- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het misschien gemist, maar hoe zit het met de figurantenrol in Polska z'n clip?
Die k*t stinkerd heeft onze DBB baas eruit gehaald.
. Ze beloofde ook dat ik de video zou krijgen, heb er nog achter aan gemaild, keihard genegeerd. Beetje lam allemaal. Maar goed, vrijwel alle shots die er die dag zijn opgenomen zitten niet in de clip heb ik gezien.
. Zit nu op 128,5kg met (gok) 15% vet, armen 44,5 koud en iets van 46 warm. Onder de foto staat wat ik nu qua eten en trainen doe.Is dat lekker kwark met choco whey?
Bij maaltijd vier gooi je overigens 100gr suiker achterover?
.Als ik het goed begrijp is dit jouw lean bulk schema?!
In 8 weken tijd 2,5 kilo aankomen is 16.25 kg per jaar, dat zijn enthousiaste doelstellingenBij mijn vorige mijlpaal was ik 125kg. Ik wil over 8 weken de 130kg hebben gehaald en een paar nieuwe goede foto's maken. Voor nu even een 'lol' foto die een paar dagen terug tussendoor is gemaakt door mijn trainingsmaat Ralf. Zit nu op 128,5kg met (gok) 15% vet, armen 44,5 koud en iets van 46 warm. Onder de foto staat wat ik nu qua eten en trainen doe.

In 8 weken tijd 2,5 kilo aankomen is 16.25 kg per jaar, dat zijn enthousiaste doelstellingen![]()