MuscleMeat

REUS "Jeffrey Latour" Road to the Arnold Classic Europe Madrid 2013

Bezoekers in dit topic

Pff wat een voorbeeld, kan niet wachten tot 28 september bij het gastoptreden!
 
mijn grote voorbeeld zelf namelijk ook boven de 1,90 , maar een 40 kilo lichter;), maar goed gaan in kleine stapjes werken om over de 100 te gaan volgend jaar:p

Echt een topshape reus!!
 
Dank je wel hoor! Ga ervoor en laat je niet afleiden door wat anderen zeggen! Ik zou het ook nooit halen, geloof in jezelf and proof they are wrong!;)
M'n posing moet ik nu aan werken. De uitvoer is heel belangrijk in deze. Voorbeeldige is bijv dat ik m'n buik aan span tijdens de dubbele biceps pose. Dat moet dus niet...maak je jezelf kleiner mee. Zijn allemaal kleine details die me kunnen opbreken straks. Gelukkig heb ik nu er mooi de tijd voor.
Dit precies , dit zie ik zoveel mensen doen die het beter niet kunnen doen.
Roelly kan daar nog wel mee weg komen op de een of andere manier.
 
Pff wat een voorbeeld, kan niet wachten tot 28 september bij het gastoptreden!

mijn grote voorbeeld zelf namelijk ook boven de 1,90 , maar een 40 kilo lichter;), maar goed gaan in kleine stapjes werken om over de 100 te gaan volgend jaar:p

Echt een topshape reus!!

Dit precies , dit zie ik zoveel mensen doen die het beter niet kunnen doen.
Roelly kan daar nog wel mee weg komen op de een of andere manier.

Thanks guys! Fijn om te lezen!
Het gaat om het "groot" tonen en dat wordt bij mij minder wanneer ik m'n buik diep aanspan want je drukt iets naar beneden waardoor de lats inleveren qua wijdte. Borst op gooien en groot maken gewoon. Zal zo een benen foto plaatsen van vanochtend na de cardio geschoten.
 
Na de cardio genomen vanochtend.

image.jpg
 
:rolleyes:

image.jpg
 
Dat zijn flinke benen.
Toevallig tip voor de druppel spier(ben ff oorspronkelijke naam kwijt) ?
 
Thanks guys! Fijn om te lezen!
Het gaat om het "groot" tonen en dat wordt bij mij minder wanneer ik m'n buik diep aanspan want je drukt iets naar beneden waardoor de lats inleveren qua wijdte. Borst op gooien en groot maken gewoon. Zal zo een benen foto plaatsen van vanochtend na de cardio geschoten.

Vacuum tijdens FDB?

Flinke stappers!
 
Topshape!! Ben benieuwd hoe je er over een paar jaar bij staat! ;)
 
Topshape!! Ben benieuwd hoe je er over een paar jaar bij staat! ;)

Eerst het weekend van 11-13 okt de Arnold Classic Madrid presteren. Daarna weer schoon verder bouwen (dus bouwen met goede off season shape)
 
Aders staan al lekker op de benen bro:)

Gaat goed zo.

See you on stage :cool:
 
Aders staan al lekker op de benen bro:)

Gaat goed zo.

See you on stage :cool:

Thanks man. Shape gaat voortvarend. Gewicht blijft ook nog steeds hetzelfde en hoog 133kg. We zijn erg blij tot nu toe qua verloop natuurlijk. Nogmaals thanks en allereerst op naar 28 sept:)
 
133 met dat vp is huge.

Is deze recent?
Shit man
 
Laatst bewerkt:
De nieuwe frank mcgrath? :D


Gaat goed man! Goeie shoulder to waist ratio ook!
 
Got vains damn! Nice :D
 
Thanks guys! Die aderen ja dat heb je of niet maar vind het zelf altijd wel gaaf als iemand dat heeft. Maakt het net een stukje "freaky". Qua shape verder zeer blij en hard gewerkt aan de symmetrie en dat toont nu stukken beter weer.
 
Back
Naar boven