AndroidHealthClinic

Roaccutane log MMN

3 jaar later nog steeds last van droge lippen zeg je??

Ik ben trouwens begonnen met de nakuur (anabolennakuur ;)). Vorige keer zat ik helemaal onder de puisten rond dit tijdstip. Nu nérgens last van :). Ben 5 maand bezig onderhand met de roa op 10mg/dag. Maak de maand maart nog ff af en dan is het goed wat mij betreft!

Ik ben dus een maand voor mn kuur begonnen met roa, en neem het t/m de nakuur.

Bijwerkingen die ik heb ondervonden
-Droge huid regelmatig, ook mn armen heel droog.
-Droge lippen, maar geen één keer gebarsten. Soms een paar dagen nergens last van (ook niet smeren) en soms een paar dagen om het uur wel weer van dat spul erop.
-Bloedneus. 2 of 3 keer last van gehad...

Bijwerkingen werden wel wat minder naar verloop van tijd, of ik wende er in ieder geval aan. Het stoorde me niet meer zo. Eerste 2 weken heb ik wel regelmatig gedacht of het het wel allemaal waard was die droge huid etc. Maar een keer lippenbalsem en wat op je gezicht en je hebt nergens meer last van.
Ik ga komende week mn leverwaardes even laten checken, als die in orde zijn, laat ik het misschien wel standaard meelopen met een kuur!

Ik ben trouwens begonnen met de nakuur (anabolennakuur ;)). Vorige keer zat ik helemaal onder de puisten rond dit tijdstip. Nu nérgens last van :). Ben 5 maand bezig onderhand met de roa op 10mg/dag. Maak de maand maart nog ff af en dan is het goed wat mij betreft!

-Droge lippen, maar geen één keer gebarsten. Soms een paar dagen nergens last van (ook niet smeren) en soms een paar dagen om het uur wel weer van dat spul erop.

Bijwerkingen werden wel wat minder naar verloop van tijd, of ik wende er in ieder geval aan. Het stoorde me niet meer zo. Eerste 2 weken heb ik wel regelmatig gedacht of het het wel allemaal waard was die droge huid etc. Maar een keer lippenbalsem en wat op je gezicht en je hebt nergens meer last van.
Ik ga komende week mn leverwaardes even laten checken, als die in orde zijn, laat ik het misschien wel standaard meelopen met een kuur!

Ja , als ik een dag naar school ga zonder lippenstick dan ga ik dood, dan zou ik nog zonder te vragen naar huis gaan en eentje te gaan halen.

No lippestick , no me xD
Het is een autisme geworden dat ik het zelfs vasthoud in mijn slaap xD , en in de morgend het in mijn broekzak stopt + altijd een reserve i mijn boekentas :D

Ja , als ik een dag naar school ga zonder lippenstick dan ga ik dood, dan zou ik nog zonder te vragen naar huis gaan en eentje te gaan halen.

No lippestick , no me xD
Het is een autisme geworden dat ik het zelfs vasthoud in mijn slaap xD , en in de morgend het in mijn broekzak stopt + altijd een reserve i mijn boekentas :D

I lol'd
maar bij wanneer werden bij jullie de bijwerkingen serieus en begon de huid op te knappen?

I lol'd
maar bij wanneer werden bij jullie de bijwerkingen serieus en begon de huid op te knappen?

van de eerste dag al , het was een mooie zonnige dag en mn armen begonnen al te verpellen , maar daar is cremezalf voor dat super werkt!
Allee zit ik nog met die lippenstift...

soms pak ik hem zelfs mee het zembad in als ik weet dat ik langer dan 10 min in het water ga :o niet normaal eh!!!
straffe k*t pillen!

maarjah wel geen enkele puist meer ;)

Laatst bewerkt:
Eh nu overdrijf je haha... En in het andere geval moet je echt afbouwen :rolleyes:

Je bedoeld dus in ieder geval wel, dat je lippend blijvend zo droog zijn gebleven?

Eh nu overdrijf je haha... En in het andere geval moet je echt afbouwen :rolleyes:

Je bedoeld dus in ieder geval wel, dat je lippend blijvend zo droog zijn gebleven?

Het was in een kuur,
Vanaf de eerste weken gebarsten lippen , uitgedroogde huid op armen
Dat heet zich in de kuur aangehouden.

Nu 3 jaar na die kuur heb de uitgedroogde lippen er aan overgehouden.
en zelfs heeel soms kan mijn arm wat droogjes dr uit zien maar dan smeer ik dr wel creme over! zonder zever ;)

van de eerste dag al , het was een mooie zonnige dag en mn armen begonnen al te verpellen , maar daar is cremezalf voor dat super werkt!
Allee zit ik nog met die lippenstift...

soms pak ik hem zelfs mee het zembad in als ik weet dat ik langer dan 10 min in het water ga :o niet normaal eh!!!
straffe k*t pillen!

maarjah wel geen enkele puist meer ;)

Hm, ik zit nu 1,5 maand op 40mg, gebruik nauwelijks wat voor m'n lippen, wel is m'n huid droog na het douchen maar dat is altijd wel een beetje, ook wat vermoeidheid maar dat kan ook aan andere dingen liggen. Valt reuze mee tot nu toe dus vraag me af wanneer het serieus word, of blijft het zo omdat 40mg niet zo veel is.

Het was in een kuur,
Vanaf de eerste weken gebarsten lippen , uitgedroogde huid op armen
Dat heet zich in de kuur aangehouden.

Nu 3 jaar na die kuur heb de uitgedroogde lippen er aan overgehouden.
en zelfs heeel soms kan mijn arm wat droogjes dr uit zien maar dan smeer ik dr wel creme over! zonder zever ;)
Als je het mij vraagt is dat gewoon gewenning. Dat je lippen uitdrogen omdat ze gewoon niet meer zonder kunnen. Ik zou écht afbouwen. Je wil toch niet de rest van je leven als een metroseksueeldoor het leven gaan.
Veel processen in je lichaam werken via een feedback mechanisme.

Geen eten in je maag > Hongergevoel
Veel testosteron in je lichaam (door spuiten) > Eigen productie stopt
Veel vet op je lippen > Lippen houden zichzelf niet meer vet

Ik ga er van uit dat dat proces voor je lippen ook zo werkt iig :D Je huid zal ongetwijfeld blijvend wat droger zijn geworden, talgproductie is natuurlijk grotendeels platgelegd. Maar kan me niet voorstellen dat het zo erg is dat je de rest van je leven die lipstick moet gebruiken

Als je het mij vraagt is dat gewoon gewenning. Dat je lippen uitdrogen omdat ze gewoon niet meer zonder kunnen. Ik zou écht afbouwen. Je wil toch niet de rest van je leven als een metroseksueeldoor het leven gaan.
Veel processen in je lichaam werken via een feedback mechanisme.

Geen eten in je maag > Hongergevoel
Veel testosteron in je lichaam (door spuiten) > Eigen productie stopt
Veel vet op je lippen > Lippen houden zichzelf niet meer vet

Ik ga er van uit dat dat proces voor je lippen ook zo werkt iig :D Je huid zal ongetwijfeld blijvend wat droger zijn geworden, talgproductie is natuurlijk grotendeels platgelegd. Maar kan me niet voorstellen dat het zo erg is dat je de rest van je leven die lipstick moet gebruiken

Idd, net zoals als je neusspray gebruikt. Na een tijdje kan je ook niet meer zonder, ik spuit elke nacht voor ik ga slapen, en heb daarom ook elke dag bloedneuzen. In combinatie met roa helemaal :p en je moet je lippen ook niet likken als ze droog zijn eigenlijk, want daar worden ze juist droog van.

Ik ben nu ruim 2 maanden bezig het begint al goed te werken, ben nu trouwens ook gestopt met melk bij de brinta te doen want het lijkt erop dat melk mijn talgproductie stimuleert en daardoor ook erger wordt. Ik slik nu 40mg per dag, dit slik ik 's morgens in een keer, maar ik heb ooit gelezen dat je 2x20mg beter kunt verdelen over de hele dag zodat de werking van het middel langer de tijd heeft om zijn werk te doen, is dit waar?

Ik ben nu ruim 2 maanden bezig het begint al goed te werken, ben nu trouwens ook gestopt met melk bij de brinta te doen want het lijkt erop dat melk mijn talgproductie stimuleert en daardoor ook erger wordt. Ik slik nu 40mg per dag, dit slik ik 's morgens in een keer, maar ik heb ooit gelezen dat je 2x20mg beter kunt verdelen over de hele dag zodat de werking van het middel langer de tijd heeft om zijn werk te doen, is dit waar?

je zou de overstap kunnen maken 20 smorgens en 40 tijdens avondeten :)

owjah trouwens na het douchuh :O laatste tijd net zo erg :O me huid is rond me mond helemaal aan het vervelluh :O als ik in de trein zit en de zon schijnt denk ik telkens ooow k*t niet nu :P en dan ga ik na de wc en dan zie ik weer die huid helemaal vervellen :O en dan denk ik van ... godver ik zat net nog tegen over dat lkkre wijf in de trein :D

Ik drink veel melk erbij. ZOu dat kunnen uitmaken? De dokter zei van niet.

Heej kerel,

Ik ben na deze week ook helemaal klaar met de Roa eindelijk! ik ga April beginnen met mn anabolen kuurtje. Nu heb ik expres een paar doosjes Roa achtergehouden :P Zou ik het ook tijdens de kuur gaan nemen? Of zal mijn huid toch nog wel een tijd dunner zijn en heb ik het niet meer nodig?

Heej kerel,

Ik ben na deze week ook helemaal klaar met de Roa eindelijk! ik ga April beginnen met mn anabolen kuurtje. Nu heb ik expres een paar doosjes Roa achtergehouden :P Zou ik het ook tijdens de kuur gaan nemen? Of zal mijn huid toch nog wel een tijd dunner zijn en heb ik het niet meer nodig?
Als je een stevige roakuur achter de rug hebt, zou dat wel genoeg moeten zijn om acne tijdens de hele kuur te voorkomen lijkt me....

Hou het gewoon voor de zekerheid bij de hand, maar ik zou het niet direct nemen! Pas als je er echt last van krijgt. Je hebt het er immers net opzitten, dus beter je lever even rust geven ;) Al helemaal als je met orals gaat kuren natuurlijk.. Heb je nog last gehad van verhoogde leverwaardes eigenlijk?

Ga ik het eerst even zonder proberen :) Orals pak ik niet tijdens de kuur... alleen Nolva op het eind.

Maar tijdens mijn laatste check vorige maand nog steeds geen hogere leverwaardes gehad hoor :) op 80mg per dag!
Heb vandaag mijn bloed ook weer laten prikken erop, morgen ff bellen voor de uitslag.

Vrijdag ff bloedje prikken en goedje prikken. :D So far so good. :D 4'5 maand en echt de bobbeltjes achter me oren gaan steeds langzaam maar zeker weg. :D

Ik drink veel melk erbij. ZOu dat kunnen uitmaken? De dokter zei van niet.

Is je huid gevoelig voor melk? Ik wen het m'n eigen vast aan voor na de kuur, zodat ik wanneer ik klaar ben ook geen melk meer drink. Dan maar water bij de brinta, smaakt niet zo lekker maar dan wen ik mijn eigen daar maar aan. Kwark eet ik daarentegen wel gewoon, daar is mijn huid niet zo gevoelig voor.

..

Als eenmaal het stoppen van de puisten is begonnen :O dan gaat het snel lijkt me :O dan weet ik cker dat ik binnen 1.5 maand een gave huid heb :O en al helemaal als je daarna stopt en je huid weer gewoon begint met herstellen :O oehh dat lijkt me chill :cool:

ooh jee!

Terug
Naar boven