MuscleMeat

Roaccutane log MMN

Ik heb huidtype 3/4, ben nog nooit in mijn leven verbrand, maar noway dat ik momenteel onder de zonnebank ga. Mijn huid is aanzienlijk veranderd, en veel gevoeliger voor zonlicht geworden. Terwijl ik voor mijn gewicht niet eens zo hoog doseer. Zou direct zonlicht, helemaal kunstmatig, zo veel mogelijk vermijden.

Achja, ik wacht dan gewoon af tot ik klaar ben met me kuur :mad: scheelt me geld ook.. 15 minuten onder de 1100 is 16,50 :rolleyes:

Na een kuur roaccutane dit jaar zijn de puistjes grotendeels weg, alleen zijn er nog rode vlekjes als restand.
zelf heb ik het idee dat het nog niet helemaal optimaal is

weet iemand of het helemaal weg kan gaan? (normale huidskleur)

bedankt!

Na een kuur roaccutane dit jaar zijn de puistjes grotendeels weg, alleen zijn er nog rode vlekjes als restand.
zelf heb ik het idee dat het nog niet helemaal optimaal is

weet iemand of het helemaal weg kan gaan? (normale huidskleur)

bedankt!

Die rode vlekjes verdwijnen na verloop van tijd meestal vanzelf. Kan wel een aantal maanden duren voordat ze helemaal verdwenen zijn.

Zou een weekje stoppen met Roa een probleem zijn? Wil namelijk kijken of mn onderrug dan minder pijn gaat doen. Als het weinig verschil maakt ga ik er na een week wel weer mee door. Zit nu bijna 2,5 maand aan de Roa trouwens.

Zou een weekje stoppen met Roa een probleem zijn? Wil namelijk kijken of mn onderrug dan minder pijn gaat doen. Als het weinig verschil maakt ga ik er na een week wel weer mee door. Zit nu bijna 2,5 maand aan de Roa trouwens.

Heeft geen nut, isotretinoïne is pas 2 weken na het stopzetten van de behandeling uit het bloed verdwenen.

2/2,5 week stoppen en daarnaar weer beginnen zal qua effect van mijn Roa kuur niet veel uitmaken toch?

Die vraag is zeer lastig te beantwoorden omdat iedereen nou eenmaal anders reageert op roa. Maar ik neem aan dat je niet voor niets met een roa kuur bent begonnen, het zijn geen snoepjes die je neemt voor een paar puistjes. Je weet waar je het voor doet toch? Ik heb zelf erg veel last van bijwerkingen, maar als ik bedenkt dat ik er een gave huid door krijg is het me allemaal meer dan waard. Voor mij is de keuze gemakkelijk: tijdelijk wat minder intensief kunnen trainen en geen puisten meer. Of door kunnen trainen en misschien nog vele jaren rondlopen met een gezicht vol puisten.

Hoe staat het met je acné, is die wel verbeterd? En hoe lang zou je nog door moeten gaan met roa?

Roaccutanekuur

Hallo iedereen,

Laatst bewerkt:
Liefs Patrick? Volgens zit je op het verkeerde forum, dude.

OT: Roa-kuur gaat prima. Terwijl ik een dikke twee weken geleden nog wat acne had, is nu álles weg. Ben er erg blij mee, maar ga nog minimaal 6 maanden met roa door.

Laatst bewerkt:
Hallo iedereen,
ik ben Patrick en ben 15 jaar oud
en zit nu 1/5 maand aan de Roaccutane
ik zie nu al iets verbetering
eerst was mn gezicht heel erg rood
maar dat is nu al sterk verminderd
wel heb ik afentoe een verergering en krijg ik op mn wangen 2 of 3 rode bultjes
maar geen witte kopjes meer,
wel trekken de bultjes heel langzaam weg, heb nu al 2 weken 2 bultjes op me wang
alleen zijn ze niet rood meer en vallen ze niet meer zo op, je voelt nog bultjes onder de huid
ook heb ik wat littekentjes op mn rechterwang(van die kleine gaatjes) eerst was dit vuurrood
maar nu ik Roaccutane gebruik zijn ze iets bruinig en bijna weg, wel zie je als je goed in de spiegel kijkt kleine gaatjes( de een groter dan de ander)
Ik moet nu nog 7 maanden aan de Roaccutane en hoop dat het nooit meer terug komt
want ik heb er veel mee gezeten omdat ik bang was grote littekens te krijgen, maar gelukkig zijn het alleen gaatjes, en geen grote littekens.
hoop dat die gaatjes nog verdwijnen door de Roaccutane en anders laat ik ze als je het later nog erg ziet en ik er last van heb wel weghalen met Dermabrasie ofzo

ik heb fotos van hoe het er nu uit ziet, zou graag reactie willen horen
liefs Patrick

Hallo iedereen,
ik ben Patrick en ben 15 jaar oud
en zit nu 1/5 maand aan de Roaccutane
ik zie nu al iets verbetering
eerst was mn gezicht heel erg rood
maar dat is nu al sterk verminderd
wel heb ik afentoe een verergering en krijg ik op mn wangen 2 of 3 rode bultjes
maar geen witte kopjes meer,
wel trekken de bultjes heel langzaam weg, heb nu al 2 weken 2 bultjes op me wang
alleen zijn ze niet rood meer en vallen ze niet meer zo op, je voelt nog bultjes onder de huid
ook heb ik wat littekentjes op mn rechterwang(van die kleine gaatjes) eerst was dit vuurrood
maar nu ik Roaccutane gebruik zijn ze iets bruinig en bijna weg, wel zie je als je goed in de spiegel kijkt kleine gaatjes( de een groter dan de ander)
Ik moet nu nog 7 maanden aan de Roaccutane en hoop dat het nooit meer terug komt
want ik heb er veel mee gezeten omdat ik bang was grote littekens te krijgen, maar gelukkig zijn het alleen gaatjes, en geen grote littekens.
hoop dat die gaatjes nog verdwijnen door de Roaccutane en anders laat ik ze als je het later nog erg ziet en ik er last van heb wel weghalen met Dermabrasie ofzo

ik heb fotos van hoe het er nu uit ziet, zou graag reactie willen horen
liefs Patrick

1x posten is genoeg hoor ;)

Ja fijn?

Nu weten we al 4 keer van die gaatjes in je wang

ik moet zeggen dat er zich langzaam maar zeker een probleem begint te vormen ja!

1 x posten is toch wel genoeg? ;)

meneertjerenier = spambot :fuu:

kloontje pride worldwide

Het is best irritant ja. 4 keer hetzelfde posten...
Ik krijg namelijk elke keer op mijn telefoon als ik een mailtje ontvang en dat is nu dus 4 keer gebeurd voor jouw gaatjes in je wang...
KABLAM!

Terug
Naar boven