Fitness Seller

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Die k*t stinkerd heeft onze DBB baas eruit gehaald.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.382
Ik heb het misschien gemist, maar hoe zit het met de figurantenrol in Polska z'n clip?

Die k*t stinkerd heeft onze DBB baas eruit gehaald.

Jup... maar het wordt voor een andere promo nog gebruikt werd mij verteld. Zal wel niet maar wie weet ;). Ze beloofde ook dat ik de video zou krijgen, heb er nog achter aan gemaild, keihard genegeerd. Beetje lam allemaal. Maar goed, vrijwel alle shots die er die dag zijn opgenomen zitten niet in de clip heb ik gezien.

Maandag avond (laat) komt er een post van train + eetschema die ik nu doe en een tussendoor 'lol' foto.

krijg je eh, met die stink oostbloklui

Was dat het clipje van Vlammen? Ik heb verdomme heel de tijd naar m'n scherm gestaard met het geluid op 0. Je had die Pool harder in het water moeten gooien. :D

• #1.385
Vertrouw me haha hij had best wel pijn na die val ondanks dat het water was. Je valt toch van een behoorlijke hoogte :p.

Laatst bewerkt:
Waarom zou je sowieso (bijna) kosteloos werken voor een Pool? Dat is toch de omgekeerde wereld?

Wat een reacties weer ^^

• #1.388
Omdat een pool in het water altijd leuk is? :P Zoiets?

Die lui verzuipen nog in hun eigen vodka

• #1.390
UPDATE 24-06-2013
Nieuw eet + trainschema, DBB epic meet part 2

Bij mijn vorige mijlpaal was ik 125kg. Ik wil over 8 weken de 130kg hebben gehaald en een paar nieuwe goede foto's maken. Voor nu even een 'lol' foto die een paar dagen terug tussendoor is gemaakt door mijn trainingsmaat Ralf :P. Zit nu op 128,5kg met (gok) 15% vet, armen 44,5 koud en iets van 46 warm. Onder de foto staat wat ik nu qua eten en trainen doe.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eetschema
Supplementen:
Whey(150gr), Creatine(20gr), Omega 3(2x lepel), Magnesium(600mg), Zink(15mg), Calcium (1gr), D3(5000iu), Multi vit.

Opmerking:
480gr eiwit is met plantaardige eiwitten. Dierlijke eiwitten zijn ongeveer 400gr. De kip is 200gr van www.musclemeat.nl maar moest in het schema 166 gr van maken, want anders kloppen de waardes niet. De paardenkogelbiefstuk is ook van Muscle Meat. Maaltijd 4 is post-workout, granulated sugar = dextrose.

Maaltijd 1
20130622_085942_zpsb7f31b56.jpg
Maaltijd 5
20130622_190206_zps9a8ecaab.jpg
Maaltijd 6
20130620_195901_zps5ca14604.jpg
Maatltijd 7
20130621_002825_zps70ca5a2b.jpg

nffrlx.jpg

Trainingsschema
Techniek: na elke hele herhaling meteen een halve er achteraan (vanaf contractie). Doe 3 sets van 10 herhalingen. (1 herhaling is dus met die half erbij). 4 trainingen per week maximaal.

DAG1
-Borst
Decline bench ress
machine chect press
incline flying motion
-Rug
Machine high-row
One arm pulldown
Cable machine rowing
Pullover

Dag 2
-Benen
Squat
Leg press (one leg)
Leg curl liggend
Leg curl staand
-Kuiten
Leg press machine kuiten
zittende kuitmachine

Dag 3
-Schouders
One arm side raises
Front dumbbell raise
Barbell upright rowing
-Triceps
Pushdown
French press
Overhead rope ulldown
-Biceps
Decline dumbbell curl
Barbell preacher curl
Cable curl

Mij plan voor nu is dit 6-8 weken te doen. Als ik merk niet meer vooruit te gaan of mijn lichaam aan het schema gewend is geraakt wissel ik weer van schema. Aan het einde wil ik dan foto's maken en plaatsen hier. Ik hoop een stuk verder te zijn dan mijn laatste 125kg mijpijl foto update. Momenteel zit ik op 128,5kg.

DBB Epic meet part 2
DBB-er Arnodsi organiseerd http://forum.dutchbodybuilding.com/f137/epic-meet-part-ii-336770/ ! Voor degene die het niet gezien hebben. Epic DBB meet part 2 is 6 juli en men kan zich nog steeds opgeven! Dit keer in Hilversum in de gym waar ik, Trickster, lange1990, Erwinvandenberg en Spitfire trainen. De gym zal speciaal voor DBB open zijn van 16:00 tot 18:00 en daarna gaan we met zijn allen naar een All you can eat wat tegenover de gym zit. Dit is de tent waar Trickster het eet record heeft neergezet voor degene die dat kunnen herinneren!

2rc97qt.jpg

Rood = gym http://www.trainmore.nl/club/hilversum
Blauw = All you can eat http://www.restaurantsumo.com/
Groen = Parkeergarage
Paars = treinstation
Tussen rood en blauw = de uitgaansstraat (groest) van Hilversum.

http://maps.google.nl/maps?q=hilver...h&hnear=Hilversum,+Noord-Holland&z=17&iwloc=A

Hoeveel zink supplementeer je?

Is dat lekker kwark met choco whey?

Bij maaltijd vier gooi je overigens 100gr suiker achterover?

• #1.394
Als ik het goed begrijp is dit jouw lean bulk schema:o?!

• #1.396
7k kcal :eek: hoe krijg je dat in vredesnaam naar binnen... Zit wel aardig hoog in vet en suikers dan?

Lijkt in je trainingsschema alsof er meer oefeningen of betere oefeningen bij rug, borst en schouders kunnen maar als je ermee groeit is het top.

Laatst bewerkt:
Bij mijn vorige mijlpaal was ik 125kg. Ik wil over 8 weken de 130kg hebben gehaald en een paar nieuwe goede foto's maken. Voor nu even een 'lol' foto die een paar dagen terug tussendoor is gemaakt door mijn trainingsmaat Ralf :P. Zit nu op 128,5kg met (gok) 15% vet, armen 44,5 koud en iets van 46 warm. Onder de foto staat wat ik nu qua eten en trainen doe.
In 8 weken tijd 2,5 kilo aankomen is 16.25 kg per jaar, dat zijn enthousiaste doelstellingen :D

Terug
Naar boven