XXL Nutrition

Rilatine en krachttraining

jumperke1tje

Huge Freak
15 jaar lid
Waardering
307
Lengte
1m79
Eerst en vooral: geen paniek mods, geen reden voor nog een rode kaart, ik heb mijn spul al op voorschrift kunnen krijgen :p

Vraagje aan de kenners.
Heeft het effect op spieropbouw (zowel korte termijn, vooral kracht en uithouding dan, als massa opbouw/verlies op langere termijn).

Enigste wat ik er over weet is dat het de honger onderdrukt, dus zeer positief zal het wellicht niet zijn?

Ik hoor het graag.

• Topic Starter Topic Starter
I knew it :cool:

Maar ik vermoed eerder negatieve effecten... MeDieVil? :D Of andere gebruikers/kenners?

Gwn leren eten erop en er is geen probleem.

De mogelijke bijwerkingen, die in de loop van de tijd vaak afnemen, zijn: hartkloppingen, een gejaagd gevoel, misselijkheid, minder eetlust, meer moeite met in- of doorslapen. Op langere termijn soms vermagering of achterblijvende groei. In het begin kan milde euforie optreden, welke na een paar weken afneemt. Hoewel voor het ontstaan van depressie bij behandeling met methylfenidaat wordt gewaarschuwd, is hierover nog geen consensus onder wetenschappers. Depressie is bovendien een veel voorkomende comorbide stoornis bij ADHD, waardoor onderscheid naar oorzaak niet goed mogelijk is. Na 't uitwerken van de laatste dosis kan 's avonds zogenaamde rebound-ontremming optreden, met een toename van hyperactiviteit, onrust, prikkelbaarheid of concentratievermindering.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Methylfenidaat

Een spieropbouwend effect zal het zeker niet hebben. Aangezien het op de dopinglijst staat, zou het wel de prestaties moeten verbeteren, maar ik denk dat dit zo minimaal tot nihil is dat je het zeker niet moet gaan gebruiken om te krachtsporten. Ik gebruik het zelf dagelijs en merk er geen verschil van.

Ik gebruikte het vroeger om te leren.

Als je geen adhd hebt wordt je er dus actiever van. Heeft volgens mij ongeveer hetzelfde effect als een vetverbrander. Kan mss helpen bij het trainen als je een dipje hebt maar ik zou het zeker niet constant gaan gebruiken.

De bijwerkingen van het middel ken ik wel, heb het als kind nog genomen, tot ik het op een bepaald moment nog weigerde te nemen :)
Maar ben nu van plan het nog te nemen voor een maand of 2...

Enkel die verminderde eetlust en vermagering staan me wat tegen. Ik vroeg me dus af of er meer geweten was over deze kwestie.

---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

Voor alle duidelijkheid: ik ga het niet gebruiken als een soort van AAS ofzo :D
Is dus puur voor de concentratie...

Het is ook helemaal geen AAS :P , als je juiced moet jet goed doen he! xD

De bijwerkingen van het middel ken ik wel, heb het als kind nog genomen, tot ik het op een bepaald moment nog weigerde te nemen :)
Maar ben nu van plan het nog te nemen voor een maand of 2...

Enkel die verminderde eetlust en vermagering staan me wat tegen. Ik vroeg me dus af of er meer geweten was over deze kwestie.

---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

Voor alle duidelijkheid: ik ga het niet gebruiken als een soort van AAS ofzo :D
Is dus puur voor de concentratie...

Gwn leren eten, in het begin zal het dus half kotsen zijn, maar blijven eten:)

Het is ook helemaal geen AAS :P , als je juiced moet jet goed doen he! xD
I know :D
Maar de meeste reacties waren over het feit dat het niets zal doen qua spieropbouw, wat ik ook wel weet. Vroeg me gewoon af hoe het zat met het tegengaan van spieropbouw of eventuele spierafbraak.

Gwn leren eten, in het begin zal het dus half kotsen zijn, maar blijven eten:)

Ok, dat wordt leuk... :P

Zal wel doen wat de meeste stims doen, honger onderdrukken, stofwisseling verhogen en cortisol wat doen stijgen.

Is nog altijd een amfetamine en die zijn niet al te goed voor spier opbouw.
Rilatine is wel maar een mild middel dus zal wel meevallen als je genoeg eet.

Nja k*t, wat ik al vermoedde dus.
Achja, eens kijken wat het geeft :) Thanks.

Mwah... Mss moet je eens aan cutten denken? Spul lijkt daar wel geschikt voor. Ik ga het zelf ook weer doen tijdens de examens, je kan je dan toch 100% op je voeding toeleggen vermits je dan toch niet veel anders doet behalve studeren.

Je kan er mss een cortisol blokker a la 11-oxo bijgooien...

Mwah... Mss moet je eens aan cutten denken? Spul lijkt daar wel geschikt voor. Ik ga het zelf ook weer doen tijdens de examens, je kan je dan toch 100% op je voeding toeleggen vermits je dan toch niet veel anders doet behalve studeren.

Je kan er mss een cortisol blokker a la 11-oxo bijgooien...

Cutten is allesbehalve de bedoeling momenteel... Sta sowieso al erg droog (triathlon binnen 4 maand...). Maar heb het sowieso al lastig met massa opbouwen, al lukt dit de laatste tijd wel aardig.

Jup, plan het enkel de komende 2 maand te gebruiken (examens).
Prob is dat ik van mezelf al te hoge cortisol heb dus dat wordt wel tricky, eens kijken voor een dergelijke blokker :)

Terug
Naar boven