Fitness Seller

Rippetoe log Anubisss

Bezoekers in dit topic

Vooral als het na aanleiding van een even-mindere-periode is. Vooral met een kracht schema.
Jullie hebben weer gelijk. Het komt ook door mijn voeding. Ik ben iets minder gaan eten. Ik wil er namelijk even achterkomen waar ik slecht op reageer. Ik dacht dat het melk was, maar dat is dus niet zo. Ik weet nu 100 procent zeker dat ik bepaalde noten niet goed kan verdragen. Ik moet dus even dingen goed uittesten voordat ik mijn eetschema helemaal goed in elkaar heb. Ik ga nu weer testen met eiwitshakes. Ik dacht dat ik daar ook niet goed tegen kon... dus ff testen. Hopelijk als mijn voeding weer tip top is komen de gainzzzz weer.
 
Jullie hebben weer gelijk. Het komt ook door mijn voeding. Ik ben iets minder gaan eten. Ik wil er namelijk even achterkomen waar ik slecht op reageer. Ik dacht dat het melk was, maar dat is dus niet zo. Ik weet nu 100 procent zeker dat ik bepaalde noten niet goed kan verdragen. Ik moet dus even dingen goed uittesten voordat ik mijn eetschema helemaal goed in elkaar heb. Ik ga nu weer testen met eiwitshakes. Ik dacht dat ik daar ook niet goed tegen kon... dus ff testen. Hopelijk als mijn voeding weer tip top is komen de gainzzzz weer.

Houdt ons op de hoogte. Let the gainz begin!
 
upload_2016-11-14_14-20-22.png

Weer een matige training. Ik had het al verwacht.

Mijn enkel/voet doet nog steeds zeer. Heel vaag gevoel. Als het blijft aanhouden, dan ga ik even naar de fysio. Ik kan ook niet goed beschrijven waar de pijn vandaan komt.

Squat was erg zwaar. Techniek was ook een beetje aan het falen.
Press was weer dramatisch.
Ik ga op dit moment niet meer powercleanen. Ik vind het een heerlijke oefening, maar ik vind echt dat ik teveel mijn benen train.
BOR ging goed. Ik heb 40 kilo ingevuld, maar eigenlijk was het 50 kilo. Makkelijk te doen, maar ik vind het erg lastig om niet mijn armen te gebruiken. Ik moet nog even aan mijn techniek werken, dus volgende oefening begin ik bij 40 kilo.

Ik ga alles even resetten (behalve deadlift).
 
BOR zonder armen. Good-luck on that :D
 
BOR zonder armen. Good-luck on that :D
Hahaha. Ik besef nu pas wat ik heb geschreven. Ik zou het inderdaad met mijn tanden kunnen proberen, maar ik verwacht dat het dan een eenmalig repje wordt.
 
upload_2016-11-16_16-23-3.png


Een chick zat megalang te squatten, dus ik moest beginnen met benchen. Ging goed. Terug in gewicht omdat ik blijf falen op de bench.

Squat ging nog steeds zwaar. Ik moet echt beter gaan bracen en oppompen voordat ik ga squatten. Ik was wel een beetje vermoeid na het benchen, dus misschien speelde dat ook wel mee.

Hypers gingen weer makkelijk. Volgende keer meer gewicht.

Pull ups zonder band. Eerst set ging wel goed. Wel mega zwaar. Tweede en derde set ging wat pittiger.
 
Laatste setje AMRAP begrijp ik?
 
Laatste setje AMRAP begrijp ik?
Hmm het is je toch opgevallen ;)

Ja. Ik wil even wat meer volume proberen. Even kijken hoe ik hier op reageer. Ik slaap de laatste tijd slecht. Eten gaat wel weer iets beter. De winter is messing up my gainzzz!
 
Hmm het is je toch opgevallen ;)

Ja. Ik wil even wat meer volume proberen. Even kijken hoe ik hier op reageer. Ik slaap de laatste tijd slecht. Eten gaat wel weer iets beter. De winter is messing up my gainzzz!

Ben bang dat je door die amraps binnen de kortste keren (weer) vastloopt eigenlijk.
 
Ben bang dat je door die amraps binnen de kortste keren (weer) vastloopt eigenlijk.
Dat zou heel goed kunnen. Ik ben gewoon even alles aan het uitproberen. Aangezien mijn voeding nog niet in orde is loop ik met alles vast. :)
Hopelijk kan ik binnenkort weer alles eten en kan ik weer knallen. Binnenkort ga ik weer pinda's eten en dan zie ik wel hoe ik daar op reageer.
 
Laatst bewerkt:
Aangezien mijn voeding nog niet in orde is loop ik me alles vast. :)
denk dat daar je ''zwakke'' punt zit, je voeding, met een slechte/onvoldoende voeding werkt er volgens mij niet 1 schema om sterker te worden
 
denk dat daar je ''zwakke'' punt zit, je voeding, met een slechte/onvoldoende voeding werkt er volgens mij niet 1 schema om sterker te worden
Je hebt helemaal gelijk. Ik moet ook weer mijn voeding in orde krijgen, maar ik kwam er na een tijdje achter dat ik bepaalde voedingsmiddelen niet goed kan verdragen. Ik ben nu een beetje aan het testen waar ik niet tegen kan. Ik probeer nu weer rustig aan dingen toe te voegen. Ik mis nog iets van 600 kcal in mijn schema en ik zit ook nog iets te laag in eiwitten. Komt goed! Ik heb veel geduld.
 
ok, wist niet dat je niet lekker ging met bepaalde voeding, dat maakt het wel een beetje lastiger natuurlijk
 
ok, wist niet dat je niet lekker ging met bepaalde voeding, dat maakt het wel een beetje lastiger natuurlijk
Yup. Ik kwam erachter dat ik niet zo goed tegen noten (walnoten waarschijnlijk) kon. Ik dacht altijd dat ik allergisch was voor whey eiwitten, maar dat was niet het geval.
 
Eet gewoon. Meer van de middelen die je verdraagt gek :roflol:.
 
Eet gewoon. Meer van de middelen die je verdraagt gek :roflol:.
JA dat klopt, dat moet ik ook gewoon gaan doen. :D
Maar ik wil wel gewoon graag weten waar ik niet lekker op ga, anders zit ik straks weer te puzzelen wat mij zo ziek maakt en daar gaan de Gainnnzzz ook niet lekker op. Ik ga weer naar je luisteren ;)
 
upload_2016-11-18_15-6-48.png

Squat begint een beetje populair te worden bij ons in de gym... weer bezet, dus ik moest met de Press beginnen. Ging wel lekker. Terug in gewicht en goede techniek.

Deadlift ging ook goed. Wel redelijk zwaar, maar wel te doen.

Skwatje was wel zwaar, maar dat komt omdat ik na het deadliften ging skwatten. Ik ga de volgend training squat even overslaan, omdat de pijn in mijn enkel maar niet wil verdwijnen. Zeer vervelend gevoel. Ik kan niet eens normaal lopen.
 
upload_2016-11-21_12-49-44.png


Squat overgeslagen ivm gare enkel. Nog steeds een beetje last van, dus misschien volgende WO weer overslaan.

Bench ging wel ok. Blijft mijn zwakste lift.

Hypers gingen wel goed.

Chin up ging nu wat beter. 4 x BW voor 2 sets... laatste set 3 x BW

Vandaag misselijk opgestaan, dus mijn plan om deze week weer te beginnen met het eten van pinda's heb ik even overgeslagen. Ik ben benieuwd hoe ik hier op ga reageren. Het is lekker makkelijk...goedkoop en veel kcal, dus het zou jammer zijn als ik het niet goed kan verdragen.
 
Back
Naar boven