Shakawkaw
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 266
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap niet dat ik zo'n last heb van acne terwijl ik een hele droge huid hebof maakt dat niet uit?
Er zijn tal van andere huidziekte die op acne lijken.
Ik bedoel natuurlijk oorzaken van binnenuit...
Wat je in feite zegt is dat roaccutane eigenlijk alleen werkt als overstap naar het moment dat je hormoonspiegels gaan normaliseren.

Ik snap niet dat ik zo'n last heb van acne terwijl ik een hele droge huid hebof maakt dat niet uit?
Ik heb zelf ook geen erg vette huid, vooral rondom m'n mond en ogen erg droog, als ik dat na het douchen niet insmeer dan gaat het schilferen zeg maar. Toch ook last van acné, en dan niet een paar puistjes maar gewoon echt zeg maar. Zit ook aan de ROA bijna een maand nu @35mg per dag, vrijdag weer naar de dokter en als m'n bloedwaarden ok zijn hopelijk een stuk hoger. Bijwerkingen vallen me erg mee..
en die perst al het talg naar buiten doordat je talgklieen schrompelen (bacteria fest)Nja volgens jou is die jongen er met roa slechts een jaartje van afDat klopt in sommige (de meeste) gevallen ja
Alleen als de acne TE ernstig word moet er wel met grof geschut worden ingezet.
Ernstige acne:
![]()

Nja volgens jou is die jongen er met roa slechts een jaartje van af![]()
en zal het dan waarschijnlijk niet zo ernstig meer krijgen.Je huid is droog door de roaen die perst al het talg naar buiten doordat je talgklieen schrompelen (bacteria fest)
Mijn huid is zeker droger door de roa, maar met dat insmeren rondom mond bedoel ik ook voordat ik roa gebruikte. Heb nooit een echt vette huid gehad, rest van m'n gezicht ook niet echt.
Mijn huid is zeker droger door de roa, maar met dat insmeren rondom mond bedoel ik ook voordat ik roa gebruikte. Heb nooit een echt vette huid gehad, rest van m'n gezicht ook niet echt.
dan heb je last van diepe ontstekingen, die zijn vaak hardnekkiger en daar helpt Roa goed bij maar antibiotica zal beter zijn.
Maar zorgen voor een goede gozondheid kan in jouw geval ook goed helpen

dan heb je last van diepe ontstekingen, die zijn vaak hardnekkiger en daar helpt Roa goed bij maar antibiotica zal beter zijn.
Maar zorgen voor een goede gozondheid kan in jouw geval ook goed helpen
Dus toen knoop doorgehakt en gezegd dat ik aan de ROA wilde.