Tres Equis
Cool Novice
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, 9.75 kg, alsnog erg enthousiast 
7k kcalhoe krijg je dat in vredesnaam naar binnen... Zit wel aardig hoog in vet en suikers dan?
.Lijkt in je trainingsschema alsof er meer oefeningen of betere oefeningen bij rug, borst en schouders kunnen maar als je ermee groeit is het top.
Met welk programma heb je dat voedingsschema gemaakt? En heb je die micronutrients handmatig ingevuld of gaat dat automatisch?
Damn beest! Altijd leuk om hier even een kijkje te nemen, jij maakt wat mee!
En moi bijna 6000 Kcal, heerlijk.
![]()
Waarom zoveel herhalingen? Waarom zoveel vetten en eiwitten?
!Waarom zoveel herhalingen? Waarom zoveel vetten en eiwitten?
Jij bent een perfect voorbeeld van doorzetten in deze sport! Prachtig!!! Ga zo door he?
. Ik kijk vaak in je topic, post niet zoveel, maar zit altijd te staren naar je nieuwe wtf-pictures
.Over het trainsschema. Elk schema dat ik doe is zo compleet anders. De één is veel herhalingen, andere weer niet. Het ene is weer 1 sec. heen 2 seconde terug of 1 sec. heen en 4sec. terug. De andere is dropsets, de andere supersets of '40herhalingen' etc. etc. Het schema dat ik net gepost heb is wat ik nu volg voor tijdje en het geeft mijn lichaam inderdaad een andere shock merk ik (lichaam is er niet aan gewend). Ik train altijd even intensief (voor mijn gevoel), maar de eerste week van dit schema liep ik 3 dagen raar en had ik op dag 6 pas geen spierpijn meer in mijn benen, puur door die anderhalvjes en meer hehalingen wat mijn lichaam niet gewend is. Ik maak deze schema's niet, ik krijg ze van iemand die al 30jaar bb-ers helpt en vertrouw hem blindelings.
De vetten en eiwitten zijn niet zomaar uit het niets ''oh laat is een zoveel gram voor de lol nemen''. Het is iets over de jaren heen. Net toen ik begon met trainen at ik 3x per dag en letterlijk 3 happen, omdat ik niet meer op kon. Toen ik ging trainen en op eten gingen letten kreeg ik wel meer honger maar at nog steeds maar 3x per dag, iets van 2500kcal en 150gr eiwit wat wel al een verbetering was. Dit is steeds omhoog gegaan, omdat ik
a: meer honger kreeg, of mijzelf pushde om meer te eten
b: vooral het idee had dat mijn lichaam niet meer genoeg binnen kreeg per dag om verder te groeien.
Dit 'proces' (elke keer wanneer ik een nieuwe mijlpaal had gehaald weer iets toevoegde) heeft mij samen met de trainingen van 85 naar 128,5kg gebracht, terwijl altijd op 15 / 16 /17% vet ben gebleven. Een vetpercentage wat ik prima op deze lengte vind wanneer ik in de spiegel kijk. Anders gezegd, hoe ik leef en train en daarbij nog vooruitgang wil boeken heb ik deze hoeveelheid aan eten nodig.
Bij mijn verhouding zit de volgende gedachte, namelijk dat ik aantal proteine gelijk of zelfs hoger wil hebben dan mijn carbs. Ik heb liever dat een deel van mijn eiwit gebruikt wordt als energy, dan dat ik ook maar 1gr eiwit te kort kom voor herstel. Daarbij is de man die ik volg meer fan van extra hoog in vetten dan in carbs zitten en wil dat ik het zo houd.
Even voor de duidelijkheid, ik wil niet 1 of andere goeroe zijn die zegt 'zo moet het'. Ik vertel gewoon hoe ik bezig ben en hoe ik tot dit punt gekomen ben.
Thnx REUS! Ik blijf doorgaan en hoop uiteindelijk echt iets moois te hebben op die giga frame. Ik kijk vaak in je topic, post niet zoveel, maar zit altijd te staren naar je nieuwe wtf-pictures
.
Kotsen is hardk00r.Ik was het gister trouwens echt niet normaal zat even... Had mijn post workout meal op en bij mijn 3de laatste hap verslik ik mij zo erg, dat ik zo moest hoesten dat mijn lichaam dacht: laten we alles is even eruit gooien... Stond ik 5 min later weer paardenkogelbiefstuk te bakken @ gaap. xD FAIL
Kotsen is hardk00r.
Als het het gevolg is van 20 sets squatten tot je er bijna dood bij neervalt.
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m66el4ld8f1rxkh8vo1_400.jpg
of heb je nog geen beslissing gemaakt.Je bent een held baas. Mooi om te zien hoe jij bezig bent. Je doorzettingsvermogen qua sport. En je ondernemerschap. Ik heb daar heel veel respect voor.
Je eten en trainen. Mja ik ben ook geen expert. Ik zou daar zelf zeker eea ander mee doen. Maar verder, lekker doorknallen baas![]()
?Een musclemeat topic zou handig zijn. Pm big T anders eens.
Ik ga die site eens bekijken, die kant en klare kip lijkt me wel wat. Even kijken of dat kwa prijs interessant is.
---------- Post toegevoegd 28 June 2013 om 10:51 ----------
http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=59&product_id=55
Dus in de koelkast leggen en als het ontdooid is kan ik het meteen op eten? Zelf hoef ik het dus niet te bakken/koken?
. Er is meer dan 200gr ongekookte kipfilet nodig om 200gr gekookte kipblokjes te krijgen, vandaar dat de eiwitwaarde per 100gr dus ook hoger is.
.Thnx man!! Geen behoefte om naar epic meet 2 te komen btw?
(De reden dat ik niet los bcaa en eaa neem is omdat ik nu zoveel gr proteine binnen krijg per dag dat ik niet denk dat ik tekort heb)
De prijs staat gelijk aan 6,50euro ongekookte kipfilet zoals je die in de supermarkt koopt en nu krijg je al het gemak er ook nog bij. Er is meer dan 200gr ongekookte kipfilet nodig om 200gr gekookte kipblokjes te krijgen, vandaar dat de eiwitwaarde per 100gr dus ook hoger is.
De kip is al gekookt, op een manier dat de malsheid en kipsmaak erin nog zit. Je hoeft het dus alleen te ontdooien, nooit meer snijden, bakken en handen wassen. Ik heb mensen gezien die de kip los eten, dat kan prima. Ik zelf vind het lekkerder om het door mijn warme rijst/pasta met groente en kruiden te doen, de kip wordt daardoor zelf warm.
Wij verzenden momenteel niet totdat de stakingen van postNL gestopt zijn, want we hebben nu eenmaal met bevroren producten te maken en willen niet dat de 48uur overschreden wordt. Je kan gewoon een bestelling plaatsen, maar deze wordt waarschijnlijk pas volgende week verzonden.
Ik ben al in gesprek met Big T, het ziet er tot nu toe hoopvol uit.
Tof dat je al in gesprek bent met T.
Ik hoop dat je het niet storend vind dat ik je in je eigen foto topic lastig val maar vast niet.
Duidelijke informatie iig, bedankt voor de uitleg. Erg handig dat het niet zelf klaargemaakt hoeft te worden. Ik ben van plan om het gewoon op brood te doen. 200 gram kip op een paar bolletjes is toch al mooi 50 gram eiwit. Ik maak wel vast een bestelling en dan zie ik het vast volgende week wel verschijnen toch?
. Ik hoop dat je het volgende week hebt. Ik kan niks beloven. Er zijn vandaag onderhandelingen tussen postNL en de stakers. Als de staking maandag voorbij is zul je het dinsdag hebben, dinsdag over heb je het woensdag, etc. http://www.telegraaf.nl/digitaal/21685477/___Miljoenen_schade_webwinkels_door_staking___.html
.Had een paar dagen terug zo'n combi pakket besteld bij musclemeat en ik moet zeggen die kipfilet is heerlijk mals en perfect op smaak al! Ga ik vaker bestellen, ben nog niet toegekomen aan het kogelbiefstuk en paardenvlees maar verwacht het net zo mals en lekker. Top producten en service was uitstekend, hartelijk dank!
. Doen ons best
.