Sniezel
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 569
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 6%
Een chubbie ecto

Denk je dat je heel wat bent met je +100kg.... Komt hij naast je staan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ok... heb net perrongelijk mijn beginpost gedelete. A.s.a.p. moderator aan het vragen nu of hij in de cache het terug kan halen :|
Goede tip thnx. Was al aan het kijken of ik via google cache het terug kon krijgen maar de opmaak met [url]http://forum.dutchbodybuildin...aar-trainen-232605/+&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
Jawel dat lukt. Gewoon alles kopiëren en plakken. Heb het getest.
[Link niet meer beschikbaar]
Het lukt hier deels, omdat links afgekapt worden met puntjes ertussen ''http://i1079.photobucket.com/albums/...ps2fb3cb32.jpg''
super blij haha. Ik ga meteen die versie ook opslaan, zodat als dit ooit nog gebeurt ik niemand lastig hoef te vallen.Een chubbie ecto
Denk je dat je heel wat bent met je +100kg.... Komt hij naast je staan![]()
Daam kip was verdomd lekker, goede actie om ze mee te nemen bedankt!
.Als je onderin in je beginpost ff op die blauwe lettertjes klikt met 'laatst gewijzigd door' scoobzor op 7/07 etc.. kun je een oude versie van je post terughalen
. Bedankt allemaal voor meehelpen!!Als je onderin in je beginpost ff op die blauwe lettertjes klikt met 'laatst gewijzigd door' scoobzor op 7/07 etc.. kun je een oude versie van je post terughalen

Hallo Gast, sind die Website kommen Sie? Bitte registrieren und einen Kommentar hinterlassen. Vielen Dank.
Hallo gaste, is wat webwerf kan jy vandaan? Neem asseblief registreer en los 'n kommentaar. Dankie.
Witam gości, która strona przybywasz? Zarejestruj się i zostawić komentarz. Dziękuję.
客人您好,哪个网站你来自?请注册并发表评论。谢谢。
Bonjou envite, ki sit entènèt ou vini soti nan? Tanpri enskri epi kite yon kòmantè. Mèsi poutèt ou.