Fitness Seller

Roaccutane log MMN

zijn er eigenlijk al gasten die nu tijdens hun roa kuur helemaal geen acne meer hebben.

ik heb namelijk na 9 weken nog steeds rode vlekken/bulten/puisten op mijn gezicht

denk er zelfs over om naar 80 mg/dag te gaan
Hoe gaat het met jou ondertussen??

Spierpijn was ik nog vergeten als bijwerking. Vooral in mijn onderrug heb ik last. Soms als ik draai krijg ik opeens enorme kramp.

Over die b12, ik doe het nu 3 weken en merk dat mijn eetlust omhoog is gegaan en energie een beetje.. maar niet echt opmerkelijk veel.

Wel merk ik dat ik wat stressbestendiger ben sinds ik B12 spuit, wat eerst door de ROA absoluut niet was.

Vanaf wanneer ging het bij jou eigenlijk het hardste vooruit? Nu na 2 maanden zit ik ff weer met outbreaks en blijft de rest het zelfde..

Ik ga binnenkort ook even naar de sportarts voor een compleet bloedonderzoek, ook op hormoon waardes enzo.. Misschien dat dat ook iets met de acne te maken heeft..

Ik had eerst een maand de (60mg/dag) generieke versie van roa gebruikt, daar heb ik slechts verergeering mee ervaren.
toen ben ik 2 weken gestopt en daarna met 40mg/dag op roaccutane van Roche ( t origineel) heb daar ook nog 2x een outbreak mee gehad. na 2 weken en na 1,5 maand na start. sindsdien is het geleidelijk aan minder geworden.

wat ik iedereen adviseer is om de medicijnen zo regelmatig mogelijk te gebruiken. doseringen van 40mg of minder altijd in 1x in te nemen en altijd met voedsel. ik neem altijd met het avondeten de medicijnen in.

ik merk duidelijk als ik een keer vergeet en dan na 36 uur ipv 24 de roa slik en vervolgens na 12 uur dus weer. ik zeker weer een verergering krijg voor een dag of 3.

wellicht ga ik ook maar beginnen met vitB12 want mijn eetlust is de laatste tijd behoorlijk verminderd.

om nog maar ff op je vraag in te gaan. ik denk dat ik na een maand of 3 echt vooruitgang ben gaan zien.

Ik heb ook een onderzoek naar de functies van de hormoonklieren laten doen omdat ik tijdens mij 3e en 4e maand echt enorm futloos was. zwaar vermoeid, constant aan het puffen etc. de waardes waren normaal. het futloze is steeds mindergeworden en ik heb er nu bijna geen last meer van.

raar spulletje toch, die roa.

nog iets
Ik heb ooit ergens gelezen dat wanneer je aan de roa zit 17a middelen niet moet gebruiken. Ik heb dit al meerdere malen gegoogled maar kan er niks over vinden. iemand die hier meer over weet? heb namelijk nog een potje Epistane staan.

Laatst bewerkt:
Origineel gepost door MMN [Afbeelding niet meer beschikbaar]
zijn er eigenlijk al gasten die nu tijdens hun roa kuur helemaal geen acne meer hebben.

ik heb namelijk na 9 weken nog steeds rode vlekken/bulten/puisten op mijn gezicht

Hoe gaat het met jou ondertussen??

euhh als die begonnen is over te gaan op 80 mg/dag dan denk ik dat die niet meer reageert omdat die overleden is :D ... ik vind 40 mg bijwerkingen al k*t... moet je nagaan wat dat wel niet word op 80 mg .... :)

Origineel gepost door MMN [Afbeelding niet meer beschikbaar]

euhh als die begonnen is over te gaan op 80 mg/dag dan denk ik dat die niet meer reageert omdat die overleden is :D ... ik vind 40 mg bijwerkingen al k*t... moet je nagaan wat dat wel niet word op 80 mg .... :)

ik had met ong 73kg 60mg/dag. MMN weegt iets van 95 dacht ik..

ik had vooral meer bijwerkingen op hoge dosis, niet in zwaardere mate.

____EDIT_____
nog iets
Ik heb ooit ergens gelezen dat wanneer je aan de roa zit 17a middelen niet moet gebruiken. Ik heb dit al meerdere malen gegoogled maar kan er niks over vinden. iemand die hier meer over weet? heb namelijk nog een potje Epistane staan.
iemand??

5e week nu met nogsteeds 40mg per dag.
Komen heel amper nieuwe puisten bij. (heel zelden 1tje die blijkbaar beetje verdwaald is..)
Huid begint erg te worden. Heb goeie creme van lancome 1 x smeren en zit de heledag zonder problemen.
Lippen vervelend, zeker met dit weer. :mad:
Handen beginnen nu laatste 2 dagen ook erg te worden. (buitekant) bovenarmen ook, vooral op de plekken waar tattoo's zitten.

Ik zit nu 2 maanden aan de Roa 40 mg op 78kg.

Hele tijd geen nieuwe acne gehad, nu laatste paar dagen paar kleintjes.

Droge huid heb ik niet zo veel last van, ik smeer gewoon 's ochtends en 's avonds met hydraterende sensitive creme van nivea.
Lippen zijn wel goed droog telkens en scheurtjes zijn erg irritant( die in de mondhoeken, die elke morgen weer openscheuren.

Heb sinds kort aquaphor in huis, gebruikte eerst labello med maar werkte niet goed genoeg. Ik heb voordat ik aquaphor had zo'n twee weken met scheurtjes in mijn mondhoeken gelopen en maar labello smeren maar hielp niet. Met de Aquaphor was het binnen een paar dagen weg. Ik smeer meestal twee of drie keer per dag aquaphor als ik thuis ben en onderweg gebruik ik nog labello als het nodig is( bijna nooit)

Ik heb 2 tubes van 50gram aquaphor uit Amerika besteld voor iets van 16 dollar(incl verz) via ebay.
Als je nagaat dat je voor een 4,8 gram stick labello med al iets van 3 euro betaald is dat niet zo gek veel en het werkt echt stukken beter. Echt een aanrader

Hier heb ik besteld: http://cgi.ebay.nl/Aquaphor-Healing...ewItemQQptZSkin_Care_test?hash=item413613fe7e

roa

het is vandaag dag #22 oftewel ... 3 weken slikken...
en me lippen zijn vertiefd... vooral :P omdat ik nu een meissie op het oog heb :P en dat gaat niet werkuh met zulke lippen :D... ma goed... me huid is nu ook echt gewoon aan het uitdrogen... maar ik merk wel dat me gezicht echt aan het opknappen is :) hopelijk blijft het zo doorgaan :) dan zie ik aankomen dat ik nie langer dan 3 maand hoef te slikken... :cool:

Het kan wel zijn dat het na 3 maand al helemaal weg is, maar dat langer doorslikken is vooral nodig om te zorgen dat het niet meer terugkomt.

Ik zit nu 2 maanden aan de Roa 40 mg op 78kg.

Hele tijd geen nieuwe acne gehad, nu laatste paar dagen paar kleintjes.

Droge huid heb ik niet zo veel last van, ik smeer gewoon 's ochtends en 's avonds met hydraterende sensitive creme van nivea.
Lippen zijn wel goed droog telkens en scheurtjes zijn erg irritant( die in de mondhoeken, die elke morgen weer openscheuren.

Heb sinds kort aquaphor in huis, gebruikte eerst labello med maar werkte niet goed genoeg. Ik heb voordat ik aquaphor had zo'n twee weken met scheurtjes in mijn mondhoeken gelopen en maar labello smeren maar hielp niet. Met de Aquaphor was het binnen een paar dagen weg. Ik smeer meestal twee of drie keer per dag aquaphor als ik thuis ben en onderweg gebruik ik nog labello als het nodig is( bijna nooit)

Ik heb 2 tubes van 50gram aquaphor uit Amerika besteld voor iets van 16 dollar(incl verz) via ebay.
Als je nagaat dat je voor een 4,8 gram stick labello med al iets van 3 euro betaald is dat niet zo gek veel en het werkt echt stukken beter. Echt een aanrader

Hier heb ik besteld: http://cgi.ebay.nl/Aquaphor-Healing...ewItemQQptZSkin_Care_test?hash=item413613fe7e

Bedankt voor de link!
Ga ik ook maar is proberen :D

Nee valt mee, ben Bodybuilding.com gewent.. daar duurde het 3-4 weken bij toen.

Waarschijnlijk kom je er heel de roa kuur ook wel mee toe toch ;)

Heb nu 6 weken Roa achter de rug, 40mg per dag (20mg smorgens, 20 savonds). Moet zeggen dat het me niet tegen valt, maar ik ga steeds meer bijwerkingen krijgen. Ik krijg op mijn handen last van droge, rode huis, wat ook kan jeuken soms. Verder is het met deze kou niet leuk qua huid en lippen, erg snel droog.

Daarnaast scheelt het bij mij nog steeds per dag of het goed gaat of niet, het kan zomaar weer omslaan en slechter worden, en als je het niet verwacht lijkt het ineens weer een stuk minder. In vergelijking met 6 weken geleden ziet het er rustiger uit, en heb ik geen last meer van onderhuidse puisten, die ik wel het vervelends vond vanwege de pijn..

Nog 2 weken en dan ben ik 2 maanden op weg, dan hoop ik echt blijvende verbetering te gaan zien:).

Ik ben nu op 2 maanden, ik moet zeggen het spul begint nu zijn werk te doen, ik begin nu een gave huid te krijgen op enkele puistjes na. Het gaat de goeie kant op. Qua bijwerkingen heb ik last van zeer droge huid en lippen. Mijn huid is wel gevoeliger geworden, misschien dat het ook komt door de kou. Mijn huid herstelt zich heel erg traag. Jeuk en vermoeiheid heb ik de laatste tijd niet meer, hopen dat het zo blijft. Stemmingwisselingen is nu minder dan het begin. Roaccutane is zeker een paardenmiddel maar je moet er geduld mee hebben en doorbijten!!

Bodybuilding.com heb ik mn spullen binnen 5 dagen al vaak!

Wat betreft de roa. Ik zit nu bijna 2 maand op 10mg/dag, eigenlijk is vrijwel alle acne wel weg zo'n beetje. Af en toe komt er nog wel wat doorheen, maar niks bijzonders.
Bijwerkingen verschilt heel erg. Droge lippen blijft wel, maar mn gezicht enzo was vooral in het begin, is nu stuk minder. Komt beetje met vlagen. Ene dag is mn huid overal beetje branderig en droog, andere dag nergens last van.

Hou de dosis lekker zo. Is wel genoeg voor voor mij zoals het er nu voor staat.

Heb nu 6 weken Roa achter de rug, 40mg per dag (20mg smorgens, 20 savonds). Moet zeggen dat het me niet tegen valt, maar ik ga steeds meer bijwerkingen krijgen. Ik krijg op mijn handen last van droge, rode huis, wat ook kan jeuken soms. Verder is het met deze kou niet leuk qua huid en lippen, erg snel droog.

Daarnaast scheelt het bij mij nog steeds per dag of het goed gaat of niet, het kan zomaar weer omslaan en slechter worden, en als je het niet verwacht lijkt het ineens weer een stuk minder. In vergelijking met 6 weken geleden ziet het er rustiger uit, en heb ik geen last meer van onderhuidse puisten, die ik wel het vervelends vond vanwege de pijn..

Nog 2 weken en dan ben ik 2 maanden op weg, dan hoop ik echt blijvende verbetering te gaan zien:).

Baasb, dosissen van 40mg per dag of lager moet je in 1x innemen. jij slikt 40mg dus in 1x innemen. en met een maaltijd. Voor de huid op je hadnen die rood is en jeukt kan je Hydrocortisonacetaat 1% halen. Is een hormoon zalf, zal je wel op voorschrift moeten halen. maar daarmee ben je dr zo vanaf.

Die onderhuidse puisten zijn inderdaad echt k*t. ze doen pijn en het duurt erg lang voor ze weg zijn.
pas na 5 maanden had ik geen onderhuidse puisten meer, overigens had ik die niet voordat ik aan de roa begon.

succes

Laatst bewerkt:
Heb nu ook die Aquaphor bestelt via de zelfde gast op Ebay! Ben benieuwt!

Wat is eigenlijk de halfwaarde tijd van Roa? Zit nu op 60mg per dag en wil naar de 80mg toe... Maar slik het nu nog 1x per dag. Beter verdelen naar sochtens en savonds?

21 uur

Maar dosissen boven de 40mg moet je sowieso verdelen in 2x zodat het beter opgenomen wordt.

Heb nu ook die Aquaphor bestelt via de zelfde gast op Ebay! Ben benieuwt!

Wat is eigenlijk de halfwaarde tijd van Roa? Zit nu op 60mg per dag en wil naar de 80mg toe... Maar slik het nu nog 1x per dag. Beter verdelen naar sochtens en savonds?

jep 2x 40mg, zo proberen te doen dat er ongeveer 12 uur tussen zit. t belangrijkste is dat je t met eten inneemt.

Laatst bewerkt:
Ik doe prima met vaseline aloe vera

ik heb gewoon een portje purol in me jas, auto en tas. fijn spul.

Terug
Naar boven