MuscleMeat

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Wat doe je voor studie? Marketing?

Toen ik begon op 85kg was ik al zo blij dat ik 100kg op een gegeven moment was. Vanaf dat moment had ik altijd in mijn hoofd dat 125kg wel mooi zou zijn. Eenmaal daar beland en kijkend in de spiegel was het nog lang niet genoeg. Nu ik op dit gewicht zit denk ik dat 150-155kg een eindstop is. Tot nu toe bijna 10kg per jaar aangekomen, maar merk dat dit steeds moeilijk en trager gaat natuurlijk. Wil niet hoger dan 15-16% vet gaan.

Begrijpelijk inderdaad. Gewoon lekker zo door blijven gaan en stoppen op het moment dat je zeker weet dat het genoeg is dan :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.783
Wat doe je voor studie? Marketing?

Wou altijd geneeskunde doen, maar ben 2x niet door de loting heen gekomen (13.000 aanmeldingen, 3000 plekken beschikbaar). Daarna een hele andere richting op gegaan --> ICT. Zit in het tweede (laatste jaar) van de master Business Informatics aan de universiteit van Utrecht. Eindscriptie atm.

Begrijpelijk inderdaad. Gewoon lekker zo door blijven gaan en stoppen op het moment dat je zeker weet dat het genoeg is dan :p

Spiegel is de beste weegschaal ;)!

Wou altijd geneeskunde doen, maar ben 2x niet door de loting heen gekomen (13.000 aanmeldingen, 3000 plekken beschikbaar). Daarna een hele andere richting op gegaan --> ICT. Zit in het tweede (laatste jaar) van de master Business Informatics aan de universiteit van Utrecht. Eindscriptie atm.

Spiegel is de beste weegschaal ;)!

de scriptie al bijna af, lekker. sws 24 jaar en al klaar fukking nice.

Daarnaast staat er ook over 2 jaar een tryout voor de WWE geplant. Wie weet de nieuwe Kane ;). Die is/was 2.05meter bij 145kg. http://www.youtube.com/watch?v=pl_fR-mSmh4 .

Over de WWE gesproken. Kan me nog herinneren dat al die grote jongens stonden te huilen toen Eddie Guerrero was overleden aan een hartaanval.
Blijkbaar kreeg hij al eerder een hartaanval tijdens een " match ". Ik heb die beelden nooit eerder gezien. Wel schokkend om te zien man!

http://www.youtube.com/watch?v=GWRpQOeWvS4

if only, als je aan de snoepjes gaat. 2.17m bij 160kg.

Damn!

Over de WWE gesproken. Kan me nog herinneren dat al die grote jongens stonden te huilen toen Eddie Guerrero was overleden aan een hartaanval.
Blijkbaar kreeg hij al eerder een hartaanval tijdens een " match ". Ik heb die beelden nooit eerder gezien. Wel schokkend om te zien man!

had die ook nog nooit gezien... best wel schokkend inderdaad
had dat nog meer toen ik die voetballer x aantal jaar voor dood zag neervallen tijdens een match

Volgens mij heb ik jou een jaar of 2 geleden in de examenzalen gezien. Ben jij een keer studentassistent geweest?

Sinds MuscleMeat maake je de gains van je leven.
Brute foto's man. Je bent het dubbele van mijn gewicht :roflol:

& lengte. icry

wouw goed bezig geweest !

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.796

Volgens mij was die WWE episode in scene gezet. Hij is later wel dood gegaan in zijn hotelkamer door een hartaanval. Tragisch :(.

ICT en bodybuilding, het blijft een leuke combi :) mensen verwachten het niet.
Alleen bij jou is het WOW! momentje natuurlijk al als je op staat... daar hoeft je shirt niet voor uit :p

Apparte combo is het zeker. De teksten ''Jij doet zeker basketball'' steeds meer te veranderen naar ''wow huge'' :P.

de scriptie al bijna af, lekker. sws 24 jaar en al klaar fukking nice.

:cool:

Volgens mij heb ik jou een jaar of 2 geleden in de examenzalen gezien. Ben jij een keer studentassistent geweest?

Ja? lache haha. Nee ben geen assistent geweest. Weet alleen niet hoe jouw gezicht eruit ziet, misschien herken ik je wel :).

Sinds MuscleMeat maake je de gains van je leven.
Brute foto's man. Je bent het dubbele van mijn gewicht :roflol:

& lengte. icry

De runder/paarden biefstukken + tartaar en kip van MuscleMeat.nl vliegen er goed in :D.

Dankje!

Hehe lache thnx voor het delen. Deze foto van een jaar terug is ook wel leuk met phil.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Op de laatste foto zie je pas goed hoe lang je bent.

Pff blijft ziek hoor die lengte.

Alleen je hebt wel internet stats. Onder je avatar staat 2,18 en topic weer 2,17. Volgens mij ben je in het echt veel kleiner en maar 2,15 ofzo :D

Terug
Naar boven