Fitness Seller

Roaccutane log MMN

Zit momenteel in mijn 2e (lichtere) roac kuur. Die 1e kuur was inmiddels al van 2006 geleden en mijn uitslag was toch niet 100% weg. De dermatoloog raadde me dan ook gewoon aan een lichte kuur opnieuw te doen. Inmiddels zit ik weer in week 4 op 2x20mg per dag en mijn lippen moeten constant ingesmeerd worden met zo'n balsempje anders barsten helemaal kapot.
Binnekant van mijn neus is ook al ontzettend droog aant worden. Maar goed .. gelukkig hoef ik niet echt lang te pakken dit keer

na de kuur ben ik vijf weken op vakantie geweest en alleen maar met m'n kop in de zon geweest - toen was het helemaal weg, maar het is in milde mate weer terug gekomen.

Ben nu zelf met roa bezig 10dagen en t werkt top tot nu toe. Elke dag 40mg, na 3dagen kreeg je idd beetje outbreak dat je iets had van ****k maar was na 3dagen compleet over bij mij. Gezicht is nu ontzettend droog telkens, 2x per dag smeren met l`oreal for men vochtinbrengende creme. En labello om het half uur smeren want lippen worden ontzettend droog.
Uitslag is nu al vrijwel weg. Alleen wat roderig onder de huid, maar tot nu toe top spul:)

Pfff ik kan echt niet wachten om aan mijn kuur te beginnen! Afspraak staat 2 november, en ik ga niet eerder weg voordat ik mijn kuur te pakken heb. Keep you posted!

• Topic Starter Topic Starter
Pfff ik kan echt niet wachten om aan mijn kuur te beginnen! Afspraak staat 2 november, en ik ga niet eerder weg voordat ik mijn kuur te pakken heb. Keep you posted!

succes en als je het niet krijgt gewoon zelf kopen he ik vind het dubbel en dwars waard

Kan je meestal gelijk beginnen als je het recept hebt gekregen?

Heb er nu 5 dagen opzitten, het werkt wel dat zie ik. Nog wel een beetje last van die outbreak al wordt het al minder.

Ben benieuwd over een weekje of 2, denk dat het er wel heel erg mooi uit kan gaan zien.

:fuu: jaloezie ten top ik wacht al een jaar en heb nog geen zekerheid of ik het krijg. En geloof me, ik heb dan wel geen huidkanker maar ik heb wel een k****rhuid.

waarom wachten koop het gewoon als je 3 doosjes koopt ben je 150eu kwijt en als je begint met 20mg/dag dan doe je daar 3 maanden mee

waarom wachten koop het gewoon als je 3 doosjes koopt ben je 150eu kwijt en als je begint met 20mg/dag dan doe je daar 3 maanden mee

Als ik het via de derma krijg hoef ik het niet te betalen en ik ben nogal arm. Nu nog 1 maandje wachten en dan is m'n afspraak.

Heb vandaag ook roa voorgeschreven gekregen.

las in de bijsluiter dat je zware inspanningen moet matigen ivm ergere spier-gewrichtspijn.
houden jullie hier rekening mee of knallen jullie gewoon door?

Heb vandaag ook roa voorgeschreven gekregen.

las in de bijsluiter dat je zware inspanningen moet matigen ivm ergere spier-gewrichtspijn.
houden jullie hier rekening mee of knallen jullie gewoon door?

gewoon knallen als het na een tijdje niet meer gaat, gaat het niet meer

---------- Toegevoegd om 11:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:16 ----------

dag 18 :

Huid is nu goed droog.
lippen waren gisteren erg droog vandaag bijna niet.
mijn wangen zijn zo goed als acne vrij.
voorhoofd zitten nog steeds een stuk of 10 puistjes
en ik heb geen last meer van onderhuidse bulten behalve 2 in mijn nek

Laatst bewerkt:
Dokter wilde het als volgt doen:

2 weken: 10 m/g per dag
2 maanden: 20 m/g per dag
leverfuncties controleren
eventueel nog verhogen (hangt van de resultaten af)

ja, zeker goed.
Heb redelijke veel acne ja, niet echt puisten maar meer rode plekken.
Heb het al vanaf mijn 14e ofzo, dus heb het nu echt gehad ermee.
Over die bijwerkingen maak ik me echt geen zorgen, heb al genoeg gekloot met mijn huid/gezicht meegemaakt dus dit kan er dan ook nog wel bij voor een paar maanden.
Daarna ben ik er gelukkig vanaf, kijk er nu al naar uit :D

gewoon 40mg per dag:D pakken, werkt tot nu toe super, behalve de droge lippen dan:P

Zit nog op 20mg per EOD , gaat nog goed. lippen worden wel droger, verder niets bijzonders aan de hand.

Terug
Naar boven