XXL Nutrition

Roaccutane log MMN

Hmm ik dacht dat hij al langer bezig was als 3 maanden joh!

Maar waarom istie gebant?

..

ik zit nu op dag # 48 met het slikken van 40 mg/per dag....
ik kreeg vandaag paar opmerkingen dat me huid in me gezicht er al beter uitzag :) maar dit vind ik nog lang niet genoeg ik wil een gewoon normale huid hebbuh... voor de rest is me huid op me borst en rug... heeel erg langzaam beetje bij beetje aan het verbeteren maar hier ben ik nog lang niet tevreden over :mad: hopelijk trekt dit nog bij in de komende anderhalf maand :) mjah we zien vanzelf wel :D

Owjah kwa bijwerkingen:
me huid begint nu beetje te schilferen dat vind ik k*t om telkens ff naar de wc te gaan en me gezicht beetje nat te maken...
me lippen zijn ook heel droog maar hier ben ik nu al volledig aan gewend en me omgeving ook :) iedereen weet ervan dat is dus wel chill :)

verder producten van dove enz wat als voedende creme is voor je huid...
ik smeerde het op me huid en het begon echt een branderig gevoel te geven ... ik keek in de spiegel :D me huid glansde helemaal en was donders rood !!:D dat doe ik dus ook niet weer :) gewoon water houd ik het dus bij :) werkt voor mij het beste :)

Laatst bewerkt:
Ik ben 2,5 maand bezig. Het resultaat is nagenoeg perfect nu. Nog steeds 20mg EOD

Echt een perfect middeltje om op je gezicht te smeren (tegen droge huid) is Biotherm Homme Ultra Confort (oa bij Douglas). Kost wel wat, maar het werkt ook 10x beter dan al die nivea/dove/loreal troep. En je hebt maar een piepklein beetje nodig.

Laatst bewerkt:
EDIT: Het is dus een LANCOME Nutrix creme, werkt super, 1 x klein beetje smeren op je smoel, en je bent de hele dag goed. (tenzij je je gezicht veelvoudig gaat wassen)

Ben nu week 10/11? 2x20 mg ED

Achter mn oren nog bobbeltjes die duidelijk steeds minder worden, en opeens op me links kaaklijn een bobbel :mad: Denk dat die ook snel weer oprot. :P

Depressies;

Ik slik zelf 3 x per dag Dex Amfetamine voor mijn ADD/ADHD, soms tijdens de rebound ben ik wat prikkelbaar en met roa is dit volgens mij iets erger geworden.

De afgelopen weken heb ik ook wat last van depressiviteit. Ik denk het feit dat me contract niet verlengd werd (ik nu werkloos ben :ad: ) en dat het niet zo goed gaat met me relatie hier ook zeker een grote rol in spelen.
Trainen is het enigste wat mij ontspannend en veilig gevoel van geluk geeft als ik me somber voel.

Laatst bewerkt:
Ik ben 2,5 maand bezig. Het resultaat is nagenoeg perfect nu. Nog steeds 20mg EOD

Echt een perfect middeltje om op je gezicht te smeren (tegen droge huid) is Biotherm Homme Ultra Confort (oa bij Douglas). Kost wel wat, maar het werkt ook 10x beter dan al die nivea/dove/loreal troep. En je hebt maar een piepklein beetje nodig.

Om alle producten van nivea/dover/loreal als troep te bestempelen vind ik nogal overdreven. Heb zelf erg veel baat bij de nivea sensitive for men, een hydraterende creme zonder parfum/alcohol. En ik heb toch wel een hele rits crèmes gehad van allerlei merken, maar deze werkt het best. Ik heb namelijk altijd al een droge huid gehad, en dan toch acné, life is unfair:mad:

Is Locobase geen betere optie voor tijdens een roa kuur in terms of droge lippen en huid? http://www.newpharma.be/apotheek/astellas-pharma/104533/locobase-repair-creme-tube-100g.html

Is Locobase geen betere optie voor tijdens een roa kuur in terms of droge lippen en huid? http://www.newpharma.be/apotheek/astellas-pharma/104533/locobase-repair-creme-tube-100g.html

ik gebruik Aquaphor voor me lippen :) smorgens vroeg me lippuh insmeren dan glanzen ze een beetje net alsof je lipgloss opdoet :D ma na een tijdje trekt de glans beetje weg en heb je de hele dag geen last van velletjes :) op de huid smeren heb ik ook al geprobeerd ma dit glanst me toch net iets te erg :D

Allemaal zeer herkenbaar:D
Die moeheid is vaak wel irritant, en mijn ogen zijn echt vaak rood doorlopen bleh. En wordt wel vaker wakker met mysterieuze schaafwonden op mijn armen:p? heel raar

so far nog altijd 100% acne vrij.

huh gast ... eergisteren lag ik bij me vriendin in bed, ik werd wakker en ik had ook van die brandende schaafwonden op me ellebogen ... nu weet ik niet of zei aan me elleboog heeft zittuh lebberen terwijl ze sliep ofzo ... maar nu ik dit lees kon het wel eens aan de roa ligguh :D

Same here, heel af en toe, apart..
Ik ben nu 2,5 maand bezig, op 40mg per dag. Begin nu wel te merken dat het allemaal wat rustiger blijft. Er komen nog steeds nieuwe bij, maar veel minder als voor de kuur. Ik ga rustig verder op 40mg.

het is vandaag dag # 50 en ik slik nog steeds 40 mg/per dag...
me wangen zijn nu redelijk en rond me mond ook ... nog paar vlekjes maar da komt nix verder bij...
me voorhoofd is nu de lul volgens mij want daar voel ik er al weer wat opkomen....
Borst en Rug nog weinig verschil iets lichter geworden maar nog steeds k*t!:mad::D

hier nog steeds een erg goed resultaat na 3 maanden 40mg/dag
er komt nu al 3 dagen niks bij heb alleen nog wat last als ik ga scheren

Ik heb zelfs al een goed resultaat na 2 weken ... Geen puisten meer op me wangen, alleen nog maar wat op me borst en hals... Heb 2 jaar geleden ook wel een 5 maand lange kuur gedaan.

ik zit nu op dag # 48 met het slikken van 40 mg/per dag....
ik kreeg vandaag paar opmerkingen dat me huid in me gezicht er al beter uitzag :) maar dit vind ik nog lang niet genoeg ik wil een gewoon normale huid hebbuh... voor de rest is me huid op me borst en rug... heeel erg langzaam beetje bij beetje aan het verbeteren maar hier ben ik nog lang niet tevreden over :mad: hopelijk trekt dit nog bij in de komende anderhalf maand :) mjah we zien vanzelf wel :D

Owjah kwa bijwerkingen:
me huid begint nu beetje te schilferen dat vind ik k*t om telkens ff naar de wc te gaan en me gezicht beetje nat te maken...
me lippen zijn ook heel droog maar hier ben ik nu al volledig aan gewend en me omgeving ook :) iedereen weet ervan dat is dus wel chill :)

verder producten van dove enz wat als voedende creme is voor je huid...
ik smeerde het op me huid en het begon echt een branderig gevoel te geven ... ik keek in de spiegel :D me huid glansde helemaal en was donders rood !!:D dat doe ik dus ook niet weer :) gewoon water houd ik het dus bij :) werkt voor mij het beste :)
Waarom maak jij je gezicht nat als-ie droog is? Dat maakt je huid alleen maar droger :rolleyes:. Gebruik liever een dag/nachtcreme die je huid gehydrateerd houdt.
Voor je lippen: probeer Purol vaseline, best vaseline op de markt en houdt je lippen met ong. 4x per dag smeren in goede staat.

Wat is jullie ervaring tussen XTC en acné? Ik heb het eigenlijk nooit echt bekeken, maar nu ik zo terugdenk heb ik na een weekend gebruikt te hebben meestal de dagen erop weer een uitbraak. Ging 3 weken steeds beter, maar na dit weekend weer een paar ettertjes tevoorschoon gekomen:X.

Oh, voordat ik commentaar krijg, ik heb nu echt besloten er 100% mee te stoppen;) (vooral hierdoor, maar uiteraard ook andere gezondheidsredenen;))

Hebben jullie er ook last van dat wondjes anders genezen?
Veel langzamer en erg rood. Ook veel makkelijker littekens en ontstoken

Wat is jullie ervaring tussen XTC en acné? Ik heb het eigenlijk nooit echt bekeken, maar nu ik zo terugdenk heb ik na een weekend gebruikt te hebben meestal de dagen erop weer een uitbraak. Ging 3 weken steeds beter, maar na dit weekend weer een paar ettertjes tevoorschoon gekomen:X.

Oh, voordat ik commentaar krijg, ik heb nu echt besloten er 100% mee te stoppen;) (vooral hierdoor, maar uiteraard ook andere gezondheidsredenen;))

Met pep veel erger. :)

Yup, hetzelfde is met alcohol ... als ik een avondje meer dan 2 pijpjes drink bv 6 a 7 pijpjes krijg je 2 dagen erna weer een uitbraak... is al 2 x voorgekomen bij mij... dus niet meer drinken ... maarjah met carnaval op komst is dit zeer lastig :D

njah ik zit nu op dag #57 en me gezicht word beter en beter... maarjah laat ik niet te hard roepen want anders komt er weer een uitbraakje aan :D ... ma borst en rug wordt wel lichter maar nog niet echt minder en dat wil ik juist weg hebbuh ...:( blijfuh hopen dan maar...

Ik heb het tegenovergestelde, telkens toen ik xtc gebruikte werd m'n huid de dagen daarna wat beter.

---------- Toegevoegd om 01:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:15 ----------

Hebben jullie er ook last van dat wondjes anders genezen?
Veel langzamer en erg rood. Ook veel makkelijker littekens en ontstoken

Ja heb ik ook, is normaal hoor, het hoort erbij.

Dat langzame herstel van wondjes komt door een tekort aan ijzer door roa, nietwaar? Zijn er geen mogelijkheden om de mate waarin de wondjes herstellen, te versnellen?

Ben sinds 3 dagen eindelijk met roa begonnen (moest eigenlijk nóg langer wachten maar wacht al bijna 1,5 jaar :mad:)

Terug
Naar boven