- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan wordt het beter opgenomen...Oke dan ga ik gewoon 2x per dag 20mg nemen.
Waarom is het zo belangrijk dat het tijdens een maaltijd gebeurt? Dat doe ik nu niet altijd namelijk
zou ik 2de maand over moeten gaan op 80 mg/dag? want ik wil in de zomer wel weer na het strand kunnen gaan ....
ja wat vragen stelt echt niks voor. ik dacht eerst ook dit gaat niet lukken want ik moet foto's enz. laten zien maar ik vulde de vragenlijst in en de volgende dag had ik het al in huis er is dus niemand die ergens naar kijkt

4 weken? even geduld, trekt wel weg. het worden rode vlekjes, daarna verdwijnt het langzaam. mijn gezicht, rug en borst is nu na een aantal maanden 40mg zo goed als acnevrij. tip voor iedereen: potje lippenvaseline van de kruidvat werkt erg goed.
hopelijk gebeurd bij mij hetzelfde 

btw heb ipv labello, de huismerk kruidvat(licht blauw) labello gepakt. 85cent en werkt stukken beter dna die dure labello varianten.
is dus zelfde als met ice tea van de aldi
goedkoopste ma wel de lekkerste 
. Zit te twijfelen of ik nu toch maar weer de Roacutane door ga slikken op 10 mg dag (reageert mijn huid erg goed op) of dat ik een combinatie van ZInk, Biergist, crempjes en zalfjes moet gaan proberen.
ik heb ook ongeveer 3/5 maanden roaccutane gebruikt vorig jaar en nu weer isotretiuine ofzoiets omdat ik weer last heb van acne deze keer maar 2 weken .. het werk wel alleen krijg ik echt DROGE lippen en velletjes op mijn lippen er van...
Zou die écht dood zijn?