- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
3 jaar later nog steeds last van droge lippen zeg je??
Ik ben trouwens begonnen met de nakuur (anabolennakuur
). Vorige keer zat ik helemaal onder de puisten rond dit tijdstip. Nu nérgens last van
. Ben 5 maand bezig onderhand met de roa op 10mg/dag. Maak de maand maart nog ff af en dan is het goed wat mij betreft!
Ik ben dus een maand voor mn kuur begonnen met roa, en neem het t/m de nakuur.
Bijwerkingen die ik heb ondervonden
-Droge huid regelmatig, ook mn armen heel droog.
-Droge lippen, maar geen één keer gebarsten. Soms een paar dagen nergens last van (ook niet smeren) en soms een paar dagen om het uur wel weer van dat spul erop.
-Bloedneus. 2 of 3 keer last van gehad...
Bijwerkingen werden wel wat minder naar verloop van tijd, of ik wende er in ieder geval aan. Het stoorde me niet meer zo. Eerste 2 weken heb ik wel regelmatig gedacht of het het wel allemaal waard was die droge huid etc. Maar een keer lippenbalsem en wat op je gezicht en je hebt nergens meer last van.
Ik ga komende week mn leverwaardes even laten checken, als die in orde zijn, laat ik het misschien wel standaard meelopen met een kuur!
Ik ben trouwens begonnen met de nakuur (anabolennakuur
). Vorige keer zat ik helemaal onder de puisten rond dit tijdstip. Nu nérgens last van
. Ben 5 maand bezig onderhand met de roa op 10mg/dag. Maak de maand maart nog ff af en dan is het goed wat mij betreft!Ik ben dus een maand voor mn kuur begonnen met roa, en neem het t/m de nakuur.
Bijwerkingen die ik heb ondervonden
-Droge huid regelmatig, ook mn armen heel droog.
-Droge lippen, maar geen één keer gebarsten. Soms een paar dagen nergens last van (ook niet smeren) en soms een paar dagen om het uur wel weer van dat spul erop.
-Bloedneus. 2 of 3 keer last van gehad...
Bijwerkingen werden wel wat minder naar verloop van tijd, of ik wende er in ieder geval aan. Het stoorde me niet meer zo. Eerste 2 weken heb ik wel regelmatig gedacht of het het wel allemaal waard was die droge huid etc. Maar een keer lippenbalsem en wat op je gezicht en je hebt nergens meer last van.
Ik ga komende week mn leverwaardes even laten checken, als die in orde zijn, laat ik het misschien wel standaard meelopen met een kuur!

niet normaal eh!!!
en je moet je lippen ook niet likken als ze droog zijn eigenlijk, want daar worden ze juist droog van.
en dan ga ik na de wc en dan zie ik weer die huid helemaal vervellen :O en dan denk ik van ... godver ik zat net nog tegen over dat lkkre wijf in de trein