Fitness Seller

Roaccutane log MMN

Oke dan ga ik gewoon 2x per dag 20mg nemen.
Waarom is het zo belangrijk dat het tijdens een maaltijd gebeurt? Dat doe ik nu niet altijd namelijk

Mijn derma gaf juist aan dat ik het in 2 etappes moest doen. Ik lees idd wel veel dat 40mg in 1 keer wordt genomen, maar ik ga toch maar op mijn derma af:).

Ik zal hem volgende week ff bellen over de rode huid op mijn handen:)

Thanks T-One

..

Zijn er hier nog mensen die ervaring hebben die last van acne hadduh op de rug... en dankzij roa ook op de borst..... want ik vind opzich mijn acne op mijn gezicht nu minder belangrijk dan op me rug en borst... op me gezicht weet iedereen toch al wel :rolleyes:
ma wanneer kan ik da een x verbeteringen gaan zien... ik merk wel dat het iets lichter word... ma je wordt er wel een beetje depri van als je 4 weken slikt 40 mg/dag en weinig resultaat boekt... :( zou ik 2de maand over moeten gaan op 80 mg/dag? want ik wil in de zomer wel weer na het strand kunnen gaan ....:eek:

4 weken? even geduld, trekt wel weg. het worden rode vlekjes, daarna verdwijnt het langzaam. mijn gezicht, rug en borst is nu na een aantal maanden 40mg zo goed als acnevrij. tip voor iedereen: potje lippenvaseline van de kruidvat werkt erg goed.

ja wat vragen stelt echt niks voor. ik dacht eerst ook dit gaat niet lukken want ik moet foto's enz. laten zien maar ik vulde de vragenlijst in en de volgende dag had ik het al in huis er is dus niemand die ergens naar kijkt

als je het via dokteronline bestelt moet je er zelf 43 euro voor betalen voor 30 capsules van 20 mg... als je het via de dermatoloog laat voorschrijven zit het bij je verzerkering in.... dit scheelt je euhh... 86 euro per maand aan tabletten... :D

---------- Toegevoegd om 14:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ----------

4 weken? even geduld, trekt wel weg. het worden rode vlekjes, daarna verdwijnt het langzaam. mijn gezicht, rug en borst is nu na een aantal maanden 40mg zo goed als acnevrij. tip voor iedereen: potje lippenvaseline van de kruidvat werkt erg goed.

Dat is fijn om te horen :) hopelijk gebeurd bij mij hetzelfde :)

Zo na 3maanden 40mg/d nu verder gegaan op 20mg/d. Na 2weken een fijner gevoel. Minder bijwerkingen, vooral de vermoeidheid is een stuk weg, minder last van droge lippe en mijn huid is ook minder droog, terwijl nog altijd niets van uitslag is dus ik blijf zo door gaan, werd van de 40mg ook behoorlijk depri de laaste maand merkte k en das nu ook over:)
btw heb ipv labello, de huismerk kruidvat(licht blauw) labello gepakt. 85cent en werkt stukken beter dna die dure labello varianten.

ik heb ook ongeveer 3/5 maanden roaccutane gebruikt vorig jaar en nu weer isotretiuine ofzoiets omdat ik weer last heb van acne deze keer maar 2 weken .. het werk wel alleen krijg ik echt DROGE lippen en velletjes op mijn lippen er van...

Teing eey!
Na 2 maandjes al zeer goeie resultaat,
maar nadat ik met Oud & Nieuw lekker aan de speed heb gezeten zag ik meteen in de spiegel dat er nog wat troep onder mn huid schuilt... :mad:

Anderhalve maand geleden gestopt na een kuur van 11 maanden (was mijn 2e kuur), en het begint nu weer terug te komen:mad:. Zit te twijfelen of ik nu toch maar weer de Roacutane door ga slikken op 10 mg dag (reageert mijn huid erg goed op) of dat ik een combinatie van ZInk, Biergist, crempjes en zalfjes moet gaan proberen.

Was die 11 maandelijkse kuur maar 11mg per dag?

weet iemand toevallig of MMN nog leeft?

Jemig, dan baal je ook! Succes!

Ik ben momenteel bezig met een kuur van 20mg /dag. Ik merk dat 40mg niet lukt gezien ik snel last krijg van bijwerkingen. Nu mijn 3e maand achter de rug en het gaat de goede kant op. Grootste probleem zijn nu wel die vlekjes die door mijn dunnere huid zeker wel goed zichtbaar blijven. Ik heb de roa niet voorgeschreven gekregen via de huisarts en ben nog op zoek naar 30 x 20mg. Iemand die me kan helpen? Stuur me een pm!

Alvast bedankt!;)

ik heb ook ongeveer 3/5 maanden roaccutane gebruikt vorig jaar en nu weer isotretiuine ofzoiets omdat ik weer last heb van acne deze keer maar 2 weken .. het werk wel alleen krijg ik echt DROGE lippen en velletjes op mijn lippen er van...

isotretinoïne = Roaccutane, Roaccutane is de merknaam en de werkzame stof heet isotretinoïne.

hij verwaarloosd zijn eigen log:D

zou best kunnen. Hij zat op een heel hoge dosis roa > depressief> suicidaal > trein, overdosis, van flat afgesprongen> geen log bijhouden

Maar denk dat er een grotere kans is dat hij gewoon geen zin meer in DBB heeft:D

Haha wow zijn laatste post was in november zo te zien.

Terug
Naar boven