- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar dit vind ik nog lang niet genoeg ik wil een gewoon normale huid hebbuh... voor de rest is me huid op me borst en rug... heeel erg langzaam beetje bij beetje aan het verbeteren maar hier ben ik nog lang niet tevreden over
hopelijk trekt dit nog bij in de komende anderhalf maand
mjah we zien vanzelf wel 
iedereen weet ervan dat is dus wel chill 
me huid glansde helemaal en was donders rood !!
dat doe ik dus ook niet weer
gewoon water houd ik het dus bij
werkt voor mij het beste 
Denk dat die ook snel weer oprot. 
Ik ben 2,5 maand bezig. Het resultaat is nagenoeg perfect nu. Nog steeds 20mg EOD
Echt een perfect middeltje om op je gezicht te smeren (tegen droge huid) is Biotherm Homme Ultra Confort (oa bij Douglas). Kost wel wat, maar het werkt ook 10x beter dan al die nivea/dove/loreal troep. En je hebt maar een piepklein beetje nodig.

Ik ben 2,5 maand bezig. Het resultaat is nagenoeg perfect nu. Nog steeds 20mg EOD
Echt een perfect middeltje om op je gezicht te smeren (tegen droge huid) is Biotherm Homme Ultra Confort (oa bij Douglas). Kost wel wat, maar het werkt ook 10x beter dan al die nivea/dove/loreal troep. En je hebt maar een piepklein beetje nodig.
Is Locobase geen betere optie voor tijdens een roa kuur in terms of droge lippen en huid? http://www.newpharma.be/apotheek/astellas-pharma/104533/locobase-repair-creme-tube-100g.html
smorgens vroeg me lippuh insmeren dan glanzen ze een beetje net alsof je lipgloss opdoet
ma na een tijdje trekt de glans beetje weg en heb je de hele dag geen last van velletjes
op de huid smeren heb ik ook al geprobeerd ma dit glanst me toch net iets te erg 
Allemaal zeer herkenbaar
Die moeheid is vaak wel irritant, en mijn ogen zijn echt vaak rood doorlopen bleh. En wordt wel vaker wakker met mysterieuze schaafwonden op mijn armen? heel raar
so far nog altijd 100% acne vrij.

Waarom maak jij je gezicht nat als-ie droog is? Dat maakt je huid alleen maar drogerik zit nu op dag # 48 met het slikken van 40 mg/per dag....
ik kreeg vandaag paar opmerkingen dat me huid in me gezicht er al beter uitzagmaar dit vind ik nog lang niet genoeg ik wil een gewoon normale huid hebbuh... voor de rest is me huid op me borst en rug... heeel erg langzaam beetje bij beetje aan het verbeteren maar hier ben ik nog lang niet tevreden over
hopelijk trekt dit nog bij in de komende anderhalf maand
mjah we zien vanzelf wel
Owjah kwa bijwerkingen:
me huid begint nu beetje te schilferen dat vind ik k*t om telkens ff naar de wc te gaan en me gezicht beetje nat te maken...
me lippen zijn ook heel droog maar hier ben ik nu al volledig aan gewend en me omgeving ookiedereen weet ervan dat is dus wel chill
verder producten van dove enz wat als voedende creme is voor je huid...
ik smeerde het op me huid en het begon echt een branderig gevoel te geven ... ik keek in de spiegelme huid glansde helemaal en was donders rood !!
dat doe ik dus ook niet weer
gewoon water houd ik het dus bij
werkt voor mij het beste
![]()
. Gebruik liever een dag/nachtcreme die je huid gehydrateerd houdt.
(vooral hierdoor, maar uiteraard ook andere gezondheidsredenen
)Wat is jullie ervaring tussen XTC en acné? Ik heb het eigenlijk nooit echt bekeken, maar nu ik zo terugdenk heb ik na een weekend gebruikt te hebben meestal de dagen erop weer een uitbraak. Ging 3 weken steeds beter, maar na dit weekend weer een paar ettertjes tevoorschoon gekomen:X.
Oh, voordat ik commentaar krijg, ik heb nu echt besloten er 100% mee te stoppen(vooral hierdoor, maar uiteraard ook andere gezondheidsredenen
)

Wat is jullie ervaring tussen XTC en acné? Ik heb het eigenlijk nooit echt bekeken, maar nu ik zo terugdenk heb ik na een weekend gebruikt te hebben meestal de dagen erop weer een uitbraak. Ging 3 weken steeds beter, maar na dit weekend weer een paar ettertjes tevoorschoon gekomen:X.
Oh, voordat ik commentaar krijg, ik heb nu echt besloten er 100% mee te stoppen(vooral hierdoor, maar uiteraard ook andere gezondheidsredenen
)

... ma borst en rug wordt wel lichter maar nog niet echt minder en dat wil ik juist weg hebbuh ...
blijfuh hopen dan maar...Wat is jullie ervaring tussen XTC en acné? Ik heb het eigenlijk nooit echt bekeken, maar nu ik zo terugdenk heb ik na een weekend gebruikt te hebben meestal de dagen erop weer een uitbraak. Ging 3 weken steeds beter, maar na dit weekend weer een paar ettertjes tevoorschoon gekomen:X.
)
Hebben jullie er ook last van dat wondjes anders genezen?
Veel langzamer en erg rood. Ook veel makkelijker littekens en ontstoken