MuscleMeat

Rippetoe log Anubisss

Bezoekers in dit topic

Beterschap kerel. Gebruik je naast je voeding nog een goede multivitamine? Gaat je weerstand goed van omhoog en je krijgt wat meer fut :)

Deze gebruik ik:

[Link niet meer beschikbaar]
Ik gebruik een multivit van ehm een merk. Ik dacht dagrivit. Ik slik ook extra Vitamine D tabletten ivm het vroeg donker worden. Ik heb een hekel aan de winter.
 
Zijn er ook ergens videos van je uitvoering te vinden ?
Yep. Dit is mijn laatste squatvideo van een maandje terug ongeveer. Techniek is al wel wat verbeterd. Ik squatte toen net voor de tweede keer met mijn powerperfects. Alle kritiek is welkom. Ik zal niet gaan huilen... hoop ik.

 
#diepteiswellastigtebeoordelenzo
Vind ik zelf ook. Ik heb echt 1000 keer naar het filmpje gekeken en ik weet nog steeds niet of ik diep genoeg ga. Mijn camera staat ook niet recht, dus dat helpt ook niet echt mee. Ik ga nu wel wat dieper. Ik zal proberen om binnenkort weer een filmpje te maken. Ik heb alleen zeer weinig ruimte om een goed filmpje te maken.

-edit: oh ja ik hijs ook mijn broek wat hoger dan normaal, omdat anders iedereen naar mijn heerlijke glutes from hell kunnen kijken + dat mijn tshirts te klein aan het worden zijn.
 
Rippetoe is lekker man! Ook jaaaaren geleden gedaan en goede gains gemaakt. Succes!
 
Rippetoe is lekker man! Ook jaaaaren geleden gedaan en goede gains gemaakt. Succes!
Thanx! Het is lekker simpel en autistisch. Je hoeft niet veel na te denken en je zit lekker in een routine. Goede/mooie website heb je trouwens!
 
Thanx! Het is lekker simpel en autistisch. Je hoeft niet veel na te denken en je zit lekker in een routine. Goede/mooie website heb je trouwens!
Thanks man!

Ja zo is het, en het werkt gewoon beter dan een hoop ingewikkelde schema's.
 
upload_2016-11-9_12-4-17.png


Ik had helaas een druk weekje vorige week en ik was ziek, dus ik heb twee trainingen overgeslagen.

Squat was zeer zwaar. Ik heb nu een veel minder weide stand. Mijn voeten staan ook meer vooruit. Dit zorgt ervoor dat ik nu geen last heb van mijn adductoren, maar het lijkt wel erop alsof ik minder kracht heb. Ik vind het in ieder geval minder fijn squatten. Ik moet even goed nadenken wat ik ga doen.

Press was weer loodzwaar. Ik probeer nog een keer 50 kilo de volgende keer. Misschien heeft het met mijn inconsistente trainingen van de laatste tijd te maken.

Deadlift was ook erg zwaar. Ik heb laatst mijn grip behoorlijk proberen te verbeteren met mijn COC grippers. Mijn grip is sterker, maar ik heb een soort pijnlijke bobbel gekregen tussen mijn duim en wijsvinger. Ik had er behoorlijk last van in ieder geval. Hopelijk gaat het snel weg.

upload_2016-11-9_12-3-53.png
 
Slechte training achter de rug. Dat krijg je ervan als je inconsistent traint en ziek wordt. Daarbovenop heb ik ook mijn enkel een beetje verdraait. Erg vervelend pijntje in mijn voet. Ik loop als een manke piraat/afgekeurde Duitser.

upload_2016-11-11_15-30-56.png

Ik heb maar even rustig aan gedaan met de squat i.v.m. voet. Ging wel redelijk, maar het was wel loodzwaar. Vreemd, aangezien ik de vorige keer 80 kilo deed. Hoe komt dat toch?

Bench ging helemaal nergens over. Echt compleet ruk. Mijn slechtste oefening. Ik haat benchen.

Hyperextension was weer lekker. Dikke pomp in mijn onderrug. Raar gevoel.

Pull ups: Alles gedaan zonder assistentie. Ging redelijk. Ik ga proberen om zonder assistance bands te trainen. Na het pullen krijg ik meteen weer last van die kut knobbel tussen mijn duim en wijsvinger.

PS: ik ga binnenkort (weet nog niet wanneer) overstappen op Greyskull. Even weer wat anders proberen. Na Greyskull wordt het de Texas method.
 
Het is misschien een beter idee om je techniek te perfectioneren en starting strength uit te melken.
Daarna is het een verstandige keuze om voor greyskull te gaan.
 
Het is misschien een beter idee om je techniek te perfectioneren en starting strength uit te melken.
Daarna is het een verstandige keuze om voor greyskull te gaan.
Ik zal wel weer naar je luisteren ;)
Na een slechte training zie ik het nooit positief in. Dan moet ik altijd even weer radicaal doen.
 
Back
Naar boven