Bzar
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik merk dat ik tijdens mijn kuur heel veel meer moedervlekken heb gekregen. Heeft iemand anders hier ook nog last van?
Nee, ik heb de zon zo veel mogelijk vermeden. Ik heb op internet wel gelezen dat medicijnen de aanmaak van pigment soms kunnen bevorderen.

YES!!!
Eindelijk komen er geen nieuwe puisten meer bij, heb nu nog 2 kleintjes die aan het wegtrekken zijn maar voor de rest is m'n huis glad. Het oogt natuurlijk nog niet helemaal gaaf want er zitten veel rode vlekjes, maar uit ervaring weet ik dat die na verloop van tijd vanzelf weg gaan![]()
Nog een klein maandje voor de cumulatieve dosis en dan zit m'n kuur van 60mg per dag er eindelijk op, hopelijk gaan alle vervelende bijwerkingen dan snel weg. ( en dat zijn er nogal wat, zowel lichamelijk als geestelijk )
Kan ik eindelijk fatsoenlijk spiermassa aanzetten want dat ging voor geen meter met die roa, veel te moe en zwak om goed te kunnen knallen. Ook de eetlust was ver te zoeken. Maar ik neem het allemaal voor lief, want die puisten zijn weg, en als ze weg blijven dan is het het 100% waard.

Mijn handen zijn helemaal naar de klote. Ze zijn super droog met allemaal rode plekjes. M'n lippen zijn het ergste. Ik had eerst altijd van die losse vellen aan m'n lippen hangen, echt totaal geen gezicht! Daar ben ik nu van af na lang vaseline gesmeerd te hebben. Vaseline is echt veel beter dan al die andere troep voor je lippen. Ik heb nu alleen bij m'n linker mondhoek een korstje zitten die telkens open gaat. Het lijkt wel herpus zo, ziet er niet uit! Ik heb nu bij de parfumerie iets meegekregen om dat op te lossen. Hoop dat het helpt. M'n lippen voelen in ieder geval wel een stuk beter!Oja, hoe is het met jullie bijwerkingen met dit koude weer? Ik heb een nog drogere huid dan bij >0 temperaturen, en me lippen gaan zelfs stuk al smeer ik 10x per dag met aqauphor.
Netjes man gefeliciteerd! Snap dat het een hele opluchting is! Hoelang ben je nu precies bezig geweest en heb je altijd op de 60mg dosis gezeten? Zal vast ergens in het topic staan, maar vind het niet zo snel terug..
Vanaf wanneer kwamen er echt geen nieuwe puistjes meer bij?
Zit dr nu zelf 3 maanden bezig maar tis nog steeds niet weg![]()

Woog eerst 90 - 92 kilo.. Heb een vermoeden dat dat ook deels door die troep komt...Ik heb hetzelfde, licht naar mijn idee idd echt aan de roa. Ik volg nog steeds hetzelfde dieet en toch vet kwijtgeraakt!Hmm oke, dan hoop ik dat het bij mij ook snel beter gaat worden!
Ik heb 2 weken op 40mg per dag gezeten.
Toen 1,5 maand op 60mg
en nu 1 maandje op 80mg
Weeg 86 kilo nu ongeveer
Ben ook wel aantal kilo kwijt geraakt helaasWoog eerst 90 - 92 kilo.. Heb een vermoeden dat dat ook deels door die troep komt...
Dus nu praat hij in derde persoon onder een nieuwe nickname?ja hij leeft nog maar is gebanned
hij is gestopt na 3 maanden met een gemiddelde van 40mg/dag
gestopt omdat de bijwerkingen te erg werden