MuscleMeat

Roaccutane log MMN

Klinkt meer als een allergische reactie.

Hey, ik heb een vraag. Gebruiken jullie ook eiwitsupplementen tijdens de roakuur? Ik ben namelijk sinds 1 week begonnen met roa en eiwitsupplementen, maar dat maakt toch niet uit?
Want als die supplementen de werking van roa (enigszins) verminderen, dan stop ik daar mee...

Zou kunnen, eerste keer kreeg ik na 1,5 week dat soortige outbreak met isotretinoïne mylan en nu gebruik ik roaccutane van roche...misschien dat het daardoor zou kunnen komen ???

Hey, ik heb een vraag. Gebruiken jullie ook eiwitsupplementen tijdens de roakuur? Ik ben namelijk sinds 1 week begonnen met roa en eiwitsupplementen, maar dat maakt toch niet uit?
Want als die supplementen de werking van roa (enigszins) verminderen, dan stop ik daar mee...

Verminderd de werking van roa niet, gewoon gebruiken dus.

zat te denken waarom ik zo lang last van mn onderrug heb. Terwijl er geen reden is voor mijn onderrug klachten. Houdt al een paar maanden aan, en ik denk dat het ongeveer sinds mijn Roa inname is begonnen. Dus ff gegoogled en wat blijkt; er zijn genoeg mensen die ook last van hun onderrug hebben door roa. Zwaar klote dit..

Hey, zijn jullie nou van plan om aan de 120 mg/kg te komen?
Ik heb namelijk even gekeken voor mijn 6 maandenplan zou het dan neer komen op dit:

14 * 20= 280
16 * 40= 640
5*30*60= 9000
9920

9920/120= Ongeveer 83 kg.

Dat zou dan dus het beste zijn voor mij. Alleen vraag ik me af of 5 maanden op 60 mg niet een beetje erg klote is...
De tijd zal het leren aangezien iedereen de bijwerkingen anders ervaart.
Succes allemaal!

Hey ik zit nu precies een week aan de roa, en het is nog niet erg als ik nu onder de zonnebank ga toch?

Het wordt afgeraden, dus ik zou het niet doen.

Ik ga er wel onder hoor, maar ik verbrand heel snel nu, uitkijken! Max 5 minuutjes per kant iig, normaal kon ik met gemak 30:)

Zelf weten, roa is geen snoepgoed.

ja true, maar ja 1 week, mn huid is nog niet zoo super dun..

baasb gebruik je ook creme?

hoe zit dat met onderrug pijn? Ik kan bijvoorbeeld absoluut niet squatten en ik voel het als snel met veel oefeningen. Twijfel of het echt van roa is, als het zo is ga ik er serieus over nadenken of ik er wel mee doorga..

hoe zit dat met onderrug pijn? Ik kan bijvoorbeeld absoluut niet squatten en ik voel het als snel met veel oefeningen. Twijfel of het echt van roa is, als het zo is ga ik er serieus over nadenken of ik er wel mee doorga..

Hoelang ben je bezig met roa? ???

En ik ben echt bang voor de zonnebank, mja, 1 week, mn lippen zijn afentoe droog, maar voor de rest hebk t gevoel dat zonnen nog wel moet gaan, ik verbrand sowieso niet snel..:rolleyes:

Ik heb ook niet zo'n flex gevoel in mn onderrug laatste tijd... Had het squatten en deadliften al twee weken laten zitten!

Maar gisteren weer gesquat en het ging best aardig eigenlijk, nergens last meer van... Dus maandag ook weer ff proberen te dl'en

Op hoeveel mg zitten jullie? Ik heb met 40mg weinig last van mijn onderrug.

Hoelang ben je bezig met roa? ???
2 maanden en een week.

Ik heb ook niet zo'n flex gevoel in mn onderrug laatste tijd... Had het squatten en deadliften al twee weken laten zitten!

Maar gisteren weer gesquat en het ging best aardig eigenlijk, nergens last meer van... Dus maandag ook weer ff proberen te dl'en
Ja dat heb ik dus al een paar maanden. Zwaar klote aangezien ik ff serieus wil knallen. Ik merk bij squatten bijvoorbeeld dat de gewicht enorm veel druk op mn onderrug uitoefent. Doet zoveel pijn dat ik weinig reps kan doen omdat ik het niet volhoud en zwaar squatten kan ik al helemaal vergeten.

Kan mijn core ook niet aanspannen want dat doet ook pijn. Als ik weer recht op sta nadat ik ff buk ofzo voel ik het ook gelijk.

:(
Op hoeveel mg zitten jullie? Ik heb met 40mg weinig last van mijn onderrug.
20mg ED. Twijfel daarom ook of het van de Roa komt aangezien ik zo'n lage dosis zit.

Geen cremetjes, het ergste wat kan gebeuren is dat je verbrand. Na 1 week kon ik er nog makkelijk een kwartier onder, maar ben na 10 minuten er onder vandaan gegaan.

Ik ging sowieso 1 keer per week al, en dan onder de turbo, juist omdat het goed was tegen de acne. Probeer nu min 1 keer per week 5 minuutjes per kant te pakken:)

zit op 40mg btw.

Ik heb huidtype 3/4, ben nog nooit in mijn leven verbrand, maar noway dat ik momenteel onder de zonnebank ga. Mijn huid is aanzienlijk veranderd, en veel gevoeliger voor zonlicht geworden. Terwijl ik voor mijn gewicht niet eens zo hoog doseer. Zou direct zonlicht, helemaal kunstmatig, zo veel mogelijk vermijden.

Ik heb huidtype 3/4, ben nog nooit in mijn leven verbrand, maar noway dat ik momenteel onder de zonnebank ga. Mijn huid is aanzienlijk veranderd, en veel gevoeliger voor zonlicht geworden. Terwijl ik voor mijn gewicht niet eens zo hoog doseer. Zou direct zonlicht, helemaal kunstmatig, zo veel mogelijk vermijden.

Mee eens...ik ben weleens verbrand, maar was nog nooit in de herfst verbrand. Ben halverwege oktober een half uurtje buiten in de zon geweest, en verbrand!

Terug
Naar boven