MuscleMeat

Roaccutane log MMN

Nu wil k toch nog eens vragen, wie ondervindt dus echt dat een ROA-kuur in de weg staat van gains? Moeilijker trainen, slecht of niets bijkomen enz?

Ik zou graag nog eens aan de ROA gaan maar op dit moment staat men groei op nr 1 ^^

Ik...
Zeer vermoeid, verminderde kracht en vooral uithoudingsvermogen is dramatisch. Na elke set ben ik zwaar aan het hijgen, spierpijn is ook erger en houdt langer aan. Nee, roa en goed groeien lijken niet echt een geslaagde combi:(

ik heb net een potje sudocreme gekocht, alleen is het wel te combineren met roa?

ik heb net een potje sudocreme gekocht, alleen is het wel te combineren met roa?

Ja, gewoon 's avonds de rode vlekjes mee aanstippen. Let er wel op dat je het absoluut niet als gezichtscrème gebruikt en niet op actieve acné smeert.

actieve acne? bedoel je daarmee dus pukkeltjes?

Ja, die sudocrème kan gebruikt worden om de rode vlekjes/littekentjes sneller te laten genezen. Er zit echter parrafine in wat de poriën kan verstoppen, daarom slechts beperkt aanbrengen.

Moet je voor bijwerkingen niet gewoon naar dosis per kg lichaamsgewicht kijken? Dus dat de bijwerkingen vergelijkbaar zijn voor iemand van 80kg die 40mg neemt?

nee absoluut niet bijwerkingen verschillen van persoon tot persoon in heftigheid en de 1 heeft constant last van een bloedneus en de ander heeft zulke droge ogen dat ie steeds zit te knijpen met ze ogen.

maar met 120mg per dag ga je de bijwerkingen zeker merken.

Ja snap ik ook wel... Maar ik bedoel dus iets anders. Stel dat ik nog 60kg had gewogen en 30mg had gehad, zou ik dan minder bijwerkingen hebben dan wanneer ik 100kg weeg en 50mg neem. De dosis per kg lichaamsgewicht is dan gewoon hetzelde.

nee absoluut niet bijwerkingen verschillen van persoon tot persoon in heftigheid en de 1 heeft constant last van een bloedneus en de ander heeft zulke droge ogen dat ie steeds zit te knijpen met ze ogen.

maar met 120mg per dag ga je de bijwerkingen zeker merken.

Ik denk dat er idd weinig van je overblijft LOL.

Ik denk dat er idd weinig van je overblijft LOL.

Jullie geven me wel een hoop goede moed hoor :p

Maar ik zal mijn bevindingen wel melden als het eenmaal zover is. Op andere fora zijn er gasten die op 80 mg/dag nada merken van de bijwerkingen, dus wie weet zit er wel een logica tussen je gewicht en de bijwerkingen.

Lijkt me wel... De dosis wordt toch niet voor niets gebaseerd op je lichaamsgewicht...

• Topic Starter Topic Starter
Jullie geven me wel een hoop goede moed hoor :p

Maar ik zal mijn bevindingen wel melden als het eenmaal zover is. Op andere fora zijn er gasten die op 80 mg/dag nada merken van de bijwerkingen, dus wie weet zit er wel een logica tussen je gewicht en de bijwerkingen.

nou op 80mg/dag geen bijwerkingen hebben lijkt me sterk

wat moet je in totaal per kilo lichaamsgewicht binnen krijgen (in mg)?
volgens mij 120 mg per kilo lichaamsgewicht he?
dus als je 95 kilo weegt is dat 11.400 mg voor een totale kuur? :P

wat moet je in totaal per kilo lichaamsgewicht binnen krijgen (in mg)?
volgens mij 120 mg per kilo lichaamsgewicht he?
dus als je 95 kilo weegt is dat 11.400 mg voor een totale kuur? :P

ja maar dit geld alleen voor extreme acne. ik zelf ga daar ook nooit aan komen, want ik zit nu na 5 weken pas op 800mg.

maar je moet gewoon zo zien des te meer je inneemt des te groter is de kans dat het wegblijft

lol, dat roa de groei van je spieren in de weg zou gaan is bullshit.
Ik merk er niks van, het opstaan gaat alleen iets moeilijker als ik net uit bed kom that's all ;)

lol, dat roa de groei van je spieren in de weg zou gaan is bullshit.
Ik merk er niks van, het opstaan gaat alleen iets moeilijker als ik net uit bed kom that's all ;)

Welke dosis heb je?
Ik heb 60mg (75kg) en heb dus echt wel bij-effecten die nadelig zijn voor de spiergroei.

ik vindt zelfs dat je 30mg/dag per dag al merkt aan je trainingen

ik gain beter MET roa, maar dat komt vooral omdat ik nu alles kan eten wat ik wil en hoeveel ik wil.

Heb trouwens wel weer na weken 2 dikke onderhuidse puisten gekregen:eek:

1e week (20mg) verminderde acne
2de week (20mg) ruim verergerde acne
3de week (20mg) iets minder als de 2de week
4de week (30mg) alles trekt langzaam weg
5de week (30mg) vrij rustig maar nog steeds acne (3 bulten die gelukkig amper opvallen en nog 5 rode plekjes/kleine puistjes)

bijwerkingen heb ik amper last van

als iemand nog vragen heeft

Heb nu 1 week erop zitten van 40mg per dag.

Bijwerkingen: Droge lippen begin ik nu goed te merken, ogen ook beetje en verder beetje moe overdag.

Acne is al wel wat minder geworden, enkel op mijn rug een paar dikke ondergrondse molshopen erbij.

Nu een maandje aan de Roa, 40mg p/d.
Acne is voor 98% helemaal weg overal.|
Wondjes blijven wel ontzettend lang, heb nu al iets van 5 wondjes op mijn armen die maar nauwelijks herstellen. Idd meer vermoeidheid tijdens trainen en mijn huid op mijn voorhoofd en rond mijn mond is ontzettend droog/schilferig, en aan 1 kant op mijn oor?

Terug
Naar boven