- Waardering
- 447
Ah, maar tegenwoordig kan je bijna overal wel aan komen toch?![]()
Ik denk dat ie z'n lesje wel geleerd heeft... de volgende keer komt ie er waarschijnlijk niet meer met 600 uur taakstraf van af.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah, maar tegenwoordig kan je bijna overal wel aan komen toch?![]()

Ritalin is serieus niet goed voor je spiermassa, ik heb er een aantal jaren in m'n pubertijd aan gezeten en een aardige achterstand opgebouwd kwa fysieke groei wat betreft spiermassa en kracht. Eetlust kan totaal verdwijnen ( in het begin vrij heftig zelfs ). Alleen als je ECHT NIET zonder kan zou ik ermee beginnen, anders zou ik het gewoon laten.

...het is een ramp voor spiermassa,no kidding, uit betrouwbare bron![]()
)rilatine is geen amfetamine, maar een wekamine. Er is hier nog wel een verschil, echter behoren de amfetamines wel tot de wekamines en zorgen zij voor een stimulerende werking van het centrale zenuwstelsel.Is nog altijd een amfetamine en die zijn niet al te goed voor spier opbouw.
Rilatine is wel maar een mild middel dus zal wel meevallen als je genoeg eet.
Ritalin is serieus niet goed voor je spiermassa, ik heb er een aantal jaren in m'n pubertijd aan gezeten en een aardige achterstand opgebouwd kwa fysieke groei wat betreft spiermassa en kracht. Eetlust kan totaal verdwijnen ( in het begin vrij heftig zelfs ). Alleen als je ECHT NIET zonder kan zou ik ermee beginnen, anders zou ik het gewoon laten.
...
Daar zijn we niet veel mee als dit niet onderbouwd wordt. (no disrespect)
rilatine is geen amfetamine, maar een wekamine. Er is hier nog wel een verschil, echter behoren de amfetamines wel tot de wekamines en zorgen zij voor een stimulerende werking van het centrale zenuwstelsel.
Nogmaals, dit is sterk persoonsgebonden. Maar misschien hebben de personen die hier last van hebben ondervonden, gewoon geen ADHD waardoor ze sterke neveneffecten ervaren..
nee, je hebt net als mij Adderall nodig, alleen weet ik nie zo direct een winkel waar ze dat verkopen.