en hoe is het resultaat na 4 maand? ... want me rug en borst zijn echt nog euhh na de klotuh ... en dat vind ik juist het belangrijkst om weg te krijgen...

en ik ben nu toch al 2 maand aan het slikken
Kzal ff samenvatten wat mijn belevingen en doseringen waren
Ik had hele erge acne op mn schouders, rug.
Op mijn gezicht zat bijna niets.
Week 1-2 40mg per dag (droge lippen, acne iets erger)
Week 3-11 60mg per dag (acne iets minder, maar nog steeds erg! Bijwerkingen zoals droge lippen en wat depressiever als normaal)
Week 12-18: 80 mg per dag (bijwerkingen, droge lippen zelfde als eerst, erg moe ik kan echt 14 uur per dag slapen! wat depressiever net als eerst, ogen worden ook wat gevoeliger
Acne is in deze periode wel stuk minder geworden! Vroeger had ik bijv 20 bobbels op 1 schouder kant, maar nu nog maar 1-2 ofzo.. Die verdwijnen ook snel weer, maar dan krijg ik soms weer een kleine outbreak van 1 a 2...
Wel zie ik nog veel rode vlekjes en littekens... Maar daar verwacht ik van dat ze na de roa wel wat minder worden... Helemaal weggaan zal wel niet lukken..
Heb overigens ook elke maand een bloedtest gedaan op Leverwaarden en Vetten (cholestrol) en dit is in al die maanden niet verhoogt, dus dat valt goed mee
Volgens de dokter moet ik nu nog 5-6 weken doorgaan op 80mg per dag en dan mag ik eindelijk stoppen!
Heb er iniedergeval geen spijt van, alleen hoop ik wel dat ik nu een aantal jaren "minder" puisten heb!
Ga 1 maand na de roa al weer een kuurtje met testo en tren pakken.. Misschien dat ik dan ff een doosje roa bewaar om EOD 20mg te pakken ter preventie.