Fitness Seller

REUS "Jeffrey Latour" Road to the Arnold Classic Europe Madrid 2013

• Topic Starter Topic Starter

Cool!!!

Cool!!!

haha facking baas bijna 2m lang en 2m breed haha geintje dan ben je idd een reus man

Nou ja 2mtr breed lol. Maar thanks man!!!:)

wat ben jij 1.65m met 130kg?!?! echt super goed ik hoop ooit de 80kg tekunnen wegen op 1,69m :(

Nee joh! Begrijpend lezen? Hahahaha. Eerlijk gezegd moet ik soms ook een paar x iets lezen hoor!:)

---------- Post toegevoegd 20 July 2013 om 10:30 ----------

Yes!!!:):):)

Dan als nog 1,92m is nog steeds super goed, schrok me al kapot :p

Front double biceps posing...

image.jpg

Hij gaat lekker zo te zien! See u soon buddy

Looking good

maar t is toch waar dat jij er langer over doet reus als iemand van 1,70?

Dikke dikke biceps zeg, damn.

Lijkt wel of die kerel op de achtergrond ook een foto maakt :)

Beest dat je er bent!

Amazing fysiek nice!

Dank jullie wel voor de reacties. Deze week door buffelen met die hitte! Ben benieuwd hoeveel vocht we gaan verliezen. Drink 3 liter water weg gemiddeld.

Train je nog bij mikes gym in apeldoorn?

Succes Jeff, ik heb 1 weekje rust ingelast en dat komt me goed uit met dit weer. het enige wat ik doe is een stevige wandeling in de vroege uurtjes.

:thumb: Porter

Side pose:)

image.jpg

Pfffff, echt monsterlijk die double bicep pose...
Echt respect, hoop zelf ooit de 100kg grens te behalen alleen deze keer zonder dikke pens, maar wel abs hehe :P

Succes nog bro, want je gaat echt lekker! :D

Laatst bewerkt:
Pfffff, echt monsterlijk die double bicep pose...
Echt respect, hoop zelf ooit de 100kg grens te behalen alleen deze keer zonder dikke pens, maar wel abs hehe :P

Succes nog bro, want je gaat echt lekker! :D

Dank je wel hoor! Ga ervoor en laat je niet afleiden door wat anderen zeggen! Ik zou het ook nooit halen, geloof in jezelf and proof they are wrong!;)
M'n posing moet ik nu aan werken. De uitvoer is heel belangrijk in deze. Voorbeeldige is bijv dat ik m'n buik aan span tijdens de dubbele biceps pose. Dat moet dus niet...maak je jezelf kleiner mee. Zijn allemaal kleine details die me kunnen opbreken straks. Gelukkig heb ik nu er mooi de tijd voor.

Terug
Naar boven