AndroidHealthClinic

Roaccutane log MMN

Ik zit nu op dag vier, lippen heel klein beetje droog, handen wat droog en de eerste schilfertjes in mijn gezicht. Zit op 40 mg maar vindt het tot nu toe nog wel meevallen *Klopt af op bureau.
Acne is niet echt meer iets bijgekomen, maar dat komt wel vaker voor. Ik ben benieuwd hoe het over een paar weken is.

lol, dat roa de groei van je spieren in de weg zou gaan is bullshit.
Ik merk er niks van, het opstaan gaat alleen iets moeilijker als ik net uit bed kom that's all ;)

Hadden vrouwen potentie voor spiergroei dan???

---------- Toegevoegd om 02:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:07 ----------

ik gain beter MET roa, maar dat komt vooral omdat ik nu alles kan eten wat ik wil en hoeveel ik wil.

Heb trouwens wel weer na weken 2 dikke onderhuidse puisten gekregen:eek:

Dat je beter gaint zal wel tussen je oren zitten.

M'n huid op m'n gezicht begint al aardig te schilferen.
Ik gebruik sinds vandaag hydraterende creme van nivea en denk binnenkort van l' oreal.
Wat doen jullie allemaal nog meer tegen die schilfers, het begint er een beetje hinderlijk uit de zien.

• Topic Starter Topic Starter
Ik gebruik sinds vandaag hydraterende creme van nivea en denk binnenkort van l' oreal.
Wat doen jullie allemaal nog meer tegen die schilfers, het begint er een beetje hinderlijk uit de zien.

heb er zelf geen last van maar ik zit dan ook maar op 30mg/dag

Vanaf gisteren besloten om van 20mg EOD naar 20mg per dag te gaan.
Dat je beter gaint zal wel tussen je oren zitten.

Je begrijpt me waarschijnlijk verkeerd: ik zal de komende tijd beter spiermassa aanzetten omdat ik nu gebruik kan maken van eiwitbronnen die ik vroeger niet kon eten door acne.
Was het maar zo dat je van roa gebruik makkelijker spiermassa aan kon zetten :eek:

Trouwens ff een vraagje supradynn:
Afgelopen weken 3 dikke onderhuidse puisten gekregen die rood en dik werden maar niet tot puisten uitgroeiden. Huid is hersteld maar op die plekken voel ik nu wel een soort onderhuidse knobbels.
Zal de Roa ze de aankomende tijd nog wegkrijgen of hoe zit dat? Ze zitten er al weken, vrij raar.

Ik gebruik voor gewoon op m'n gezicht sensitive gezichtscrème van nivea, zonder parfum en alcohol, na het douchen, tussen de middag en 's avonds. Voor de T-zone waar het extra droog is gebruik ik ook nog een vaseline cetomacrogol crème van de apotheek, werkt echt super! En voor m'n lippen gebruik ik echinaforce van A.Vogel, gewoon verkrijgbaar bij de drogist, en een stuk beter dan labello of blistex.
En ik kan je vertellen dat mijn huid echt extreem schilfert als ik het niet regelmatig insmeer met deze spulletjes..

Vanaf gisteren besloten om van 20mg EOD naar 20mg per dag te gaan.

Je begrijpt me waarschijnlijk verkeerd: ik zal de komende tijd beter spiermassa aanzetten omdat ik nu gebruik kan maken van eiwitbronnen die ik vroeger niet kon eten door acne.
Was het maar zo dat je van roa gebruik makkelijker spiermassa aan kon zetten :eek:

Trouwens ff een vraagje supradynn:
Afgelopen weken 3 dikke onderhuidse puisten gekregen die rood en dik werden maar niet tot puisten uitgroeiden. Huid is hersteld maar op die plekken voel ik nu wel een soort onderhuidse knobbels.
Zal de Roa ze de aankomende tijd nog wegkrijgen of hoe zit dat? Ze zitten er al weken, vrij raar.

die bulten heb ik ook maar ze verdwijnen nu toch al gaat het langzaam

deze week toch maar naar de 40mg/dag gegaan en heb weer aardig wat roa gekocht namelijk 20.000 mg

20.000?? Toch niet allemaal voor jezelf neem ik aan

Bedoel je pillen van 20.000 mg of 20000 mg (1000 pillen :eek:)

20.000?? Toch niet allemaal voor jezelf neem ik aan

eigenlijk wel

Je gebruikt het niet onder begeleiding van een dermatoloog of arts?
Laat je wel je bloed testen dan?

staat nog niet in de planning maar ik wil wel mijn bloed een keer laten testen. Weet alleen niet wanneer het beste moment is

Bedoel je pillen van 20.000 mg of 20000 mg (1000 pillen :eek:)

20000mg oftewel 20gram ja dat zijn 1000 pillen (chinese maken alles voor je)

haha daarom kan de dosis ook omhoog

waarom ik zoveel heb gekocht
1. was geen verkoper te vinden die minder als 20g verkocht (andere verkochten het per 5kg of 25kg
2. veel goedkoper dan wat dan ook

staat nog niet in de planning maar ik wil wel mijn bloed een keer laten testen. Weet alleen niet wanneer het beste moment is

je had je bloed eigelijk van te voren moeten laten controleren op leverwaardes, zodat je na 2 maanden kan kijken of je verhoogde leverwaardes heb. en dan na 4 maanden nog is.

dus voor de start van roa bloed laten controleren
na 2 maanden bloed controleren
en na 6maanden ( na de start) nog is.

zo hoort t tenminste. ik denk dat t jou geen reet boeit zolang je niet uit elkaar valt aangezien je ook ph's samen met roa gebruikt hebt (toch?) en ook nog wat G .

persoonlijk heb ik nog nooit verhoogde waardes gehad van roa ( ook niet op 60mg/dag)

je had je bloed eigelijk van te voren moeten laten controleren op leverwaardes, zodat je na 2 maanden kan kijken of je verhoogde leverwaardes heb. En dan na 4 maanden nog is.

Dus voor de start van roa bloed laten controleren
na 2 maanden bloed controleren
en na 6maanden ( na de start) nog is.

zo hoort t tenminste. Ik denk dat t jou geen reet boeit zolang je niet uit elkaar valt aangezien je ook ph's samen met roa gebruikt hebt (toch?) en ook nog wat g .

persoonlijk heb ik nog nooit verhoogde waardes gehad van roa ( ook niet op 60mg/dag)

nope

Ik ga komende maand even op 20mg/d verder. Kijken hoe dat uitpakt. Ik vind de droge lippen mega irritant worden nu, dus als de resultaten hetzelfde blijven en de sides mindern worden zou dat perfect zijn:)

Ik had vandaag EINDELIJK mijn afspraak bij de dermatoloog nadat ik vorig jaar 3 middelen heb gedaan en lang op de derma afspraak heb moeten wachten. Nouja na lang zeuren kreeg ik nog geen roa, nu weer 2 andere middelen en gezichtsmaskertjes. Ben focking pissed :mad: heb gewoon geen geld om het zelf te kopen.

Ik had vandaag EINDELIJK mijn afspraak bij de dermatoloog nadat ik vorig jaar 3 middelen heb gedaan en lang op de derma afspraak heb moeten wachten. Nouja na lang zeuren kreeg ik nog geen roa, nu weer 2 andere middelen en gezichtsmaskertjes. Ben focking pissed :mad: heb gewoon geen geld om het zelf te kopen.

Vervelend voor je! Een tip voor als je het nog een keer probeert: je moet zeggen dat je er emotioneel onder lijdt, dat je je ongemakkelijk voelt in het bijzijn van andere mensen en dat daardoor je sociale contacten verwateren en je je eenzaam voelt. Gewoon een zielig verhaal opsteken dus, en als dát nog niet werkt naar een andere dermatoloog/huisarts gaan.

Ben trouwens wel benieuwd wat je nu voorgeschreven hebt gekregen?

Vervelend voor je! Een tip voor als je het nog een keer probeert: je moet zeggen dat je er emotioneel onder lijdt, dat je je ongemakkelijk voelt in het bijzijn van andere mensen en dat daardoor je sociale contacten verwateren en je je eenzaam voelt. Gewoon een zielig verhaal opsteken dus, en als dát nog niet werkt naar een andere dermatoloog/huisarts gaan.

Ben trouwens wel benieuwd wat je nu voorgeschreven hebt gekregen?

Ja heb een heleboel vertelt maar dat maakte allemaal niks uit :( heb nu Minocycline + een gel die moet opsmeren, en ik moet gezichtsmaskertjes doen :rolleyes:

Vandaag eerste wondje aan lip, was mijn labello vergeten naar school.....
Merk ook dat ik een beetje last van roos krijg, heb ik vroeger ook last van gehad en heb toen anti roos shampoo van guhl gebruikt. Nu ook weer gebruiken of gewoon helemaal geen shampoo meer vanwege de ROA?
Ben nu een week bezig en m'n acne was de afgelopen dagen weer iets erger, flink wat bulten in mn nek en twee grote onderhuidse ontsteking op de buik, maar die zijn al weer weg aan het gaan.
Merk ook dat wondjes veel langzamer genezen, gek is dat.

Terug
Naar boven