XXL Nutrition

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

hey Scoobz0r,

allereerst: Echt nette progressie!
ik kan me ook in jou situatie inbeelden;
ik ben ook groot 1.95-2.00 ( niet zo groot als jij maar ja :rolleyes: )
daarnaast heb ik ook een Pectus Excavatus, altijd wel aan geirriteerd en nu zie ik ook dat het gevolgen kan hebben!

Dus alsjeblieft blijf doortrainen, je bent top motivatie!:D

Vet man.. gewoon verder doen je komt er wel

Het voelt alsof jij mijn dubbelganger bent alleen wat groter en mijn pectus is minder diep, wat mij ook opvalt is je zelfvertrouwen op de oudere foto's sta je er zo hangerig bij met een :( en op de nieuwere foto's sta je er echt met een dikke smile bij en rechte schouders..

Maar over die pectus ik raad je vele mensen dit niet echt aan zo'n operatie tenzij het een risico vormt zoals in jou geval, maar als je pectus niet zo diep is kan je het echt wel verminderen met trainen en veel eten!!(er blijft altijd wel een gat maar het valt gewoon veel minder op met een getraind lichaam)

Moet zelfs zeggen moest ik je oudere foto's niet gezien hebben dat het wel HEEL goed meevalt!

Zie toevallig dit topic :)

Dikke progressie gemaakt. Ondanks je lengte niet heel veel moeite met aankomen heb ik zo het idee? Potentieel om ubermonster te worden :D

Alleen nu herstellende van de operatie als het goed is? Allemaal goed gegaan?

• Topic Starter Topic Starter
Ik wou deze week een update maken, toevallig dat je het topic een bump geeft.

Gainen ging altijd goed ja, maar dat is niet gegaan zonder een hoge discipline dus geheel makkelijk aankomen was het niet. Ik was nog lang niet aan mijn naturel top voor mijn gevoel en als ik volledig hersteld ben (over 3 maanden) ga ik door voor beestachtig. Ik zal op een laag niveau moeten beginnen door 5 maanden niet trainen, operatie, morfine en de hele mikmak ben ik natuurlijk vrij ingestort qua fysiek. Ik zal vanavond een update plaatsen met foto's van het resultaat.

holy ****, iemand die 22 cm groter is als mij, nog nooit gezien...

Ik wou deze week een update maken, toevallig dat je het topic een bump geeft.

Gainen ging altijd goed ja, maar dat is niet gegaan zonder een hoge discipline dus geheel makkelijk aankomen was het niet. Ik was nog lang niet aan mijn naturel top voor mijn gevoel en als ik volledig hersteld ben (over 3 maanden) ga ik door voor beestachtig. Ik zal op een laag niveau moeten beginnen door 5 maanden niet trainen, operatie, morfine en de hele mikmak ben ik natuurlijk vrij ingestort qua fysiek. Ik zal vanavond een update plaatsen met foto's van het resultaat.

Goed dat je het nu hebt gedaan, ipv dat je het na 5 jaar trainen doet
je zal wel iets zijn teruggevallen, maar je weet hoe je het moet aanpakken / wat een beetje voor jou werkt.
Succes met beestachtig worden! :D
ga je voor 150kg?

• Topic Starter Topic Starter
UPDATE 22-08-2011

De operatie heeft plaats gevonden op 12-07-2011 in Denemarken in het Aahrus University Hospital. Het is gedaan door Professor Hans Pilegaard, omdat na lang zoeken op internet wel duidelijk werd dat hij de expert op dit gebied is van Europa.

Ik heb enorm veel pijn geleden wat je niet voor mogelijk kan houden ondanks de pijnstillers, maar ik ben super blij met het resultaat en dat maakt het het allemaal waard.

Het herstel gaat goed en ik ben gister voor het eerst gaan rustig gaan zwemmen wat redelijk goed ging. Ik ben sinds twee weken van de morfine, paracetamol en ubiprofen af. Ik heb nog wel pijn klachten, maar die zullen in de komende tijd vanzelf over gaan.

Vier maanden na de operatie mag ik weer gaan proberen te gaan trainen, dus op 12-11-2011. Mijn lichaam qua fysiek is compleet ingestort door alles, maar ik blijf verliefd op deze sport dus ik ga door.

Foto's van de operatie:

#1 Hier zie je een ct-scan voor de operatie. De rode lijn is hoe mijn hart zou moeten zijn, maar door de Pectus Excavatum wordt ingedrukt.
10z1hf9.jpg

#2 Mijn Pectus Excavatum was 7,5 diep.
op3byc.jpg

#3 10 minuten voor de operatie en 10 minuten na de operatie.
2dhsmch.jpg

#4 Links is een week voor de operatie en rechts is een week na de operatie.
2h5mypx.jpg

#5 X-ray waar je mijn twee nuss-bars ziet. Deze zal ik 3 jaar moeten dragen en dan worden ze eruit gehaald en zullen mijn ribben zo blijven staan de rest van mij leven.
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
wow ziet er zeker netjes uit man!! helemaal beter ?

Ik wil je toch even heel veel succes wensen man.
Wat een ellendige operatie lijkt me dat...
En de pijn!
En nu verder herstellen en een monster worden!
Jouw lengte en een goed getrainde fysiek...
Damn...
Dan kom je wel even voor de dag zeg.

Interessant verhaal!
Veel succes met je herstel!

HUGEE!! .. Succes met je herstel, zolang de motivatie er maar is dan komt dat fysiek vanzelf wel weer.
Ik ondervind het nu zelf ook, na bijna een jaar niet te hebben getraind.

Mooi stuk om te lezen. Leuke foto's van de fibo! :D
En succes met groeien, het gaat zeker de goede kant op! :thumbs:

Succes en veel beterschap het zal je moeten lukken.

Kan me wel enigszins voorstellen wat een pijn dat moet opleveren!

Je zou op termijn dus ook een veel betere conditie moeten kunnen ontwikkelen doordat je hart meer ruimte heeft? De vooruitzichten op dat en de mooiere borst die je zult kunnen gaan ontwikkelen zullen genoeg motivatie geven weer hard er tegen aan te gaan als het allemaal kan! :)

blij dta t helemaal goed is gekomen, nu goed revalideren en daarna weer knallen!

Ik wou dat ik zo lang was man, ik zou der aardig wat massa voor in willen leveren als het kon:D
succes !

Laatst bewerkt:
Beterschap kerel! Ziet er op de foto's al super uit.

Terug
Naar boven