XXL Nutrition

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Scoob, doe je veel cardio?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.762

1x per week kickboxen. De trainingen die ik doe zijn hoge intensiteit, maar geen losse cardio nee.

MINI UPDATE: Classic toilet selfies. 134kg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Even een paar tussendoor foto's van afgelopen week. Hersteld en even sterk als voor de operatie (liesbreuk). Zit nu op een gewicht van 134kg en kan weer verder bouwen. Armen meten 47cm omtrek. Nog 2kg en ik ben bij het epische 300pound getal :P.

Monster! welke gym zijn die eerste 3 pics?

gruwelijk maat

Nice bro.

fkkk nice man !

Fkn beest:thumb:

Waarom ga je nie basketballen zoals die gasten zeggen btw, easy money broer. Gewoon chillen in de paint en ze kapot jump hooken timmy d style.

Hij wordt steeds meer een beest. Armen en schouders zijn ontzagwekkend bij een lang mens.

Nog effe en je gaat op deze gast lijken:

Trapped_by_n_o_n_a_m_e.jpg

Leuk om te lezen dat je kickbokst, heb ik ook jaren gedaan. Ik zou wedstrijden doen als ik jou was!

Laatst bewerkt:
Hij wordt steeds meer een beest. Armen en schouders zijn ontzagwekkend bij een lang mens.

Nog effe en je gaat op deze gast lijken:

Trapped_by_n_o_n_a_m_e.jpg

Leuk om te lezen dat je kickbokst, heb ik ook jaren gedaan. Ik zou wedstrijden doen als ik jou was!

Slechte soep, en wtf @ nek

begint goed buff te worden kerel!

Holy fuark, laatste keer dat ik in dit topic kwam herinner ik mij de foto van jou en Dennis Wolf :roflol:
Wat voor monster ben je nu geworden. Sterk bezig geweest :thumbs:

• #1.776
Hij zeult 134 kg met zich mee, hij doet de hele dag al cardio'en!

Brute foto's Scoob.

Hehe true true... als je nagaat dat ik op 85kg begon, is 49kg meer meezeulen! ;)

Monster! welke gym zijn die eerste 3 pics?

Van Helmond in Hilversum. Die is tenminste nog wel na 13:00 open in het weekend.

Thnx guys :)

Waarom ga je nie basketballen zoals die gasten zeggen btw, easy money broer. Gewoon chillen in de paint en ze kapot jump hooken timmy d style.

Mijn 'liefde' ligt niet bij basketbal. Daarbij is iedereen lang in de NBA, talent komt er ook bij kijken.

Genetics.

u mad.

:P

Gaat lekker Scoob!

begint goed buff te worden kerel!

:thumbs: op naar de 140kg met hetzelfde vet% :D

Holy fuark, laatste keer dat ik in dit topic kwam herinner ik mij de foto van jou en Dennis Wolf :roflol:
Wat voor monster ben je nu geworden. Sterk bezig geweest :thumbs:

Haha welcome back in het topic :D.

Laatst bewerkt:
Echt goed gedaan gozer. Had je plannen om in een bepaalde sport of business echt groot te worden? NBA dus niet, maar dat is een begrijpelijke keuze. Daar is nogal talent voor nodig. Kickboksen echter, als dat je interesse heeft en je vind dat leuk om te doen, bied wel perspectief natuurlijk.

Aan de andere kant. Lekker de studie afronden bied nog altijd de meeste zekerheid.

Echt goed gedaan gozer. Had je plannen om in een bepaalde sport of business echt groot te worden? NBA dus niet, maar dat is een begrijpelijke keuze. Daar is nogal talent voor nodig. Kickboksen echter, als dat je interesse heeft en je vind dat leuk om te doen, bied wel perspectief natuurlijk.

Aan de andere kant. Lekker de studie afronden bied nog altijd de meeste zekerheid.

Zoals ik al eerder zei, hij zou kickbokswedstrijden moeten doen ;)

• #1.780

Zoals ik al eerder zei, hij zou kickbokswedstrijden moeten doen ;)

Ben nu vooral bezig met afstuderen, Muscle Meat en blijven vooruitgaan in de gym met dit lichaam. Dat houd mijn tijd wel 100% bezet die ik heb. Professioneel kickboxen, dan zou je alles moeten laten vallen en er vol voor moeten gaan en niet zonder risico's. Als mijn lichaam 'af' is wil ik de film wereld in alle freakrollen pakken. Daarnaast staat er ook over 2 jaar een tryout voor de WWE geplant. Wie weet de nieuwe Kane ;). Die is/was 2.05meter bij 145kg. http://www.youtube.com/watch?v=pl_fR-mSmh4 . Een succes van Muscle Meat maken met het team waaruit het bestaat is een prioriteit na mijn studie die in februari klaar is.

Wat is je uiteindelijke streven qua gewicht/vp?

Toen ik begon op 85kg was ik al zo blij dat ik 100kg op een gegeven moment was. Vanaf dat moment had ik altijd in mijn hoofd dat 125kg wel mooi zou zijn. Eenmaal daar beland en kijkend in de spiegel was het nog lang niet genoeg. Nu ik op dit gewicht zit denk ik dat 150-155kg een eindstop is. Tot nu toe bijna 10kg per jaar aangekomen, maar merk dat dit steeds moeilijk en trager gaat natuurlijk. Wil niet hoger dan 15-16% vet gaan.

Terug
Naar boven