Ze trekken weer weg, maar ze zijn sinds dinsdag weer terug gekomen. Echt raar het zijn geen puisten ofzo maar heel kleine pukkeltjes

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hey, ik heb een vraag. Gebruiken jullie ook eiwitsupplementen tijdens de roakuur? Ik ben namelijk sinds 1 week begonnen met roa en eiwitsupplementen, maar dat maakt toch niet uit?
Want als die supplementen de werking van roa (enigszins) verminderen, dan stop ik daar mee...
hoe zit dat met onderrug pijn? Ik kan bijvoorbeeld absoluut niet squatten en ik voel het als snel met veel oefeningen. Twijfel of het echt van roa is, als het zo is ga ik er serieus over nadenken of ik er wel mee doorga..

Ik heb ook niet zo'n flex gevoel in mn onderrug laatste tijd... Had het squatten en deadliften al twee weken laten zitten!hoe zit dat met onderrug pijn? Ik kan bijvoorbeeld absoluut niet squatten en ik voel het als snel met veel oefeningen. Twijfel of het echt van roa is, als het zo is ga ik er serieus over nadenken of ik er wel mee doorga..
2 maanden en een week.
Ja dat heb ik dus al een paar maanden. Zwaar klote aangezien ik ff serieus wil knallen. Ik merk bij squatten bijvoorbeeld dat de gewicht enorm veel druk op mn onderrug uitoefent. Doet zoveel pijn dat ik weinig reps kan doen omdat ik het niet volhoud en zwaar squatten kan ik al helemaal vergeten.Ik heb ook niet zo'n flex gevoel in mn onderrug laatste tijd... Had het squatten en deadliften al twee weken laten zitten!
Maar gisteren weer gesquat en het ging best aardig eigenlijk, nergens last meer van... Dus maandag ook weer ff proberen te dl'en

20mg ED. Twijfel daarom ook of het van de Roa komt aangezien ik zo'n lage dosis zit.Op hoeveel mg zitten jullie? Ik heb met 40mg weinig last van mijn onderrug.

Ik heb huidtype 3/4, ben nog nooit in mijn leven verbrand, maar noway dat ik momenteel onder de zonnebank ga. Mijn huid is aanzienlijk veranderd, en veel gevoeliger voor zonlicht geworden. Terwijl ik voor mijn gewicht niet eens zo hoog doseer. Zou direct zonlicht, helemaal kunstmatig, zo veel mogelijk vermijden.