MuscleMeat

Rilatine en krachttraining

Ritalin is serieus niet goed voor je spiermassa, ik heb er een aantal jaren in m'n pubertijd aan gezeten en een aardige achterstand opgebouwd kwa fysieke groei wat betreft spiermassa en kracht. Eetlust kan totaal verdwijnen ( in het begin vrij heftig zelfs ). Alleen als je ECHT NIET zonder kan zou ik ermee beginnen, anders zou ik het gewoon laten.

Ritalin is serieus niet goed voor je spiermassa, ik heb er een aantal jaren in m'n pubertijd aan gezeten en een aardige achterstand opgebouwd kwa fysieke groei wat betreft spiermassa en kracht. Eetlust kan totaal verdwijnen ( in het begin vrij heftig zelfs ). Alleen als je ECHT NIET zonder kan zou ik ermee beginnen, anders zou ik het gewoon laten.

Je moet ritaline ook altijd stacken met testosteron! :D

Doe ik nu ook, samen met Tren en Dbols hahah :P

het is een ramp voor spiermassa,no kidding, uit betrouwbare bron ;)
...
Daar zijn we niet veel mee als dit niet onderbouwd wordt. (no disrespect :) )

Is nog altijd een amfetamine en die zijn niet al te goed voor spier opbouw.
Rilatine is wel maar een mild middel dus zal wel meevallen als je genoeg eet.
rilatine is geen amfetamine, maar een wekamine. Er is hier nog wel een verschil, echter behoren de amfetamines wel tot de wekamines en zorgen zij voor een stimulerende werking van het centrale zenuwstelsel.

Nogmaals, dit is sterk persoonsgebonden. Maar misschien hebben de personen die hier last van hebben ondervonden, gewoon geen ADHD waardoor ze sterke neveneffecten ervaren..

...
Daar zijn we niet veel mee als dit niet onderbouwd wordt. (no disrespect :) )

rilatine is geen amfetamine, maar een wekamine. Er is hier nog wel een verschil, echter behoren de amfetamines wel tot de wekamines en zorgen zij voor een stimulerende werking van het centrale zenuwstelsel.

Nogmaals, dit is sterk persoonsgebonden. Maar misschien hebben de personen die hier last van hebben ondervonden, gewoon geen ADHD waardoor ze sterke neveneffecten ervaren..

Hahaha, nou ik weet absoluut 100% zeker dat ik het heb, daar is echt geen twijfel over mogelijk.

Ik gebruik het al heel mijn leven en heb hier nog nooit nadelen van ondervonden in mijn groei, dit is dan sterk persoonsgebonden neem ik aan?

nee, je hebt net als mij Adderall nodig, alleen weet ik nie zo direct een winkel waar ze dat verkopen.

Ben ook van plan om ritalin te nemen, puur voor concentratie. Weet er nog niet alles over, wel wat gelezen en gezien. Verhoogt je concentratie, en daarbij zijn de bijwerkingen: wat mindere eetlust en dergelijke.

Alleen vroeg me af werkt het meteen vanaf de 1ste keer, en is het niet slecht om het voor 1 week te nemen en daarna weer te stoppen ?

Thanks iig.

Edit: Hoevaak nemen jullie het per dag en op welke tijdstippen ?
1x in de ochtend en de dag erna voor de toets ook 1ntje ?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
ik weet niet of het nog van toepassing is, maar ik pak ook rilatine (alleen tijdens de examens, maand of 2) en ik ondervond altijd positieve effecten op mijn krachttraining. dit is misschien ook te wijten aan het hele dag voor je boeken zitten, en je savonds is goed kunnen uitleven.. ik denk inderdaad dat het erg persoonsgebonden is.

Terug
Naar boven