurd naar Sibil. 200gr rijst maakt idd vers hil. Zo houden zegt ze...voller is het geworden. Zal.zo 2 foto's plaatsen.

Nee joh wordt daar ook ziek van...met voeding manipuleer je alles. Bedankt, ga 3.5 week krimpen in Vietnam haha.

Bedankt iedereen voor de comments. Zo zie je maar weer wat voeding wel degelijk uit maakt. Mn gewicht is ook niet omhoog gegaan dus ook zo wordt nogmaals duidelijk dat gewicht niks zegt in deze sport.

Bedankt iedereen voor de comments. Zo zie je maar weer wat voeding wel degelijk uit maakt. Mn gewicht is ook niet omhoog gegaan dus ook zo wordt nogmaals duidelijk dat gewicht niks zegt in deze sport.

Zeer juist. Pas je dezelfde voorbereiding toe die je gebruikt hebt voor de JBC, of heb je deze nog een beetje verder geperfectioneerd? Ik meen me te herinneren dat je toen vooral off season met de voeding hebt gesleuteld. (correct me if I'm wrong).

Zeer juist. Pas je dezelfde voorbereiding toe die je gebruikt hebt voor de JBC, of heb je deze nog een beetje verder geperfectioneerd? Ik meen me te herinneren dat je toen vooral off season met de voeding hebt gesleuteld. (correct me if I'm wrong).

Ja ongeveer. Ik heb doorgaans mn voeding strak gehouden en ben mn cardio blijven doen...dit doen we nu ook alleen doordat ik nu wat meer massa heb en hopelijk nog meer wanneer ik op dieet ga zullen we dus ook hoger beginnen met het dieet. Maar niet ten kostte van de hardheid...dat is een pré.

De voeding zit goed...nu 3e week dat de 700kcal erbij zitten...totaal ca 5800kcal. Een stuk voller geworden en de shape is minimaal hetzelfde als het zelfs niet iets beter geworden is.

20130130_201421.jpg

20130130_201404.jpg

20130130_201351.jpg

Gruwelijk hoor Ouwe:D

Maak eens een tranings vid dan?

hoeveel cardio doe je nu?

Nog steeds 4x pw?

Ziet er weer goed uit Jeffrey!

Groote Jongen !

Laatst bewerkt:
Mind is blown! :eek:

Terug