Fitness Seller

REUS "Jeffrey Latour" Road to the Arnold Classic Europe Madrid 2013

  • Topic starter REUS
  • Startdatum
  • Reacties 1K
  • Weergaven 112K
  • Volgers 142

Bezoekers in dit topic

Dank jullie wel allemaal!! AC is andere koek...wel hele lekkere:):):)
Ik ga voor m'n beste fysiek en shape wederom. We zullen zien wat het zal brengen. Hoe dan ook ik ben er ****ing trots op dat ik er mag gaan staan en ik neem geen genoegen met alleen staan maar daar werken we keihard voor om ook zo hoog mogelijk te eindigen.
 
Dank jullie wel allemaal!! AC is andere koek...wel hele lekkere:):):)
Ik ga voor m'n beste fysiek en shape wederom. We zullen zien wat het zal brengen. Hoe dan ook ik ben er ****ing trots op dat ik er mag gaan staan en ik neem geen genoegen met alleen staan maar daar werken we keihard voor om ook zo hoog mogelijk te eindigen.

Wou net zeggen Jef het is al een eer om daar te staan, hoeveel kunnen dat zeggen!?
Natuurlijk ga jij er dan voor om er zo goed mogelijk te staan zodat ze jouw naam niet vergeten ;)
 
Wou net zeggen Jef het is al een eer om daar te staan, hoeveel kunnen dat zeggen!?
Natuurlijk ga jij er dan voor om er zo goed mogelijk te staan zodat ze jouw naam niet vergeten ;)

Ja exact! Ik wil mezelf zo goed mogelijk presenteren (shape/fysiek en uitstraling) de rest is aan de jury. Off season ben ik weer flink verbeterd en dat is waar het om draait in deze sport. Jezelf steeds weer verbeteren.
 
Back update:)

Hier was veel vraag naar. Gister avond geschoten.

image.jpg
 
;)

image.jpg
 
Ziet er al goed uit alleen wat weinig detail, komt dit door de belichting ?
 
Ziet er al goed uit alleen wat weinig detail, komt dit door de belichting ?

Weinig detail? Volg je ff niet. Wedstrijd is pas over ruim 3,5mnd.
 
Hele brute foto's wederom. Ziek man.
 
BAM dikke vooruitgang geboekt op de je rug kerel!!
 
Wou net zeggen Jef het is al een eer om daar te staan, hoeveel kunnen dat zeggen!?
Natuurlijk ga jij er dan voor om er zo goed mogelijk te staan zodat ze jouw naam niet vergeten ;)

me :P
Het wordt een hele mooie ervaring Jeff. Je werkt er keihard voor, genieten ga je zeker!
 
Ben eneiuwd hoe dikte op onderrug gaat en de Hams.

Zie het 28 september wel;)

Sowieso beest bro.

Wat deed je voor BB?
 
BAM dikke vooruitgang geboekt op de je rug kerel!!


me :P
Het wordt een hele mooie ervaring Jeff. Je werkt er keihard voor, genieten ga je zeker!

Ben eneiuwd hoe dikte op onderrug gaat en de Hams.

Zie het 28 september wel;)

Sowieso beest bro.

Wat deed je voor BB?

Dank jullie wel allemaal! Genieten gaan we zeker, de hele aanloop nu al is genieten voor mij omdat week bij week verander naar het gewenste resultaat fysiek gezien.
Voor het bb heb ik gebasketbald. Ca 10 jaar zo'n beetje.
 
Thanks voor de update, was er zeer benieuwd naar!

Maar brute rug kerel man man man... goeie verhoudingen ook, totaal plaatje ziet er goed uit!
Benieuwd hoe je er bij staat de dag voor de wedstrijd

:1e:

(P.S zelf ook 11 jaar gebasketbald, toch grappig om te horen dat een hoop BB'ers dat ervoor deden!)
 
Back
Naar boven