XXL Nutrition

Roaccutane log MMN

Zijn jullie ook iets depressiever als normaal?

Ja, maar depressief zou ik het niet willen noemen. Het is een soort 'leeg' en ongeïnteresseerd gevoel bij mij, heb weinig emoties, en of er nou leuke dingen gebeuren of vervelende dingen, het doet me allemaal vrij weinig.

• Topic Starter Topic Starter
Ja, maar depressief zou ik het niet willen noemen. Het is een soort 'leeg' en ongeïnteresseerd gevoel bij mij, heb weinig emoties, en of er nou leuke dingen gebeuren of vervelende dingen, het doet me allemaal vrij weinig.

+1 goed verwoord dat heb ik dus ook

Hmm, nee dat heb ik niet.
Ik heb wel dat als er leuke dingen gebeuren ik er nog wel emotie mee heb.
Maar ook nu in een k*t periode, dat ik me soms echt zoooo druk kan maken om iets kleins :S en dan 10 minuten later denk ik.. WTF waar ben ik mee bezig? Dr is amper wat aan de hand...

Maarja super erg is het niet... soms ff vervelend

---------- Toegevoegd om 17:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:59 ----------

Nog een vraagje trouwens, als ik klaar ben met ROA wil ik weer een AS kuur gaan doen. Hoelang kan ik het beste wachten zodra ik gestopt met met de ROA? Of moet ik gewoon aan de hand van mn bloedwaarden kijken hoe het gaat.

Zat te denken aan Test e met Tren e... Maar Tren schijnt ook flink te ****en met je hoofd, dus wil ik wel die bijwerkingen van ROA weg hebben.

Zo, ik ben nu anderhalve week aan de Roa, en merk nu pas echt de bijwerkingen. Flink droge lippen, droge huid, en na een flinke rugtraining toch wel meer last van spierpijn dan normaal. Moet wel zeggen dat de "outbrea'k" bij mij na 1 dag al kwam, tot een dag of 4 a 5 verder, en ik nu is het redelijk stabiel..

Maar gisteravond was ik in ene doodziek, heb de hele avond lopen kotsen en schijten, niet te kort, terwijl ik me niet meer kan heugen wanneer ik voor het laatst echt ziek ben geweest.. Nu heerst er wel flink de buikgriep hier, denk dat het een combinatie is van dat en lagere weerstand door die Roa dat ik het te pakken heb gekregen..

Hmm, nee dat heb ik niet.
Ik heb wel dat als er leuke dingen gebeuren ik er nog wel emotie mee heb.
Maar ook nu in een k*t periode, dat ik me soms echt zoooo druk kan maken om iets kleins :S en dan 10 minuten later denk ik.. WTF waar ben ik mee bezig? Dr is amper wat aan de hand...

Maarja super erg is het niet... soms ff vervelend

---------- Toegevoegd om 17:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:59 ----------

Nog een vraagje trouwens, als ik klaar ben met ROA wil ik weer een AS kuur gaan doen. Hoelang kan ik het beste wachten zodra ik gestopt met met de ROA? Of moet ik gewoon aan de hand van mn bloedwaarden kijken hoe het gaat.

Zat te denken aan Test e met Tren e... Maar Tren schijnt ook flink te ****en met je hoofd, dus wil ik wel die bijwerkingen van ROA weg hebben.

beste een paar maandjes wachten en ik zou dan 10 a 20mg roa per dag nemen tijdens je kuur, omdat je al heel gevoelig bent voor acne en je wilt natuurlijk niet dat het terug komt.

Zo, ik ben nu anderhalve week aan de Roa, en merk nu pas echt de bijwerkingen. Flink droge lippen, droge huid, en na een flinke rugtraining toch wel meer last van spierpijn dan normaal. Moet wel zeggen dat de "outbrea'k" bij mij na 1 dag al kwam, tot een dag of 4 a 5 verder, en ik nu is het redelijk stabiel..

Maar gisteravond was ik in ene doodziek, heb de hele avond lopen kotsen en schijten, niet te kort, terwijl ik me niet meer kan heugen wanneer ik voor het laatst echt ziek ben geweest.. Nu heerst er wel flink de buikgriep hier, denk dat het een combinatie is van dat en lagere weerstand door die Roa dat ik het te pakken heb gekregen..

heb ik ook een beetje last van ja terwijl ik ook nooit ziek ben denk ook dat het door de combinatie lagere weerstand en griep komt

zijn er eigenlijk al gasten die nu tijdens hun roa kuur helemaal geen acne meer hebben.

ik heb namelijk na 9 weken nog steeds rode vlekken/bulten/puisten op mijn gezicht

denk er zelfs over om naar 80 mg/dag te gaan

Ik ben net begonnen, maar ik heb me er wel goed in verdiept. Bij de meeste begint de echte verbetering pas na 8 tot 12 weken, tenminste, vanaf dan zouden er weinig tot geen nieuwe meer bij mogen komen, en zullen de rooie vlekjes langzaam aan steeds minder worden. 80MG zou ik persoonlijk niet doen, zonder bij de derma te zijn geweest..

haha wtf. Ik heb dat altijd al maar de laatste tijd merk ik dat het echt een stuk erger is. En ik maar denken dat het gewoon aan mezelf ligt. Het boeit me allemaal vrij weinig en ik doe alleen maar de dingen waar ik zin in heb.

In combinatie met vermoeidheid betekend dat = 0,0 % productiviteit :o

Ik ben vandaag naar de derma geweest om bloed te laten prikken, ze vind dat het goed gaat, ik moet gewoon nog doorgaan met 40 mg per dag. Volgende afspraak is 19 januari misschien dat dan de dosis wordt verhoogd. Wat wel apart was, dat ze met nadruk zei dat ik bij de apotheek roaccutane van roche moet halen niet van een andere merk en als ze moeilijk zouden doen dat ze dan naar haar moeten bellen maar dat deden ze gelukkig niet.

zijn er eigenlijk al gasten die nu tijdens hun roa kuur helemaal geen acne meer hebben.

ik heb namelijk na 9 weken nog steeds rode vlekken/bulten/puisten op mijn gezicht

denk er zelfs over om naar 80 mg/dag te gaan

Ik zit op 40mg, sinds 10 sep en ben er ook nog steeds niet vanaf. Ik denk dat het wel 3/4 maanden duurt voordat alles bijna weg is.

Zit zelf ook al een tijdje aan de roaccutane, gewoon van roche, en begin steeds meer last van sides te krijgen. Vermoeidheid, last van mijn ogen, leeg gevoel, futloos, lichtelijke droge lippen, gains die tegen worden gehouden, met vlagen behoorlijk agressief en weinig zin in de gewone dagelijks dingen. Ga de dosering vanaf volgende week verhogen, na 60mg pd, hoop niet dat de sides aanzienlijk erger/sterker worden. Iemand enig idee?

Acné begint overigens mooi weg te trekken, ook nauwelijks nieuwe erbij gekregen, vlekjes en wondjes duren wel aanzienlijk langer voor ze genezen. Dus ga er zeker mee door, maar als er andere mogelijkheden zijn, zou ik die zeker eerst aanraden. I't no walk in the park.

Zit zelf ook al een tijdje aan de roaccutane, gewoon van roche, en begin steeds meer last van sides te krijgen. Vermoeidheid, last van mijn ogen, leeg gevoel, futloos, lichtelijke droge lippen, gains die tegen worden gehouden, met vlagen behoorlijk agressief en weinig zin in de gewone dagelijks dingen. Ga de dosering vanaf volgende week verhogen, na 60mg pd, hoop niet dat de sides aanzienlijk erger/sterker worden. Iemand enig idee?

Acné begint overigens mooi weg te trekken, ook nauwelijks nieuwe erbij gekregen, vlekjes en wondjes duren wel aanzienlijk langer voor ze genezen. Dus ga er zeker mee door, maar als er andere mogelijkheden zijn, zou ik die zeker eerst aanraden. I't no walk in the park.

Dat leeg gevoel,futloos en het weinig zin in de gewonde dagelijks dingen herken ik ook. Nu ik in mijn afronding van mijn studie ben, zit ik hier niet echt op te wachten :( Ik ga gewoon doorbijten :D

Om even wat tegenwicht te bieden aan alle negative verhalen over de bijwerkingen op deze pagina: zit nu ook anderhalve week aan de isotretinoine, paar dagen geleden naar 40mg gegaan en tot nu toe alleen wat drogere lippen + wat velletjes bij mijn neus gekregen. Dit is goed op te vangen met wat zalf. De labello zit nog ongebruikt in mijn zak. Met trainen geen enkele last van spierpijn gehad gelukkig.
Moet er wel bij vermelden dat ik 90+ kilo weeg dus 40mg is nog niet zoveel bij dat gewicht, hoop over paar weken 80mg te pakken.

Hey, ik ben sinds vandaag ook begonnen. 20 mg per dag (Roche) en ga in de loop van de tijd richting de 60 mg per dag als het goed is.
Zou die vermoeidheid ook niet enigszins versterkt kunnen worden door de tijd van het jaar? Winterdipje...

Om even wat tegenwicht te bieden aan alle negative verhalen over de bijwerkingen op deze pagina: zit nu ook anderhalve week aan de isotretinoine, paar dagen geleden naar 40mg gegaan en tot nu toe alleen wat drogere lippen + wat velletjes bij mijn neus gekregen. Dit is goed op te vangen met wat zalf. De labello zit nog ongebruikt in mijn zak. Met trainen geen enkele last van spierpijn gehad gelukkig.
Moet er wel bij vermelden dat ik 90+ kilo weeg dus 40mg is nog niet zoveel bij dat gewicht, hoop over paar weken 80mg te pakken.

beb benieuwd hoe je er over een maand of 2 over praat. Gaat je vies tegenvallen, netals bij de meesten.

Tja, het vergelijken van Roaccutane met chemotherapie vind ik wel moeilijk hoor. Je hebt allemaal verschillende soorten chemotherapie (via infuus, pillen en dan ook nog verschillende soorten pillen en medicijnen die via het infuus worden ingediend). Bovendien is de dosis van Roaccutane die iemand per dag inneemt ook weer verschillend.

zijn hier ook mensen die geen zware acne hebben maar wel erg snel kleine pukkeltjes en rode huid? Roa geen oplossing neem ik aan, maar wat hebben julie daarvoor gebruikt?

zijn hier ook mensen die geen zware acne hebben maar wel erg snel kleine pukkeltjes en rode huid? Roa geen oplossing neem ik aan, maar wat hebben julie daarvoor gebruikt?
Als je niet kuurt? Volgens mij kan je het beste dan zink of biergist gebruiken.

Terug
Naar boven