XXL Nutrition

REUS "Jeffrey Latour" Road to the Arnold Classic Europe Madrid 2013

respect hoor.

niets meer dan respect super fysiek!

Flapdrol voeding is de sleutel tot een goed fysiek en maakt het verschil tussen in shape zijn of hier kansloos een foto droppen met de vraag wat is mijn vp. Toon wat respect die man is van heel ver gekomen en heeft nu succes in zijn sport dus respect is hier gewoon verdiend.

Volgens mij gewoon in de regels dat het verboden is om Quotes te editten,...
Buiten dat wordt er altijd maar gedacht dat pro's/wedstrijd jongens aan een infuus liggen oid,... durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat er meer dan genoeg mensen zijn die 4x zoveel pakken en nog niet de helft van dit fysiek hebben gehaald of ooit zullen halen.
Wat je ook doet, voeding, rust en trainen blijven het belangrijkst,.. zonder 1 van deze drie zul je nergens komen.
En als laatste factor genetics! Zonder dat kun jij trainen wat je wilt, eten wat je wilt, en zelf gebruiken wat je maar wilt,... komen ga je er simpelweg niet.
Niet voor niets dat er maar weinig écht grote jongens als Reus zijn he ;)

• Topic Starter Topic Starter
Yo guys bedankt allemaal! Ik waardeer jullie posts heel erg. Thanks! Ook die van hen die er nu anders tegen aan kijken.
Vaak is er veel ongeloof wanneer het op voeding aankomt in comb met progressie...velen praten elkaar na....neem het ze niet eens kwalijk want we blijven kudde dieren;) en neem het ze vooral niet kwalijk omdat ze vaak verkeerde info hebben op gedaan alvorens.

Soldier wil jij je nu gedeist houden? Ingerukt mars aub;)

Yo guys bedankt allemaal! Ik waardeer jullie posts heel erg. Thanks! Ook die van hen die er nu anders tegen aan kijken.
Vaak is er veel ongeloof wanneer het op voeding aankomt in comb met progressie...velen praten elkaar na....neem het ze niet eens kwalijk want we blijven kudde dieren;) en neem het ze vooral niet kwalijk omdat ze vaak verkeerde info hebben op gedaan alvorens.

Soldier wil jij je nu gedeist houden? Ingerukt mars aub;)

humor heb je wel;)

Vandaag naar Rotterdam voor de check up bij Sibil. Alles op papier zetten en bespreken voor mn prep richting de Arnold!

Gaat lekker vriend! Blijf zo doorgaan :)

Succes Jeffrey, je bent echt veel verandert de laatst tijd zeg.

Nog gefeliciteerd met je resultaten van 2012, Ik kom hier niet zo vaak.

Echt bruut kerel, kan me die begin foto's als (redelijk) fatty herinneren, moet je nu zien. Hard work pays off! :thumbup:

Je doet duidelijk eer aan je naam! ****ing nice :o

Super gaaf dit, enorm veel respect voor jou reus!
Echt een voorbeeld voor de sport, ook qua karakter!
Vooral het stukje voeding vindt ik erg interessant.

Plan van aanpak gemaakt?

Echt bruut kerel, kan me die begin foto's als (redelijk) fatty herinneren, moet je nu zien. Hard work pays off! :thumbup:

Succes Jeffrey, hou ons op de hoogte;)

Je doet duidelijk eer aan je naam! ****ing nice :o

Super gaaf dit, enorm veel respect voor jou reus!
Echt een voorbeeld voor de sport, ook qua karakter!
Vooral het stukje voeding vindt ik erg interessant.

Mooie woorden om te lezen zeg. Wow!! Dank jullie wel!!! Ik ben net terug uit Rotterdam en zal zo direct wat foto's pkaatsen met tekst. Nogmaals thanks iedereen!

Bij binnenkomst vanmiddag kreeg ik direct te horen dat ik er vol uit zag. Dat is een goed teken omdat ik dit een aantal weken geleden niet was en daardoor mn voeding omhoog geschroefd was. Ik had een cadeau voor haar bij me als bedankje voor de laatste periode. Ze was er heel blij mee...gaaf om te zien en de waardering die ze uitspreekt...dat zegt veel!!!
Borst en biceps vervolgens getraind...door de hogere voeding merk je dat je snel vol loopt qua pomp...dit is wel een aanzienlijk verschil met een aantal weken terug. Na de training poseren...benen zijn verder vooruit gegaan...aandachtspunt is rug...is vooruit gegaan maar moet veel verder vooruit om bij te trekken naar het niveau van de rest maar gaat zeket goed komen;) Algemene massa is er ook bij gekomen en ook dat gaan we vanaf heden verder uitbouwen:) Voeding blijft hetzelfde...vanaf morgen starten we met Agmatine:):):)

IMG-20130205-WA0009.jpg

20130205_131230.jpg

20130205_131206.jpg

Bij binnenkomst vanmiddag kreeg ik direct te horen dat ik er vol uit zag. Dat is een goed teken omdat ik dit een aantal weken geleden niet was en daardoor mn voeding omhoog geschroefd was. Ik had een cadeau voor haar bij me als bedankje voor de laatste periode. Ze was er heel blij mee...gaaf om te zien en de waardering die ze uitspreekt...dat zegt veel!!!
Borst en biceps vervolgens getraind...door de hogere voeding merk je dat je snel vol loopt qua pomp...dit is wel een aanzienlijk verschil met een aantal weken terug. Na de training poseren...benen zijn verder vooruit gegaan...aandachtspunt is rug...is vooruit gegaan maar moet veel verder vooruit om bij te trekken naar het niveau van de rest maar gaat zeket goed komen;) Algemene massa is er ook bij gekomen en ook dat gaan we vanaf heden verder uitbouwen:) Voeding blijft hetzelfde...vanaf morgen starten we met Agmatine:):):)

Mooi man :D

Terug
Naar boven