AndroidHealthClinic

Roaccutane log MMN

Nog 13 dagen roa te gaan (heb het dan 6 maanden gebruikt) en dan ben ik er vanaf:D

Mijn gezicht is eigenlijk bijna helemaal puistvrij!!
Krijg nu vaak opmerkingen dat ze me huid er mooi uit vinden zien:P

Ben nu bijna een weekje gestopt met ROA, merk dat ik al wat minder moe ben, en wat rustiger qua denken.

Puistjes zijn nog steeds weg! Huid lijkt langzaam te herstellen (wat minder droog) Maar kan ook zijn dat ik het maar denk omdat ik gestopt ben haha!

Laatst bewerkt:
nu 3 maand + 19 dagen geslikt

1e maand: 40 mg/dag
2e maand: 40 mg/dag
3e maand: 40 mg/dag
18 dagen: 60 mg/dag

ik begin sinds 3 dagen te merken dat me huid op me borst begint te verbeteren... ma dit zou net zo goed kunnen zijn dat ik een weekje geluk heb en dat het strax weer begint.. nog ff afkloppuh dus :D maar we zullen zien :)

owjah ik word laatste tijd nu wel heel ****ing snel aggresief.. op me ma enz en me vriendin :O....
en het kan me weinig schelen laatste tijd als ze wat zegt... waardoor ik een k*topmerking maak .. en ik haar weer hellig maak...
vroeger deed ik dit nooit :O

maarjah :P

Nu ben ik precies een weekje gestopt met ROA, ik merk dat ik nu amper in slaap kan komen :S Voelt eigenlijk het zelfde als ik net aan een kuur begin, dan lig ik ook heel de nacht te woelen! Wel vaag, maar hoeft niet persee met dat ROA te maken te hebben natuurlijk. Iemand anders hier last van gehad?

Verder was mijn Testostron bij de bloeduitslag aan de lage kant... Zou ROA hier ook voor kunnen hebben gezorgd?

Slaapproblemen zijn bij mij ook weer terug, maar ik had deze al voordat ik met roa begon. Tijdens de roa was ik zo moe dat ik telkens prima in slaap viel maar heb nu weer slapeloosheid... Ben nu zo'n 3 weken gestopt.

ik zit nu volgens mij op het punt dat het gestopt is met het opnieuw bijkomen van de puisten heb al tijdje geen puist meer gezien en hoop dat het nu dan eindelijk doorzet :D, hoelang duurt het voordat die rode vlekjes vervagen en uiteindelijk verdwijnen? njah ik zie het eigenlijk wel ma hoe eerder hoe beter :D

Die rode vlekjes is erg persoonsgebonden, maar omdat roa het herstelproces vertraagt zal het langer duren terwijl je roa gebruikt. Normaal gesproken vervagen die vlekjes tussen de 4 en de 12 weken.

Ook ik stond op het punt Roa te gebruiken.

Maar op de 1 of andere rare manier zijn ze allemaal verdewenen de afgelopen 10 maanden.

Enige wat ik deed was 7 gram (7000 mg) vvitamine c per dag nemen en 60mg zink multivitamine, en veel water.

Wat ik dus denk is dat door de vitamine c en zink alles zo snel geneest dat er geen echte ontstekingen meer onstaan.

Ander iets kan ook omdat ik gewoon ouder word.

Of het kan ook zo zijn dat ik minder werk en zo dus meer slaap?

Ik weet het niet...

Ik werd er altijd gestoord van, maar het is weg (af en toen is een kleun onefenheidje meer niet.)

:S:S:S:S

Hey ik gebruik sinds januari ook roa . 20 mg per dag . Nu is het zo dat ik toch wel wat bijwerkingen krijg ... Ben heel humeurig , agressief , moe en vervelender ik w er slapper van in de gym . Iemland van jullie dezelfde symptomen ?

Ja, is normaal, is bij mij allemaal weggetrokken na stoppen met roa.

Hoelang duurde het bij jou gmt? Voordat de bijwerkingen verdwenen na het stoppen van de roa?

Ik ben nu 1,5 gestopt maar wil weer eens zonnebanken :( haha
en het denken is ook nog niet helemaal weg.. wel iets minder

Na 2 weken waren de meeste bijwerkingen verdwenen bij mij, ben nu 3 weken gestopt. Wat betreft dat zonnebanken zou ik in ieder geval 30 dagen wachten, zo lang duurt het namelijk voordat roa helemaal uit je lichaam is verdwenen. En dan insmeren met zonnebrand factor 15 en maar kijken hoe het gaat. Ik wil ook weer een zonnebankje pakken en ga denk ik volgende week kijken hoe het gaat, ik laat het wel weten.

is goed bedankt kerel :)

Ben benieuwt :D

Na 2 weken waren de meeste bijwerkingen verdwenen bij mij, ben nu 3 weken gestopt. Wat betreft dat zonnebanken zou ik in ieder geval 30 dagen wachten, zo lang duurt het namelijk voordat roa helemaal uit je lichaam is verdwenen. En dan insmeren met zonnebrand factor 15 en maar kijken hoe het gaat. Ik wil ook weer een zonnebankje pakken en ga denk ik volgende week kijken hoe het gaat, ik laat het wel weten.

Factor 50 is beter omdat het langer en beter beschermd, en vooral als je huid zo gevoelig is omdat het geeen talg meer aanmaakt kun jebeter meer smeren.

We hebben het hier over zonnebanken na roaccutane, de huid maakt dus alweer talg aan. Factor 50 is denk ik teveel van het goede, dat is sunblock, ik ga niet langdurig in de zon maar slechts even onder de zonnebank. Misschien bouw ik het wel op door met factor 30 te beginnnen, en als ik een basislaagje heb factor 15...ik ben wel spierwit namelijk. Ik heb wel goede zonnebrand trouwens, van dat peperdure spul dat je bij de apotheek krijgt, met een standaard zonnebrandcreme van de supermarkt zul je al gauw hoger in factor moeten denk ik.

Laatst bewerkt:
ik neem er ook melanotan II bij ;) dus hoef niet eens zo lang om lekker bruin te worden.
Kga over week of 2 ook ff opbouwen 8 minuten ff ofzo

Verder begin ik volgende week met een AAS kuurtje, dus zal mijn talg productie wel snel weer op gang komen haha

ik neem er ook melanotan II bij ;) dus hoef niet eens zo lang om lekker bruin te worden.
Kga over week of 2 ook ff opbouwen 8 minuten ff ofzo

Verder begin ik volgende week met een AAS kuurtje, dus zal mijn talg productie wel snel weer op gang komen haha

Raad je aan genoeg zink en vitamine c en b12 te nemen, maar dat wist je waarschijnlijk al.

om welke reden is dat? Ik neem nu gewoon multivitamine van XXL sinds week na het stoppen ROA

om welke reden is dat? Ik neem nu gewoon multivitamine van XXL sinds week na het stoppen ROA

In een multivitamine zit maar 11 mg zink, 300 mg vit. c.

Als je erg veel sport, kun je extra zink innemen tot 100mg is veilig.

Vitamine C kan je oneidig nemen, maar meer als 10 gram (10.000 mg) kan darmproblemen veroorzaken en dus diaree :P:P.

De reden is dus dat je met een multivitamine niet genoeg binnekrijgt, ook niet als je je voeding meerekend, en op sommige momenten heeft je lichaam gewoon meer behoefde aan zink, als je zink gelijktijdig inneemt met vitamine c word het beter opgenomen.

Laatst bewerkt:
Oke ja dat begrijp ik, maar ik dacht dat je bedoelde dat het persee moest ivm dat ik accuttane geslikt had? Dat ik het dan extra nodig had ofzo

Terug
Naar boven