Fitness Seller

Contest Log Rise & Grind - KEUN

  • Topic starter KEUN
  • Startdatum
  • Reacties 158
  • Weergaven 25K
  • Volgers 31

Bezoekers in dit topic

En is die bbq saus lekker? Wel een goed en mooi log
 
  • Heart
Waarderingen: KEUN
Dat ziet er allemaal heerlijk uit! Voor hoeveel dagen maak je je eten klaar?

Hello fresh heb ik een paar keer gehad. Ik heb daar best wel wat lekkere recepten aan over gehouden die ik nog steeds maak😁 Helaas voor ons niet te betalen om dat wekelijks te doen.
Meestal voor 3-4 dagen, daarbij moet ik zeggen dat ik op trainingsdagen dagen ik eerder geneigd ben 2-3 bakjes te eten dan op rustdagen. Ik heb er ook niet altijd zin in maar het is wel o zo makkelijk. Ik eet het liefst me havermout deze dagen…ik denk dat het door de (amandel) pindakaas komt waar ik aan verslaafd ben geworden.

Hoeveelheden per bakje zijn voor momenteel 150gr kip, 50gr zilvervliesrijst, 200gr courgette/aubergine.
En is die bbq saus lekker? Wel een goed en mooi log
Zeker een aanrader! Maar er zijn nog betere varianten bbq saus in termen van voedingswaarde (lagere carbs).

Leuk om te horen en tof dat je dit uitspreekt ook!!

Sinds DBB de optie heeft gekregen om berichten te liken is de onderlinge interactie niet meer wat het was imo. Ik heb dan ook vaak het gevoel dat ik berichten plaats voor de likes i.p.v. de interactie met mensen. Desalniettemin wil ik het interessant houden om hier en daar wat beeld materiaal te delen van hoe ik dingen aanpak.
 
Meestal voor 3-4 dagen, daarbij moet ik zeggen dat ik op trainingsdagen dagen ik eerder geneigd ben 2-3 bakjes te eten dan op rustdagen. Ik heb er ook niet altijd zin in maar het is wel o zo makkelijk. Ik eet het liefst me havermout deze dagen…ik denk dat het door de (amandel) pindakaas komt waar ik aan verslaafd ben geworden.

Hoeveelheden per bakje zijn voor momenteel 150gr kip, 50gr zilvervliesrijst, 200gr courgette/aubergine.

Zeker een aanrader! Maar er zijn nog betere varianten bbq saus in termen van voedingswaarde (lagere carbs).

Leuk om te horen en tof dat je dit uitspreekt ook!!

Sinds DBB de optie heeft gekregen om berichten te liken is de onderlinge interactie niet meer wat het was imo. Ik heb dan ook vaak het gevoel dat ik berichten plaats voor de likes i.p.v. de interactie met mensen. Desalniettemin wil ik het interessant houden om hier en daar wat beeld materiaal te delen van hoe ik dingen aanpak.
Het is 1 moment veel werk, maar de dagen daarna is het lekker makkelijk! Ik hou zelf een max aan van 3 dagen, maar ik prep alleen mijn lunch.

Dat laatste herken ik ook wel. Een like is wel makkelijk (als in, ik heb het gelezen of ik ben het met je eens😅). Liever zie ik ook meer interactie.
 
  • Like
Waarderingen: KEUN
Het is 1 moment veel werk, maar de dagen daarna is het lekker makkelijk! Ik hou zelf een max aan van 3 dagen, maar ik prep alleen mijn lunch.

Dat laatste herken ik ook wel. Een like is wel makkelijk (als in, ik heb het gelezen of ik ben het met je eens😅). Liever zie ik ook meer interactie.
Daar geef ik je gelijk in - d.m.v. een like kan je wel gemakkelijk je waardering laten zien.

Ik moet zeggen dat het Preppen me vrij snel gaat.
Kip 14min in de airfryer
Groente 8min stomen
Rijst 8-10min koken

Vooral vlees (en soms groente) in de airfryer scheelt me zoveel tijd! Echt een life/time saver.
 
Daar geef ik je gelijk in - d.m.v. een like kan je wel gemakkelijk je waardering laten zien.

Ik moet zeggen dat het Preppen me vrij snel gaat.
Kip 14min in de airfryer
Groente 8min stomen
Rijst 8-10min koken

Vooral vlees (en soms groente) in de airfryer scheelt me zoveel tijd! Echt een life/time saver.
Ik gebruik de airfryer echt heel veel, maar ik heb mijn kip er nog nooit in gebakken.

Bij mij duurt het iets langer. Ik laat de rijst in 10 min droogkoken in kippenbouillon en als het is afgekoeld bak ik het in de pan op met sambal brandal😎 Kost niet heel veel tijd, alleen meer afwas. De kip bak ik droog in de koekenpan op heet vuur.
 
  • Like
Waarderingen: KEUN
Hier ook bijna alles in airfryer (mijn vrouw dan want ik kook niet :D )
top prestatie trouwens Keun, erg inspirerend. Grote motivator voor mij.
 
  • Like
Waarderingen: KEUN
Sinds DBB de optie heeft gekregen om berichten te liken is de onderlinge interactie niet meer wat het was imo. Ik heb dan ook vaak het gevoel dat ik berichten plaats voor de likes i.p.v. de interactie met mensen. Desalniettemin wil ik het interessant houden om hier en daar wat beeld materiaal te delen van hoe ik dingen aanpak.
Dat houdt het zeker interessant idd maar ik lees je log wel :)

Als ik het goed begrijp eet je niet volgens een vast schema maar reken je voor elke dag je calorieën uit met hetgeen waar je zin in hebt?
 
Wordt de kip niet heel droog in de airfryer ?
 
Wordt de kip niet heel droog in de airfryer ?
Nee, want hij is snel heet. En kip met vel is helemaal super. Een deel van het vet lekt er uit en het vel wordt mooi crispy.
Alleen voor de calorieen/macro tellers is dat natuurlijk lastig .....
 
Dat houdt het zeker interessant idd maar ik lees je log wel :)

Als ik het goed begrijp eet je niet volgens een vast schema maar reken je voor elke dag je calorieën uit met hetgeen waar je zin in hebt?
Ik heb wel een x aantal vaste maaltijden dat ik dagelijks eet - maar ik wissel hier wel eens in. Als ik afwijk van me vaste maaltijden track ik me maaltijden, hierdoor hou ik gemakkelijk overzicht of ik nog ruimte heb om nog wat toe te voegen of dat ik iets moet schrappen. Maar meestal wordt er niks geschrapt haha.
Wordt de kip niet heel droog in de airfryer ?
Vers bereid uit de airfryer smaakt het natuurlijk beter dan 1-3 dagen later. Maar tegenwoordig ben ik een makkelijke eter geworden. Hoef me maaltijden niet perse opgewarmd of met saus te eten. Als de inhoud van me bakje op kamer temperatuur is dit al voldoende.

Wat ik ook heb opgemerkt is dat 1kg kip, uit de airfryer nog maar 600-700gr kip is…..gaat gelijk je planning de soep in 🥲
 
Update:
Gister weer van start gegaan met joggen. Wil me bodyfat wat meer onder de controle houden en daarbij ook me metabolisme blijven stimuleren.

Doordat ik weer doe meal preppen / en dus ook weer vochtafdrijvende groentes (courgette/aubergine) eet raak ik gelijk vocht kwijt - in combi met 3 A 4 liter water per dag. Zout inname houdt ik relatief beperkt, max. 3 maaltijden doe ik Himalaya Zout bij.

DFB608CC-EB8C-44E2-8A7C-6E3EB34ED49E.jpeg


Gisteravond ook nog een Legday meegepakt - dat voel ik vandaag wel in me Glutes/Hams!!

SLDL - 3x5x140 ss 9x100kg bij me laatste set
 
Update:
Het is alweer een tijd geleden dat ik een update heb gedeeld met mijn mede ijzerbroeders.
Ik heb er vaak aan gedacht maar het kwam er maar niet van....

Meme Think GIF


Even een korte samenvatting, gedurende mijn afwezigheid ben ik o.a. druk bezig geweest met de voorbereidingen op de aankomst van onze kleine.
Ter info voor de mensen die het (nog) niet weten, binnen nu en 3 weken wordt ik vader van een dochtertje.
Daarnaast probeer ik een gestructureerd trainingsregime aan te houden, wat jammer genoeg niet altijd gepaard gaat met een hoogzwangere vrouw.

no shit sherlock GIF by Team Coco


Desalniettemin doe ik me best om in shape te blijven d.m.v. een ongebalanceerd dieet.
Sterker nog ik ben op dit moment een mini cut aan het doen aangezien ik aankomend weekend een shoot gepland heb.
Echter krijg ik het niet voor elkaar om volledig low carb te gaan - ik beperk mijn koolhydraten tot 1-2 maaltijden per dag.
Mijn totale calorie inname is rond de 2000kcal.

Ook heb ik mezelf deze keer geen strict dieet opgelegd. Ik zorg dat ik onder mijn kcal behoefte blijf en dat ik 4 a 5 liter water per drink.
Mijn startgewicht 2 weken geleden was 85,5KG - op dit moment weeg ik 82,5KG.

Scared Season 3 GIF by The Simpsons
 
Update:
Het is alweer een tijd geleden dat ik een update heb gedeeld met mijn mede ijzerbroeders.
Ik heb er vaak aan gedacht maar het kwam er maar niet van....

Meme Think GIF


Even een korte samenvatting, gedurende mijn afwezigheid ben ik o.a. druk bezig geweest met de voorbereidingen op de aankomst van onze kleine.
Ter info voor de mensen die het (nog) niet weten, binnen nu en 3 weken wordt ik vader van een dochtertje.
Daarnaast probeer ik een gestructureerd trainingsregime aan te houden, wat jammer genoeg niet altijd gepaard gaat met een hoogzwangere vrouw.

no shit sherlock GIF by Team Coco


Desalniettemin doe ik me best om in shape te blijven d.m.v. een ongebalanceerd dieet.
Sterker nog ik ben op dit moment een mini cut aan het doen aangezien ik aankomend weekend een shoot gepland heb.
Echter krijg ik het niet voor elkaar om volledig low carb te gaan - ik beperk mijn koolhydraten tot 1-2 maaltijden per dag.
Mijn totale calorie inname is rond de 2000kcal.

Ook heb ik mezelf deze keer geen strict dieet opgelegd. Ik zorg dat ik onder mijn kcal behoefte blijf en dat ik 4 a 5 liter water per drink.
Mijn startgewicht 2 weken geleden was 85,5KG - op dit moment weeg ik 82,5KG.

Scared Season 3 GIF by The Simpsons
Hey proficiat man, je gaat echt een leuke periode tegemoet.
 
Hey proficiat man, je gaat echt een leuke periode tegemoet.
Klinkt veel belovend haha dankjewel - nee maar alle gekheid op een stokje. Ik heb er zin in!!
 
Gefeliciteerd! Ik heb inmiddels een zoon van 4 en een dochter van 6 maanden. Ritme vind je vanzelf weer terug.
Aan de andere kant, elke dag ontregeld is ook een geregeld leven :fluit:
 
Update:
Het is alweer een tijd geleden dat ik een update heb gedeeld met mijn mede ijzerbroeders.
Ik heb er vaak aan gedacht maar het kwam er maar niet van....

Meme Think GIF


Even een korte samenvatting, gedurende mijn afwezigheid ben ik o.a. druk bezig geweest met de voorbereidingen op de aankomst van onze kleine.
Ter info voor de mensen die het (nog) niet weten, binnen nu en 3 weken wordt ik vader van een dochtertje.
Daarnaast probeer ik een gestructureerd trainingsregime aan te houden, wat jammer genoeg niet altijd gepaard gaat met een hoogzwangere vrouw.

no shit sherlock GIF by Team Coco


Desalniettemin doe ik me best om in shape te blijven d.m.v. een ongebalanceerd dieet.
Sterker nog ik ben op dit moment een mini cut aan het doen aangezien ik aankomend weekend een shoot gepland heb.
Echter krijg ik het niet voor elkaar om volledig low carb te gaan - ik beperk mijn koolhydraten tot 1-2 maaltijden per dag.
Mijn totale calorie inname is rond de 2000kcal.

Ook heb ik mezelf deze keer geen strict dieet opgelegd. Ik zorg dat ik onder mijn kcal behoefte blijf en dat ik 4 a 5 liter water per drink.
Mijn startgewicht 2 weken geleden was 85,5KG - op dit moment weeg ik 82,5KG.

Scared Season 3 GIF by The Simpsons
Gefeliciteerd Keun!
 
  • Heart
Waarderingen: KEUN
Sinds DBB de optie heeft gekregen om berichten te liken is de onderlinge interactie niet meer wat het was imo. Ik heb dan ook vaak het gevoel dat ik berichten plaats voor de likes i.p.v. de interactie met mensen. Desalniettemin wil ik het interessant houden om hier en daar wat beeld materiaal te delen van hoe ik dingen aanpak.
Hier ben ik het mee eens. Het sterft wel een beetje uit zo.

Want een like geven is natuurlijk veel sneller en makkelijker dan een reactie
Hey proficiat man, je gaat echt een leuke periode tegemoet.
Leugens!
 
Update:
De eerder benoemde shoot heb ik door omstandigheden gecanceld. Desalniettemin tevreden met de resultaten van de mini cut. Gewicht zit momenteel rond de 82-83kg stabiel. Mealprep ligt momenteel op een laag pitje.

Echter zal mijn dagelijkse routine vandaag de dag niet meer zijn wat het was. Onze kleine meid is namelijk afgelopen donderdag, 16 september geboren.

7699817C-E73B-415A-92BA-2ACA33CE735C.jpeg
C500EEF8-59AA-454A-A4AE-8021C67A0E48.jpeg
 
Gefeliciteerd met jullie dochter!
 
  • Like
Waarderingen: KEUN
Gefeliciteerd :cheer: 🍼
 
  • Like
Waarderingen: KEUN
Back
Naar boven