Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb wat hyperpigmentatie overgehouden op mn borst, hoe kom ik van die gore vlekken af![]()
Ik wil niet flauw zijn maar 2 maanden is te kort, zelf zag ik pas echt resultaat na 3 maanden...en ik weet dat meer mensen dit hebben. Als dat trouwens de enige bijwerkingen waren dan heb je geluk gehad, dat zijn bijwerkingen die je op z'n minst had kunnen verwachten. Ikzelf heb helaas echt een waslijst aan bijwerkingen, zowel fysiek als mentaal maar het is het allemaal waard, alle acné is verdwenen. Hoef nog maar 1-2 weekjes en dan hopen dat het zo blijft![]()

Ik wil niet flauw zijn maar 2 maanden is te kort, zelf zag ik pas echt resultaat na 3 maanden...en ik weet dat meer mensen dit hebben. Als dat trouwens de enige bijwerkingen waren dan heb je geluk gehad, dat zijn bijwerkingen die je op z'n minst had kunnen verwachten. Ikzelf heb helaas echt een waslijst aan bijwerkingen, zowel fysiek als mentaal maar het is het allemaal waard, alle acné is verdwenen. Hoef nog maar 1-2 weekjes en dan hopen dat het zo blijft![]()

Msschn heb je het al eens gepost ma ik heb het denk ik niet gezien...
hoe erg had je last van acne .. welke plaatsen enz... want ik zit nu op 2 maand en 8 dagen slikken en begin nu toch wel beetje bang te worduh dat roa niet gaat helpen tegen me rug en borst ...![]()
.Msschn heb je het al eens gepost ma ik heb het denk ik niet gezien...
hoe erg had je last van acne .. welke plaatsen enz... want ik zit nu op 2 maand en 8 dagen slikken en begin nu toch wel beetje bang te worduh dat roa niet gaat helpen tegen me rug en borst ...![]()
Vrijwel alles zat bij mij op m'n gezicht, daar was het behoorlijk heftig. De dokter sprak van diepe ontstekingen. Op m'n schouders had ik er maar een paar. Het is wel zo dat voor ernstige acne op de schouders en borst doorgaans een hogere dosis roaccutane nodig is, zowel cumulatief als dagelijks. Ik zag dat je 40 mg/per dag neemt. Ik zat zelf op een dosis van 60mg per dag, en dat was dus vrijwel alleen voor m'n gezicht. Misschien moet je toch overwegen om een hogere dosis aan te houden, ik weet niet hoeveel je weegt maar 40mg is laag.
Vrijwel alles zat bij mij op m'n gezicht, daar was het behoorlijk heftig. De dokter sprak van diepe ontstekingen. Op m'n schouders had ik er maar een paar. Het is wel zo dat voor ernstige acne op de schouders en borst doorgaans een hogere dosis roaccutane nodig is, zowel cumulatief als dagelijks. Ik zag dat je 40 mg/per dag neemt. Ik zat zelf op een dosis van 60mg per dag, en dat was dus vrijwel alleen voor m'n gezicht. Misschien moet je toch overwegen om een hogere dosis aan te houden, ik weet niet hoeveel je weegt maar 40mg is laag.
maarjah
kwa bijwerkingen valt het allemaal reuze mee enige waar ik tot nu toe last van heb is soms droge lippuh maar daar heb ik nu dan een goed middeltje voor en me huid is soms heel erg droog na het douchuh bv.. maar ik denk dat als ik overga op 60 mg dit niet veel erger zou worden.
ik heb nu, na 6 maanden roa gemiddeld 45mg per dag totaal geen puisten meer.
Na 4 maanden begon het te verbeteren en na 5 maanden had ik al bijna geen puisten meer.Ik ben blij dat ik die heftigezooi niet meer hoef te slikken want de bijwerking zijn gewoon pretje. maar voor mij is het als me huid zo blijft het zeker waard geweest.
sterkte en succes allemaal.

Dan heb ik de hoeveelheid bereikt voor mijn gewicht.Heb even advies nodig![]()
Begin maart dan kan ik stoppen met de ROADan heb ik de hoeveelheid bereikt voor mijn gewicht.
Ik heb nu ook een jaar geen AAS kuur gedaan en zou dit graag weer doen! Even als traktatie na die maanden afzien met de ROA. Hoe kan ik dit het beste doen nu? Want ik wil natuurlijk niet dat die puisten terug komen.
Waarschijnlijk wil ik 1 maandje rust nemen om mijn lichaam van de ROA te laten herstellen, en dan beginnen in april.
Zal ik daarna EOD 20mg ROA nemen weer om puisten te voorkomen?
Of zal de ROA nog doorwerken en kan ik beter gewoon niets nemen?
Waarom? ik vraag geen advies om een AAS kuur?
Ik vraag of ik tijdens mijn kuur nou beter wel of geen ROA kan blijven slikken op een lage dosis. Omdat ik heb gezien bij fotologs, dat roa na het stoppen nog steeds verbeteringen blijft geven een paar maanden. (het werkt dus langer door)

gewoon 20mg per dag tijdens de kuur blijven nemen, doe ik nu ook en k heb nergens last van![]()
Waarom? ik vraag geen advies om een AAS kuur?
Ik vraag of ik tijdens mijn kuur nou beter wel of geen ROA kan blijven slikken op een lage dosis. Omdat ik heb gezien bij fotologs, dat roa na het stoppen nog steeds verbeteringen blijft geven een paar maanden. (het werkt dus langer door)

Als ik dat ga nemen zal ik geen orals gebruiken. Bloedwaardes worden elke maand getest en zijn prima nog steeds