XXL Nutrition

REUS "Jeffrey Latour" Road to the Arnold Classic Europe Madrid 2013 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

...

IMG-20130205-WA0017.jpg


IMG-20130205-WA0020.jpg


IMG-20130205-WA0023.jpg
 
Gaat goed dus, mooi man
 
Ja de shape blijven we zo houden. We willen niet dicht slaan zeg maar. Alles wat zo blijft hoeft er ook niet af dus alles wat erbij komt is kwaliteit en alleen maar winst. Door mn cardio ca 3x pw te blijven doen kunnen we dit vasthouden qua shape.
 
Woaw, ziek dat je in deze shape blijft man!
Super
 
Geweldig dat je zo blijft junk je niks ofzo dan nu.,? Of is uit eten? Of hou je echt strik 6/7 maaltijden per dag schoon nu?
 
potverdomme man mag ik 10% van jouw spieren dan ben ik al meer gespierd als de gemiddelde man
 
Dank jullie wel guys. Terugkomend op het junken dat doe ik zeker wel. In het weekend pak ik ook geregeld "junk" van alles en nog wat maar beperk het wel. Dus niet de hele dag door. Bijv vanaf het avond eten een aantal uurtjes. Ook eet ik door de weeks met de pot mee en s'middags regelmatig brood ivm werk. Cardio is van doorslag gevend belang.
 
Super goed man! Damn jij bent lekker bezig :D
Dacht zelf dat ik te laat was begonnen... Ben nu 26jr maar dankzij jouw foto's heb ik er zeker vertrouwen in :D

Keep on going!
 
Super goed man! Damn jij bent lekker bezig :D
Dacht zelf dat ik te laat was begonnen... Ben nu 26jr maar dankzij jouw foto's heb ik er zeker vertrouwen in :D

Keep on going!

Je bent nooit te oud en in jouw geval zeker niet! Thanks en succes!
 
Je bent nooit te oud en in jouw geval zeker niet! Thanks en succes!

Ben ook van plan om wedstrijden te gaan doen over jaartje of 2/3. Ik hou je in de gaten ;)

Jij ook bedankt enne abbo :D!
 
Laatst bewerkt:
Dank jullie wel guys. Terugkomend op het junken dat doe ik zeker wel. In het weekend pak ik ook geregeld "junk" van alles en nog wat maar beperk het wel. Dus niet de hele dag door. Bijv vanaf het avond eten een aantal uurtjes. Ook eet ik door de weeks met de pot mee en s'middags regelmatig brood ivm werk. Cardio is van doorslag gevend belang.

Ook top en fijn voor je gezin dat je met de pot mee kunt eten dat word hier vaak nog wel is wat gezeur :) en wat broodjes is ook heerlijk man!
 
Lekker bezig jeff!!! Erg veel respect voor die shape van jou! Keep on growing
 
Ben ook van plan om wedstrijden te gaan doen over jaartje of 2/3. Ik hou je in de gaten ;)

Jij ook bedankt enne abbo :D!

Mooi! Blijf in jezelf geloven dan kom je er uiteindelijk vanzelf!;)

Ook top en fijn voor je gezin dat je met de pot mee kunt eten dat word hier vaak nog wel is wat gezeur :) en wat broodjes is ook heerlijk man!

Ja is zeker fijn! Een prep is niet anders qua voeding dat moet dan gewoon maar off season moet je zoeken naar de juiste afstemming en dat is gelukt. Thanks Hendrie!

---------- Post toegevoegd Thu 7 Feb 2013 om 09:31 ----------

Lekker bezig jeff!!! Erg veel respect voor die shape van jou! Keep on growing

Dank je wel! Fijn om te horen (zit nu op de hometrainer:) )
 
Mooi! Blijf in jezelf geloven dan kom je er uiteindelijk vanzelf!;)

Klopt! Merk ook dat hoe verder ik kom, hoe hoger ik de lat leg. Eerst was het 80kg max en fitness model :eek:
Nu wil ik naar de 100kg en bb :D

Wanneer is je eerst volgende wedstrijd in Nederland?
 
dat is bij de meeste langzamerhand denk ik steeds maar groter en groter:P
 
Zo he wat een enorme progressie !!!. Heb nog eens je pics bekeken en echt super man.

Wedstrijdfotokopie_013.jpg
 
Heel mooi fysiek!
 
Rug gisteren...

20130207_105058.jpg
 
Prachtig fysiek meneer Jeffrey. En succes met je toekomstige wedstrijden.
Op welke leeftijd ben je eigenljik begonnen met trainen als ik vragen mag?
 
Prachtig fysiek meneer Jeffrey. En succes met je toekomstige wedstrijden.
Op welke leeftijd ben je eigenljik begonnen met trainen als ik vragen mag?

Dank je wel!! Meneer hoeft niet hoor!:)
Ben begonnen met recreatief fitness op mn 17e. Vanaf 2005 echt serieus gaan trainen en met voeding bezig houden.
 
Back
Naar boven