XXL Nutrition

REUS "Jeffrey Latour" Road to the Arnold Classic Europe Madrid 2013

Bezoekers in dit topic

waarom rug triceps en borst biceps?
ipv de "normale/traditionele" rug biceps en borst triceps?

Wie zegt dat dat traditioneel is dan?
 
Niemand maar over het algemeen zie je dat de meeste mensen die split hanteren.
Dus ik dacht misschien zit er een idee achter ;)
Kan natuurlijk ook gewoon persoonlijke voorkeur zijn.
 
Niemand maar over het algemeen zie je dat de meeste mensen die split hanteren.
Dus ik dacht misschien zit er een idee achter ;)
Kan natuurlijk ook gewoon persoonlijke voorkeur zijn.

Haha klopt! Was benieuwd wie dan bepaald dat het traditioneel is. Juist omdat je ook vaak de combi ziet schouder en armen.

Aangezien je met borst ook triceps prikkelt pak je hem dus in feite 1,5x pw. Zo ook met rug en triceps. Zo krijg je vaker een prikkel dan wanneer je rug en biceps traint qua combi en borst en triceps. Dit werkt voor mij beter. Give it a shot!;)
 
Eens met REUS natuurlijk :) Vind ook dat je ze met het "traditionele" schema niet 100% kan pakken...
Ik curl iig niet zoveel meer na een paar setjes rows etc :p
 
Haha klopt! Was benieuwd wie dan bepaald dat het traditioneel is. Juist omdat je ook vaak de combi ziet schouder en armen.

Aangezien je met borst ook triceps prikkelt pak je hem dus in feite 1,5x pw. Zo ook met rug en triceps. Zo krijg je vaker een prikkel dan wanneer je rug en biceps traint qua combi en borst en triceps. Dit werkt voor mij beter. Give it a shot!;)

Het was wat ongelukkig geformuleerd maar ik dacht je begrijpt wel wat ik bedoel :P
Ok, Duidelijk ;)
ik heb het zelf vroeger ook op die manier gedaan. Alleen mijn biceps lopen voor dus dan lijkt het voor mij handiger omdat dan niet op die manier te doen.
 
Jef, je log gevonden... Had je vd week op Instagram toen vroeg ik naar je log..

Heel gaaf om te lezen, wat een toewijding! Respect!:1e:

Nogmaals respect en ga het zeker volgen!!

Good luck...
 
Eens met REUS natuurlijk :) Vind ook dat je ze met het "traditionele" schema niet 100% kan pakken...
Ik curl iig niet zoveel meer na een paar setjes rows etc :p

Mooi!:)

Het was wat ongelukkig geformuleerd maar ik dacht je begrijpt wel wat ik bedoel :P
Ok, Duidelijk ;)
ik heb het zelf vroeger ook op die manier gedaan. Alleen mijn biceps lopen voor dus dan lijkt het voor mij handiger omdat dan niet op die manier te doen.

Je doet het goed door naar je lichaam te luisteren. Er zijn idd meerdere wegen naar Rome. Succes iig met je doelen.

Jef, je log gevonden... Had je vd week op Instagram toen vroeg ik naar je log..

Heel gaaf om te lezen, wat een toewijding! Respect!:1e:

Nogmaals respect en ga het zeker volgen!!

Good luck...

He wat gaaf!!! Bedankt voor je mooie woorden! Thanks!!!!
 
Wat is je insta dan?
 
Mooi!:)



Je doet het goed door naar je lichaam te luisteren. Er zijn idd meerdere wegen naar Rome. Succes iig met je doelen.



He wat gaaf!!! Bedankt voor je mooie woorden! Thanks!!!!

Thnx!
Jij ook heel veel succes op de AC ;)
Ik volg je in ieder geval!
 
ABS 3,5 months out of AC Madrid.

image.jpg
 
Instagram?

Leuke foto's altijd, maar niet veel op te zien ;)
 
BAM lekker bezig hoor
 
Die strepen op de triceps. Heftig:)
 
Hard work is paying off:D
 
Back
Naar boven