MuscleMeat

Roaccutane log MMN

Hm, ja mij werd alleen een 2 maandse kuur doxycycline gegeven, geen eryacne of differin gel? Naja, heb voor morgen een afspraak bij de dokter. :)

Tja dat is niet afdoende lijkt me. Ik zou als ik jou was goed aandringen om aan de roa te gaan, ondanks de bijwerkingen is het het waard:thumbup:

Tja dat is niet afdoende lijkt me. Ik zou als ik jou was goed aandringen om aan de roa te gaan, ondanks de bijwerkingen is het het waard:thumbup:

Ik wil potverdomme zo'n laser die ze weglasert, deden ze ook op tv bij 'n (lekker) meisje! :mad:

Btw, aangezien ik nu al jaren last heb van acne is het zeker niet verstandig om in de toekomst te gaan kuren? Of is de kans dat je ze dan weer krijgt even groot als van iemand die 'gewoon' last had van acne?

Heb nl. net 2 vials van 10ml 250mg/ml testE en nolva ingeslagen :mad:

Laatst bewerkt:
Ik wil potverdomme zo'n laser die ze weglaserd, deden ze ook op tv bij 'n (lekker) meisje! :mad:

Btw, aangezien ik nu al jaren last heb van acne is het zeker niet verstandig om in de toekomst te gaan kuren? Of is de kans dat je ze dan weer krijgt even groot als van iemand die 'gewoon' last had van acne?

Heb nl. net 2 vials van 10ml 250mg/ml testE en "nolvadex">nolva ingeslagen :mad:

Boeie als je roa krijgt gaat je acne weg en komt het ook moeilijker terug, als het dan door kuren weer wat terugkomt gewoon weer roa :thumb:

Hoe het er bij mij voorstaat: 3 maanden 40mg p/d nu. Het is veel erger behalve in me gezicht, ik slaap minstens 12u per dag en ben de rest van de dag ook moe, zere droge ogen, droge lippen.

Oke, kan ik dus gewoon snoepen van m'n vials :thumbs:

Ben alleen niet te spreken over de bijwerkingen van ROA, extreem droge huid. :(

Oke, kan ik dus gewoon snoepen van m'n vials :thumbs:

Ben alleen niet te spreken over de bijwerkingen van ROA, extreem droge huid. :(

Wat voor last heb je dan van een extreem droge huid, jeuk? Opzich kan je toch gewoon hydraterende spul smeren op je huid.
Maja bijwerkingen van roa zijn gewoon k*t.

Wat voor last heb je dan van een extreem droge huid, jeuk? Opzich kan je toch gewoon hydraterende spul smeren op je huid.
Maja bijwerkingen van roa zijn gewoon k*t.

Geen jeuk, maar dat je echt van die huidschilfertjes ziet, vooral na het douchen en 's ochtends als ik wakker word. Geen jeuk of wat dan ook... Ik smeer al cetamacrogol, maar ik gebruik nu al geruime tijd (6 weken) benzoylperoxide 10% en ik moet nu zeker 5-6x per dag smeren... :o Zonder gebruik van benzoylperoxide gewoon 1x 's ochtends en dat is dan wel afdoende.

En het ergst is, ik heb geeneens gek veel last van acne, zoals je wel eens ziet op van die foto's, het probleem is echter dat ik altijd enkele van die grote (pijnlijke:() puisten krijg :o, natuurlijk ook wat kleintjes, maar dat is het probleem niet zo zeer.

Geen jeuk, maar dat je echt van die huidschilfertjes ziet, vooral na het douchen en 's ochtends als ik wakker word. Geen jeuk of wat dan ook... Ik smeer al cetamacrogol, maar ik gebruik nu al geruime tijd (6 weken) benzoylperoxide 10% en ik moet nu zeker 5-6x per dag smeren... :o Zonder gebruik van benzoylperoxide gewoon 1x 's ochtends en dat is dan wel afdoende.

En het ergst is, ik heb geeneens gek veel last van acne, zoals je wel eens ziet op van die foto's, het probleem is echter dat ik altijd enkele van die grote (pijnlijke:() puisten krijg :o, natuurlijk ook wat kleintjes, maar dat is het probleem niet zo zeer.

Ach als je gaat kuren krijg je toch wel meer acne dus :)

Ja maar stel, ik ben volledig van m'n acne af als ik die roa 'n half jaar gebruik, is het dan zo goed als zeker dat m'n acne terugkomt als ik ga kuren?

Wat ik weet:
-Na een roa kuur komt acne normaal echt niet terug
-van kuren kan je acne krijgen.
ik denk dat het een beetje kan terugkomen ligt ook aan hoeveel je kuurt, zou me niet zo heel veel zorgen maken als je al een dikke roa kuur achter de rug heb.

Wat ik weet:
-Na een roa kuur komt acne normaal echt niet terug
-van kuren kan je acne krijgen.
ik denk dat het een beetje kan terugkomen ligt ook aan hoeveel je kuurt, zou me niet zo heel veel zorgen maken als je al een dikke roa kuur achter de rug heb.

Oke, dankjewel. :)

Kuren op je 18e lijkt me sowieso niet verstandig, volgens mij kun je natural makkelijk nog wat groeien...of ben je van plan prof te worden?

Kuren op je 18e lijkt me sowieso niet verstandig, volgens mij kun je natural makkelijk nog wat groeien...of ben je van plan prof te worden?

Ik ga nog niet kuren, wordt overigens zaterdag 19. Maar ik wil me alvast goed inlezen over kuren en alles wat er bij komt kijken, verstand van zaken m.b.t. AAS krijg je namelijk niet in 'n weekje lijkt mij, dus vandaar.

Hey hey, ik ben bijna klaar met mijn Roa kuur. Moet nog 2 weekjes.
Ik zit nu al 2 maanden op 80 mg per dag en ik moet wel zeggen dat mijn spierpijn niet normaal lang aanhoudt. Soms wel 5 dagen, vrij ernstig zodat andere spiergroepen trainen er ook niet echt inzit. Hebben jullie hier ook last van? :P

Ik zit nu al 2 maanden op 80 mg per dag en ik moet wel zeggen dat mijn spierpijn niet normaal lang aanhoudt. Soms wel 5 dagen, vrij ernstig zodat andere spiergroepen trainen er ook niet echt inzit. Hebben jullie hier ook last van? :P

Ik ben ook bijna van de Roa af, nog 3.5 weken 60mg/dag en dan is het hopelijk helemaal goed.
De spierpijn blijft hier ook inderdaad behoorlijk lang aan, mijn borst voel ik na de maandagtraining vaak nog steeds op vrijdag.

De droge lippen en droge huid zijn verder de enige bijwerkingen die ik merk, ik ben nu de laatste 7 weken van 40mg/dag naar 60mg/dag gegaan en merk dat mijn lippen nu echt vaak ingesmeerd moeten worden want ze gaan kapot voor ik het weet zonder de magische Purol.

Mijn dermatoloog zei voordat ik begon aan de Roa (ik had een tijdje minocycline en doxycycline gehad maar dat was waardeloos slecht, een tijdelijke oplossing en soms niet eens dat) dat de spierafbraak wel bevorderd wordt door Roa. Ik heb wel progressie gehaald tijdens het trainen de afgelopen 7 maanden, vooral door het vele eten denk ik, dus ik hoop dat het na het stoppen met Roa het nog wat beter gaat.

Sneller moe worden merk ik trouwens ook enorm, ik slaap echt elke avond voor 11 uur tegenwoordig (doordeweeks) terwijl dat vroeger zeker niet nodig was.

Ik heb 6 mnd roa gehad 40 mg/ed en had wel last van m'n gewrichten en spieren deden ook extra pijn. Maar geen 5 dgn maar heb ook de helft van jouw dosering gehad. Verder wel goed resultaat alleel veel zichtbare littekens achter gebleven. Ben bijna een maand klaar en er is nog nix terug gekomen maar ben benieuwd hoe lang dat duurt.

Ja, ik ben ook benieuwd of het lang goed blijft. Lijkt me erg k*t als het na 3 maanden alweer begint terug te komen, maar dat kan je alleen maar afwachten.

Nog een vraagje trouwens, mijn rug is ook vrij droog en daardoor heb ik het gevoel dat die kleine donshaartjes beter zichtbaar worden. Is dit iemand van jullie ook opgevallen?

Ja, ik ben ook benieuwd of het lang goed blijft. Lijkt me erg k*t als het na 3 maanden alweer begint terug te komen, maar dat kan je alleen maar afwachten.

Nog een vraagje trouwens, mijn rug is ook vrij droog en daardoor heb ik het gevoel dat die kleine donshaartjes beter zichtbaar worden. Is dit iemand van jullie ook opgevallen?

Wat heeft de droogte van je huid met zichtbaarheid van je haartjes te maken?

Ik weet nog dat ik hierover een studie heb gelezen. Ervan uitgaande dat je tussen de 120mg en de 150mg per kg lichaamsgewicht hebt binnengekregen aan het einde van de kuur is dit de succes rate van roa:
Bij 85% van de mensen komt de acne gedurende een jaar na de kuur niet terug, bij 60% van die mensen komt het gedurende 2 jaar niet terug en bij 35-40% van die laatste groep komt het helemaal niet meer terug na 1 roa kuur. Bij een 2e roa kuur gaat de succes rate aanzienlijk omhoog en bij 90% van de mensen zijn 1 of 2 roa kuren voldoende om permanent puistvrij te zijn.

De cumulatieve dosis is erg belangrijk voor het slagingspercentage, zorg dus dat je minimaal 120mg per kg lichaamsgewicht binnenkrijgt!

wtf dan heb ik nu nog maar 36mg per kg lichaamsgewicht binnen :mad:

Terug
Naar boven