Stam
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 136
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan me wel enigszins voorstellen wat een pijn dat moet opleveren!Je zou op termijn dus ook een veel betere conditie moeten kunnen ontwikkelen doordat je hart meer ruimte heeft?
Je hart is net een ballon, als het de ruimte krijgt zal het terug gaan naar zijn oorspronkelijke vorm. Een meisje dat ik op msn leerde kennen die deze operatie ook heeft gedaan had na een jaar 1 liter meer lucht (15%). Dus ik hoop idd dat ik iets ga merken!Ben benieuwd of je conditie vooruit gaat door de ruimte die je hart krijgt.
Bij zoiets weet je wel zeker of je het hebt of niet denk ik. Je hebt gevallen van 1cm diep (ik had 7,5), maar geen chirurg zal je dan helpen, omdat ze het risico van de operatie afwegen tegen het verschil na de operatie. Misschien wel als je naar een priveclinique gaat, maar die hebben dan weer weinig ervaring met deze procedure dus dat zou ik nooit doen. De pijn was de eerste 3 week echt enorm, vooral de eerste week omdat ze een fout hadden gemaakt en ik maar 25% van de pijnstilling kreeg... Na een week ga je naar huis en zit je aan 140mg morfine verdeeld over de dag. Als ik dit niet nam kon ik geen centimeter bewegen of je schreeuwde van de pijn. Morfine is echt troep, stopte me darmen steeds waardoor ik niet naar wc kon en moest ervan afkicken, omdat mijn lichaam er aan verslaafd was geraakt. Ondanks dat de ribben gebogen worden staat de pijn gelijk aan 8 gebroken ribben en een gebroken borstbeen. Ik ben nu 6 weken verder en zit compleet zonder pijnstiller. Slapen op mijn zij doet pijn en wordt er wel 20x per nacht wakker van. Voor de rest kan ik alles doen zolang het maar rustig doe. Bewegingen als kuchen en niezen is nog niet fijn.
Nee gelukkig niet. Het is een operatie van 15 min waar ze via het zelfde litteken (kleintje onder mijn borstspier aan beide kanten) het er uit trekken en mag die dag alweer naar huis en 3 dagen erna trainen.Als die bars er uit gaan, ben je dan weer zo lang uit de roulatie of valt het dan wel mee? Veel succes met terug komen iig
Tijdens gym op het ARHC bedoel je zeker. Nee.. daar zorgde ik wel voorWoo, heftig man! Ik wist niet dat je daar zo'n last van had. Nice dat het nu gefixt is. (nooit gezien in de kleedkamer?)
. Schaamde me er niet echt voor maar als ik opmerkingen kon vermijden deed ik dat wel.