Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het zou idd kunnen dat het daardoor komt, maar op een lage dosis zou dat niet mogen. Contactlenzen en roa is iig geen goede combi![]()

Heb ook oogdruppels, (niet van een arts weliswaar) maar het heeft helaas niet geholpen.Ik heb zelf ook rode ogen. Ik gebruik oogdruppels van de oogarts, scheelt een hoop. Ik zit op 40mg trouwens.
mijn ogen zijn gelukkig nog niet rood wel worden ze de laatste week steeds droger en zelfs mijn armen zijn nu erg droog.
en die vermoeidheid heb ik trouwens ook ik slaap 8 a 9 uur per dag en dan ga ik zelfs 's middags nog even 30 min liggen

Hoe erg hebben die 2 kuren geholpen dan? Kwam het daarna even hard weer terug, of wel duidelijke vermindering?
Ik kom altijd rond 13uur uit bed, dat komt dus door de roa.![]()
ik merk wel dat ik enorm veel bijwerkingen heb op zo'n lage dosis. Begin er ook wel een beetje genoeg van te krijgen om eerlijk te zijn vooral omdat ik de hele dag moe ben zelfs als ik goed geslapen heb. Weet iemand of dit een mogelijke bijwerking van roa is?
Verder ook altijd rode en pijnlijke ogen, wat k*t is aangezien ik contactlenzen gebruik. Maar dat is ivm het moe zijn geen probleem.
Moeheid heb ik ook erg last van, voel me nooit uitgeslapen en heb weinig energie. Zou met vermoeidheid wel de bloedwaarden in de gaten houden want dit kan ook veroorzaakt worden door bloedarmoede! Verder gewoon doorzetten, als je dit spul gebruikt weet je dat je bijwerkingen kunt krijgen. Gewoon even afzien, hou gewoon in je hoofd waarom je het gebruikt, en dat het maar tijdelijk is.Voor mij ook herkenbaar, heb zelf ook last van droge rode ogen. Zelfs zo erg dat ik constant moet knipperen, en als er ook maar een beetje tocht of wind staat moet ik m'n ogen bijna helemaal dichtknijpen. Vandaag met al die wind was een dramaMoeheid heb ik ook erg last van, voel me nooit uitgeslapen en heb weinig energie. Zou met vermoeidheid wel de bloedwaarden in de gaten houden want dit kan ook veroorzaakt worden door bloedarmoede! Verder gewoon doorzetten, als je dit spul gebruikt weet je dat je bijwerkingen kunt krijgen. Gewoon even afzien, hou gewoon in je hoofd waarom je het gebruikt, en dat het maar tijdelijk is.
gelukkig heb ik dat nog niet.
smeren jullie eigenlijk veel je lippen in?
ik namelijk niet ik doe al 9 weken met 2 labello's en de 2de is pas op de helft
iedereen nog genoeg roa?
gelukkig heb ik dat nog niet.
smeren jullie eigenlijk veel je lippen in?
ik namelijk niet ik doe al 9 weken met 2 labello's en de 2de is pas op de helft
iedereen nog genoeg roa?