Ik ben zelf nu een paar weken met 2 zinktabs per dag bezig, maar ik zie nog niet heel veel resultaat. Dus ik weet niet zeker of zink écht helpt maar je kan het altijd proberen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben zelf nu een paar weken met 2 zinktabs per dag bezig, maar ik zie nog niet heel veel resultaat. Dus ik weet niet zeker of zink écht helpt maar je kan het altijd proberen.

. Dit ter info voor degene die ook deze vraag stelden

Van de week mijn eerste bloedneus gehad, zomaar begon het te lopen, en duurde wel ff voordat het stopte.
Daarnaast heb ik vr en za (tegen beter weten in, maargoed), flink gefeest, bier en een aantal X'jes genomen, en dit ging allemaal prima ondanks de Roa. Dit ter info voor degene die ook deze vraag stelden
![]()
Wat een bullshit man, 2 tubes van 7gram ieder voor 7,50!? Gestoord wijf.
Haha ik heb een potje blistex van 7gr, daar doe ik al jaaaaren meeWat een bullshit man, 2 tubes van 7gram ieder voor 7,50!? Gestoord wijf.
Zo'n pot kan je halen voor een euro of 20-25 uit amerika. Heb je meteen 400gram.
(echt letterlijk al 4 jaar ofzo)Wat een bullshit man, 2 tubes van 7gram ieder voor 7,50!? Gestoord wijf.
Zo'n pot kan je halen voor een euro of 20-25 uit amerika. Heb je meteen 400gram.
Heb zelf 6 maanden een Roa kuurt gevolgd, 1ste maand 40mg per dag de rest van de maanden 60mg per dag.
Maar goed, ik nam dan ook 60mg per dag terwijl ik zelf amper 64kg woog![]()
Wat een bullshit man, 2 tubes van 7gram ieder voor 7,50!? Gestoord wijf.
Op basis van de huidige 'ellende' moet dat naar mijn idee best kunnen.Nee, ik bleef gewoon innemen zolang het moest van m'n dermatoloogHoezo ging je boven de 120 mg/kg?
Had je zo'n erge vorm van acne?

Nee, ik bleef gewoon innemen zolang het moest van m'n dermatoloog
Wist toen nog niet eens van 120 mg/kg af volgens mij.
Die kleine Aquaphor tubbetjes had ik ook gekocht bij haar, maar toen was het 2 stuks voor 4 euro.
Dat was al te duur want die dingen gaan maar een week of 2 mee.
ff een vraagje, heb pas een bloedonderzoek gehad. Heb de dokter niet verteld dat ik aan de roa zit. Maar denk dat het mijn bloedonderzoek zeker gaat beinvloeden in bepaalde waardes. Als dat zo is moet ik het wel vertellen.. Weet iemand hier meer over?
ff een vraagje, heb pas een bloedonderzoek gehad. Heb de dokter niet verteld dat ik aan de roa zit. Maar denk dat het mijn bloedonderzoek zeker gaat beinvloeden in bepaalde waardes. Als dat zo is moet ik het wel vertellen.. Weet iemand hier meer over?
Hangt er vanaf waar je nu op getest bent.
Roa KAN bepaalde leverwaardes ongunstig beïnvloeden (zoals ASAT, ALAT en Alkasische Fosfatase) als je daar gevoelig voor bent en verder zal het cholesterol en triglyceridenniveau mogelijk hoger liggen dan normaal, maar vaak nog gewoon binnen de veilige norm die voor iedereen geldt. Voor de laatste twee is bij ROA gebruik bekend dat met name het nuttigen van alcohol (tijdelijk) tot verhoogde waarden leidt.
Het ligt er een beetje aan waar je bloed op getest is, ze zien alleen die waardes.
Mijn bloed werd getest op het volgende:
Cardiovasculair risicomanagement
- Lipiden, glucose, K, creatinine
Leveraandoening
- Gamma-GT en ALAT
Bij de eerste controle werd ook mijn cholesterol gecheckt.
Als deze waardes niet gecontroleerd zijn zal het voor de arts niet zichtbaar zijn.