Fitness Seller

Rippetoe log Anubisss

• Topic Starter Topic Starter
upload_2016-11-23_11-26-10.png

Ik had eigenlijk niet moeten squatten, want mijn voet is nog steeds gevoelig... Toch gedaan. Ik kon het niet laten. Even lekker een licht squatsetje gedaan. Ging wel goed. Voet voelt nog een beetje crap.

Press ging niet heel erg lekker. Ik had er wel wat meer van verwacht. Wel goede techniek.

BOR. Niet echt zwaar gewicht. Ik vind het nog steeds lastig om het echt vanuit mijn rug te halen. Ik neem aan dat iedereen deze oefening ook erg voelt in je armen...?

BOR. Niet echt zwaar gewicht. Ik vind het nog steeds lastig om het echt vanuit mijn rug te halen. Ik neem aan dat iedereen deze oefening ook erg voelt in je armen...?
heb je wel eens geprobeerd om de bar wat breder of smaller te pakken, kan veel verschil maken in waar je de oefening voelt

heb je wel eens geprobeerd om de bar wat breder of smaller te pakken, kan veel verschil maken in waar je de oefening voelt
Mwah, ik doe de oefening pas voor de tweede keer, dus nee. Ik deed eerst de Power Clean. Ik zal wel even oefenen met het breder/smaller pakken. Bedankt voor de tip. :wave2:

Deze vid zeker even kijken.
Met name het stuk over 'glute activation'.

upload_2016-11-23_11-26-10.png

Ik weet nog van een heel aantal jaar geleden, dat ik de BOR vanaf een bepaald gewicht ook erg ging voelen in mijn buik... Ik hoefde eigenlijk ook niet apart abs te trainen.

upload_2016-11-29_12-42-3.png

Squat ging weer redelijk. Nog steeds is mijn enkel gevoelig.

Press was aardig zwaar. In mijn laatste set schoot het in mijn nek. Meteen instant spierpijn gevoel. Het gaat nu wel weer beter (paar dagen later), maar het is nog wel gevoelig.

Deadlift was zwaaar, maar nog wel te doen.

upload_2016-11-30_15-12-3.png

Squat vergeten te loggen. Net zoals vorige keer.
Bench verkeerd gelogd. laatste set was met 65 kilo. Eindelijk heb ik de 65 kilo kunnen afmaken :)
Hyp extension ging wel redelijk goed. Wel zwaar, dus ik blijf nog even op 10 kilo.
Pull up ging wel ok. Redelijk zwaar. Het gaat wel wat beter.

upload_2016-12-2_14-50-26.png

50 kilo press is eindelijk goed gelukt. Wel t*ring zwaar, maar gehaald. f**k yeay!

BOR gestart met verkeerd gewicht. Aangezien ik nog een beetje moet wennen met deze oefening lekker laag beginnen. Gaat wel goed. Glutes aangespannen, maar blijft lastig om alles uit de rug te halen.

SKWAT was de hele tijd bezet, dus al laatst gedaan. Zwaar, maar wel te doen. Ik moet weer even kijken wanneer ik weer ga verhogen.

upload_2016-12-5_15-40-3.png

Squat even overgeslagen ivm bezet squatrek en tijdgebrek.

Bench ging boven verwachting goed. Ik had verwacht dat ik ging vastlopen, maar de setjes gingen me redelijk goed af.

Extensions ging wel goed.

Chins blijven redelijk zwaar. Ook wel behoorlijk belastend voor mijn gewrichten merk ik.

upload_2016-12-7_14-7-44.png

Het was ontzettend druk in de gym. Wat een naar gedoe. Hebben mensen nu al voorgenomen om naar de gym te gaan? Horen ze dat niet pas in januari te gaan doen?! Anyhow...

ik ga weer periodiek verhogen op de squat. Mijn enkeltjes hebben genoeg gerust nu.

Press ging behoorlijk moeizaam. Hopelijk kan ik de volgende keer alles 5 x doen. Goed blijven eten in ieder geval.

Deadlift was wel zwaar. Komt voornamelijk door grip.

Terug
Naar boven