AndroidHealthClinic

Roaccutane log MMN

..

nu officieel 2 maand aan het slikken... 40 mg /per dag
en verbetering is zichtbaar maar er komen nog steeds een paar puisten op .. en nu zijn het meestal echt van die hele dikken.... :mad: voor de rest word me huid nu wel veel egaler .. maarjah als er nu eens niet meer puisten bij kwamen dan zou me huid binnen no time glad zijn :D

:roflol: Ik had het in 1 middag bij me huisarts geroggeld.

Waarom moest je zo lang wachten?

Ja altijd leuk om dat soort dingen te horen :mad:

Eerst ging ik naar de huisarts, kreeg ik iets, toen ging ik weer, kreeg ik nog iets erbij, toen ging ik weer naar de huisarts, kreeg ik nog iets erbij. Zaten bij alles wel weken of maanden tussen, toen moest ik op de wachtlijst voor de dermatoloog, duurde 8 maanden en toen kon ik daar terecht. Toen kreeg ik nog 3 nutteloze middeltjes (terwijl ik al om roa aan het smeken was) en na m'n laatste afspraak mocht ik wel roa, maar moest ik eerst nog eens bloedprikken en toen weken later zouden ze me bellen of me bloed goed was (terwijl ik een week ervoor al bloed had geprikt dat goed was maar was bij een ander ziekenhuis) en nu moet de dermatoloog nog eens gaan overleggen met mijn huisarts of het wel een goed idee is voor mij met de bijwerkingen, maar de dermatoloog is er niet deze week.

Ik heb nu trouwens al 'last' van dat m'n beenspierpijn niet weggaat. Normaal is spierpijn in m'n benen al zeldzaam.

Hmm, ik zit nu bijna 3 maanden aan de roa, en vanaf deze week merk ik dat mijn ogen, vooral als ik moe ben (wat ook ineens vaker gebeurd) echt pijn gaan doen. Rood en opgezwollen bijna. Zou het nog een late bijwerking kunnen zijn. Ik hoop t niet:P

Nu na iets meer dan 4 maanden Roa nog altijd helemaal clean:)
3maanden op 40 gezeten maar werd me echt te heftig, nu maand/anderhalf op 20 en werkt net zo goed, alleen een stuk minder bijwerkingen, geen rare wondjes meer, geen armen die eruit zien alsof ze door de ratten zijn aangevreten etc. Geen depressies zoals eerst ervan. Enige wat blijft zijn de droge lippen, dus ik blijf komende maanden tot mei ofzo op 20 gaan.

3maanden op 40 gezeten maar werd me echt te heftig, nu maand/anderhalf op 20 en werkt net zo goed, alleen een stuk minder bijwerkingen, geen rare wondjes meer, geen armen die eruit zien alsof ze door de ratten zijn aangevreten etc. Geen depressies zoals eerst ervan. Enige wat blijft zijn de droge lippen, dus ik blijf komende maanden tot mei ofzo op 20 gaan.

hoe ga je dat straks doen als je begint met je kuur? niet bang dat het weer terug komt

respect dat je het volhoud ik had na 3 maanden 40mg er echt genoeg van

Hmm, ik zit nu bijna 3 maanden aan de roa, en vanaf deze week merk ik dat mijn ogen, vooral als ik moe ben (wat ook ineens vaker gebeurd) echt pijn gaan doen. Rood en opgezwollen bijna. Zou het nog een late bijwerking kunnen zijn. Ik hoop t niet:P

Haha wat toevallig.
Zit nu bijna 4 maanden aan Roa, en afgelopen dagen begin ik ook last van mn ogen te krijgen. Heel gevoelig voor wind, als ik alleen al loop.. Dan gaat het tranen enzo. Maar het is nog niet super vervelend. Was vandaag ook erg moe, dan is het inderdaad erger.

Ik merk de laatste tijd wel dat ik meer slaap nodig heb (ik weet dat het nu half 2 is, maar vandaag is een ander verhaal ;))
Na 9 uur slaap nog moeilijk mijn nest uit te branden terwijl ik normaal aan 7,5 wel redelijk genoeg heb.
Verder heb ik ook last van een droge huid, vooral op mijn gezicht maar ook op mijn bovenarmen.
Lippen en mondhoeken zijn ook lekker droog, die ingescheurde mondhoeken doen het zeker goed bij de kippetjes, aanrader dus!
En als ik op de scooter zit of lange tijd onder felle verlichting merk ik ook dat mijn ogen gevoeliger zijn (wind en langdurig tl licht).
Ik heb eerst 3 weken 20 mg gedaan. Daarna 4 weken 40 mg, en nu 4 weken op 60 mg. Volgende week aan de 80 mg als het goed is. Daar dan even mee doorgaan en eventueel later nog naar de 100 mg.
Als het goed is ben ik dan eind April klaar.
Ik wil namelijk echt voor de 120 mg per kilogram lichaamsgewicht gaan aangezien ik twee mensen ken die eerder zijn gestopt en waarbij het na 1 of 1,5 jaar weer redelijk aan het terugkomen is. Wel in mindere mate, maar dan probeer ik het liever in één keer goed.
Succes allemaal!

Ik blijf tijdens mijn kuur nu de roa gewoon nemen op 20mg. Zou t erger worden is 40 zo ingenomen dus...en t zou eigenlijk voldoende moeten zijn voor 95% tegen te houden...dus daar ga k ook vanuit..

Haha wat toevallig.
Zit nu bijna 4 maanden aan Roa, en afgelopen dagen begin ik ook last van mn ogen te krijgen. Heel gevoelig voor wind, als ik alleen al loop.. Dan gaat het tranen enzo. Maar het is nog niet super vervelend. Was vandaag ook erg moe, dan is het inderdaad erger.

en hoe is het resultaat na 4 maand? ... want me rug en borst zijn echt nog euhh na de klotuh ... en dat vind ik juist het belangrijkst om weg te krijgen... :( en ik ben nu toch al 2 maand aan het slikken

en hoe is het resultaat na 4 maand? ... want me rug en borst zijn echt nog euhh na de klotuh ... en dat vind ik juist het belangrijkst om weg te krijgen... :( en ik ben nu toch al 2 maand aan het slikken

Kzal ff samenvatten wat mijn belevingen en doseringen waren ;)

Ik had hele erge acne op mn schouders, rug.
Op mijn gezicht zat bijna niets.

Week 1-2 40mg per dag (droge lippen, acne iets erger)

Week 3-11 60mg per dag (acne iets minder, maar nog steeds erg! Bijwerkingen zoals droge lippen en wat depressiever als normaal)

Week 12-18: 80 mg per dag (bijwerkingen, droge lippen zelfde als eerst, erg moe ik kan echt 14 uur per dag slapen! wat depressiever net als eerst, ogen worden ook wat gevoeliger

Acne is in deze periode wel stuk minder geworden! Vroeger had ik bijv 20 bobbels op 1 schouder kant, maar nu nog maar 1-2 ofzo.. Die verdwijnen ook snel weer, maar dan krijg ik soms weer een kleine outbreak van 1 a 2...

Wel zie ik nog veel rode vlekjes en littekens... Maar daar verwacht ik van dat ze na de roa wel wat minder worden... Helemaal weggaan zal wel niet lukken..

Heb overigens ook elke maand een bloedtest gedaan op Leverwaarden en Vetten (cholestrol) en dit is in al die maanden niet verhoogt, dus dat valt goed mee :D

Volgens de dokter moet ik nu nog 5-6 weken doorgaan op 80mg per dag en dan mag ik eindelijk stoppen!

Heb er iniedergeval geen spijt van, alleen hoop ik wel dat ik nu een aantal jaren "minder" puisten heb!

Ga 1 maand na de roa al weer een kuurtje met testo en tren pakken.. Misschien dat ik dan ff een doosje roa bewaar om EOD 20mg te pakken ter preventie.

Ik zit zelf nu ongeveer 1 maand aan de roacutane, vlak voor ik begon had ik even een uitbraak, maar sinds ik bezig ben had ik geen last meer gehad. Toen na ong. 1 maand gebruik kreeg ik weer opeens een stuk of 4-5 erbij, die zijn nu onderhand weer aan het verdwijnen. Ik slik 30mg per dag.

Bijwerkingen zijn droge huid (schilferingen) en droge lippen (kapot), maar dat boeit me niet omdat aan het eind van deze kuur mijn huid er geweldig uit zal zien.

Ben na 2 maanden gestopt, hielp geen k*t bij mij, en had echt een super droge huid, neus vervelde ook enzo :o

Er werkt letterlijk NIKS bij mij :fuu:

Ben na 2 maanden gestopt, hielp geen k*t bij mij, en had echt een super droge huid, neus vervelde ook enzo :o

Ik wil niet flauw zijn maar 2 maanden is te kort, zelf zag ik pas echt resultaat na 3 maanden...en ik weet dat meer mensen dit hebben. Als dat trouwens de enige bijwerkingen waren dan heb je geluk gehad, dat zijn bijwerkingen die je op z'n minst had kunnen verwachten. Ikzelf heb helaas echt een waslijst aan bijwerkingen, zowel fysiek als mentaal maar het is het allemaal waard, alle acné is verdwenen. Hoef nog maar 1-2 weekjes en dan hopen dat het zo blijft:)

Voor zover ik heb gelezen word het de eerste 2 maanden ook nog niet beter en alleen maar erger. Lijkt me niet slim om dan te stoppen, heb je net het ergste gehad en breekt de tijd aan dat het misschien eens bergopwaarts kan gaan...

ik zit nu in dag 7, wat droge lippen en onstekingen zijn wat erger geworden.

Die kuren duren niet voor niets 5-6 maand... Na 2 maand kun je echt nog geen conclusies gaan trekken.

Ik ben al 3 maand bezig. Nog steeds 10mg/dag. Bijwerkingen zijn sowieso minder dan in het begin, maar nog steeds regelmatig droge lippen. Niks storends verder.

Die kuren duren niet voor niets 5-6 maand... Na 2 maand kun je echt nog geen conclusies gaan trekken.

Ik ben al 3 maand bezig. Nog steeds 10mg/dag. Bijwerkingen zijn sowieso minder dan in het begin, maar nog steeds regelmatig droge lippen. Niks storends verder.

Ben al nu 2 maand verder en bijna geen onstekingen meer ... Enkel nog wat op mijn borst / hals.

Heb 2 jaar geleden wel een kuur van 5 maand gehad :).

njah in het gezicht zie ik verbeteringen ... dus borst zal ook wel x komen :D magoed dat ik die eerste 2 maand achter de rug heb :)

Terug
Naar boven